Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Het is geen gletsjer, maar ze gaan skiën bij de Steinplatte, want dat ligt wat hoger en daar kunnen ze nog sneeuwkanonnen gebruiken.
    Ze zitten in St Johann, maar daar is alles al weggesmolten; het is ruim 20graden daar.

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Hij was HEEERLIJKKK!! Lekkere tieten ;)

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dankje meis zit er zelf ook al een tijdje over te denken.

Arun naar mijn grote kamer Karishma naar zijn kamer en ik een slaaplounge bank. Arun kan dan mijn grote bed krijgen en karishma haar broer de bed als ze groter is.

maar ja ach Arun heeft ook tot vorig jaar bij me gelegen. Het is wel te doen. Moet niet zo klagen ik ben in elk geval al blij dat ze wel in haar eigenbedje begint en in mijn kamer heb ik meer plek voor een mini meisjes kamer. Arun zijn kamer vind ik voor haar nog te koud. Gaskachel hier nog en Arun zijn kamer is de koudste van het huis. Die heeft vaak zijn warme pjyama aan met dikke deken en sokken hihih. Maar hij trapt zich niet meer blood Karishma we.;)

Rottig he kleren kopen voor die kids nu voor karishma nog wat zoeken voor haar verjaardag;).

Heb net haar verjaardags kado bestel bij bartsmit. Een speelhuisje met muziek een boekje van dikkie dik en een puzzel van bumba. En ballonnen 100 stuks haha o ja en een taart bestel via de hema zelf een ontwerp gemaakt met een foto van Karishma er op toevallig is het een foto waarmee ze de handjes in de lucht doet van hieper de piep hoeraaaa;) haha.

Gup monteur al geweest???

Lilalief fijn dat hij die memmen zo lekker vondhaha.:p

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lijkt wel lente daar haha:( Ga je opwintersport:( ze kunnen beter naar het hoge noorden gaan ijs zat en kou brrrrrrr hihih.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    auto kan er hier wel afgezet worden maar dna moeten we op een andere stijger, en als het probleem snel verholpen is doen we dat niet. Als het lang gaat duren wel.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nou, waarschijnlijk gaat het een weekje duren hier. 1 moter is helemaal in de soep gelopen en moet veel aan vervangen worden. Gelukkig gaan we de auto´s er nog wel afzetten vandaag of morgen:)

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ mammamia ja heb de rozen idd van hem gekregen. Idd wel romantisch... die kant heeft hij nog niet echt laten zien... ;)

@ Lila geslaagd dus!! Lekkere tieten whahahaha!! Nog maar klein weekje, heb er zin in :D

@ Hier naar de orthoptist geweest. Alles was goed, gelukkig. Ze wil hem wel in de gaten houden, omdat hij wel de trekken van papa heeft met zijn oogje. Het valt nu wel mee, maar kan volgens haar wel ontwikkeld worden dus even goed in de gaten houden en dan over jaartje zowiezo terug.

Verder even boodschapjes gehaald, euro knallers bij c1000, das nog eens lekker boodschappen doen. En even groente en fruit op de markt gehaald.

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Yessssssssss.. me too!!

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Joepie, Stijn hoeft nog geen bril!!!!

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    fijn dat stijn nog geen bril hoeft!

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo, straks ff naar mn nicht om ons te knippen. Stijntje blijft alleen hier. (babyfoon bij de buurvrouw; toch wel een beetje raar)

Supermummy, mooi dat bij Devin ook goed was bij de orthoptist. Ik ben ook erg blij dat Stijn voorlopig geen bril nodig heeft. (volgend jaar waarschijnlijk wel; maar dat vind ik alweer een stuk minder erg). Wel ga ik denk voor de zomer een zonnebril halen, omdat hij maar weinig pigment in zn ogen heeft.

Pnirmal, ook lekker geshopt. Leuk he cadeautjes kopen ;)
    Hebben jullie geen cv? Wij hebben gaskachel die radiatoren in het huis verwarmd. En anders een elektrische kacheltje.

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Nelta ja idd erg fijn, dat stijn nog geen bril hoeft!!
    Ben ook blij dat t voor nu goed was, anders moeten we gaan afplakken... dus gewoon goed in de gaten blijven houden, als het vaker zichtbaar word moet ik afspraak maken en anders over jaartje terug. Wel fijn dat t in de gaten ghouden word...

13. mammamia

mammamia Niet meer actief

:(Hier weer een jongetje met 40.1 op bed gelegd. Dit keer ff zonder zetpil, geef die dingen al 2 dagen. Langer kun je beter niet doen... ff afwachten hoe het van8/morgenochtend is anders echt naar de ha. Verder blijft hij vrolijk, gelukkig maar!

Kga nu ff gtst kijken:D Doeiiii

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ooo donderdag is me schatje jarig haha. Net zij haartjes geknipt bij de kapper mama moest ook naar de kapper dus maar gelijk erbij gedaan.

Morgen naar de HHB en 9maandenbeurs heb er zin in samen met me moeder we gaan met de trein wel een beetje spannend haha ben niet z,n trein mens ben bang dat ik de verkeerde trein pak ofzo haha

@ladytijger idd ik had ook een test gedaan niet zwanger en inmiddels is me ongi ook alweer voorbij.

@ nelta gelukkig hoeft stijn nu even nog geen bril..

@ mammamia nog steeds z,n koorts die kleine van je? Ik zou morgen toch effe gaan en anders de HAP bellen. Gelukkig eet en drinkt ie nog wel.

15. Ik zou juist voor het slapen gaan wel een zetpil geven, en dan morgenochtend geen. 's ochtends is de koorts op zijn laagst en die loopt dan weer op.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aah vervelend mammamia, Hopelijk issie snel beter! Maar wel fijn dattie verder goed te spreken is!

JEeeuj stijn hoeft geen bril!:D

Hier lekker met de beentjes omhoog! Dagje is uiteindelijk toch nog snel gegaan! Vanmiddag naar me ouders gegaan, en daar lekker gegeten. Was rond 19.50 uur thuis, Dinand was al in bad geweest bij opa en oma, en kon meteen door naar bed! Heerlijk zo'n avondje. Straks maar even lekker douchen en nog even hier rond surfen!

Kreeg net een smsje van een collega: Nou dat was ook de moeite vandaag he? Veel succes morgen gaat vast goedkomen! x. Lief van haar dat ze er aan denkt! En ook lief van der dat ze ook zoiets had van: nou das lekker, spreekt ze wat af met cheffie, komt ze vrijwel voor niets. Naja alleen voor de taart whaha, die overigens heel goed smaakte hoor:p. Ach, cheffie is het allemaal niet meer waard (zoals pnirmal al zei) ik zit me tijd daar oud (ook al zal ik dat erg lastig vinden) en daarna zoekt ze hetmaar uit met der toko! Ze komt zichzelf nog wel een keer tegen!

17. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden,

Zo hier alleen op de bank :(
    Manlief kwam ziek thuis van het werk en heeft koorts.
    Dus die maar met 2 paracetamols naar bed gestuurd.
    Maar goh wat is het ineens stil in je eentje.

Bellie morgen is het de dag. Ben zo benieuwd of er nu een jongetje of een meisje in je huist. Spannend hoor. En dat natuurlijk alles goed is met de kleine boy/ girl.

Ninja jammer dat je niet zwanger bent.
    Maar teminsten kunnen wel alle onderzoeken door gaan.

Wat trouwens raar is dat sinds mijn aanval ik geen last meer heb gehad van mijn darmen. Geen dunne zooi meer en niet gelijk meer naar de wc rennen na het eten. Hopelijk blijft dat zo en is het geen stilte voor de storm

18. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    bellie heel veel plezier morgen met je echo is vast allemaal goed kan niet wachten tot ik de 20 weken echo heb is toch weer z´n mijlpaal vind ik

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bel, laat ons niet te lang in spanning he morgen!

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

Jah ben ook erg benieuwd bel:D en natuurlijk dat alles gezond is! Have fun. Hoelaat moeten jullie?

gup, waar liggen jullie nu ergens?

nelta, fijn dat Stijn geen brilletje hoeft op dit moment. Hij is nog jong...

lila, dus de tieten smaakten lekker? whaha...

Deel Deze Pagina