Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Bellie veel suc6 morgen. Wel komen spammen he haha en graag een pb hihi ik ben zo benieuwd. Geniet ervan morgen!!

@ladytijger fijn dat je nu veel minder last hebt hopelijk blijft het zo

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bellie, spannend zeg morgen. Gaat echt hard zeg, je bent gewoon al over de helft.

Mammamia, ik zou ook voor de nacht nog een zetpil geven. En morgen idd naar de huisarts. Als je ze langer dan 2 dagen gebruikt en de koorts blijft, moet je naar de huisarts (tenzij de oorzaak bedenkt is; hier bijv met de waterpokken, toen heb ik ze 3-4 dagen gebruikt, zonder naar de ha geweest, wel gelijk ff bij de apotheek gevraagd toen ik ze ging halen.)

Ladytijger, fijn dat het beter met je gaat en hopelijk blijft het idd zo.

Supermummy, idd gewoon zelf in de gaten houden. En volgend jaar is hij beter te onderzoeken en vertelt hij misschien al de plaatjes. Zo lang hou is ze meestal onder controle (als verder alles goed is).

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mammamia, beterschap voor je kleine schat Etienne!

@ Bel, lekker met de beentjes omhoog gezeten? Goed zo! En misschien niet naar 9mndbeurs? We horen het wel.

@ Nelta, fijn dat Stijn geen bril hoeft!

@ Verder niets meer onthouden. Ben een tikje van slag. sorry hoor. Een hele goede vriend van mij (38 jr) heeft het afgelopen weekeind 2 hartinfarcten gehad. Ik kom net terug uit het ziekenhuis. Man hij zag er bagger uit. Hij is al gedottert en al. Het blijkt bij hem in de familie te zitten...
    Hij heeft al dusdanige beschadigingen aan zijn vaten rond om zijn hart dat het lijkt alsof hij kanker heeft gehad en al meerdere chemokuren achter de rug heeft... Niet goed...
    Hoe dan ook. Het was fijn om hem te zien. Hij zat alweer lekker geintjes uit te halen. hihi

Verder is meisje weer over aan het geven geweest... auto ziek? Weer oren? Krijg er wat van... wéér die autostoel schoon maken. Iemand tips om dat schoon-er te houden? Of zo? Moeder's zegt. Handdoeken... veel handdoeken...
    Maar ondanks dat is ze super vrolijk en speelt ze de stukken er af. hihi. En dikke pret en lol gehad vandaag met haar opa van haar vaders kant. Gekke spelletjes samen gedaan. terwijl manlief probeerde hun comp weer aan de praat te krijgen.

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bel, meisje! Meisje! Meisje! (hihi *wink wink*)

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bellie, succes morgen!

Hier: ga er weer op tijd in, vannacht was het weer bal alhoewel we meer hebben geslapen dan de nacht ervoor. Hopelijk nu wel een goede nacht.. we wachten af!

Dus heb ff geen energie voor uitgebreide reactie, sorry!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ninja, Sem bijna jarig! leuk!

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nelta, het zal je verbazen... maar ze zitten sneller in de volgende maat dan je denkt. Hier past ze nauwelijks nog in mt 80... Opeens schiet ze weer door.
    En als ik het vergeet. Onwijs veel ski plezier (als je op vakantie gaat... over een week of 2? )

@ Super M, ahhhh! met vriend leuke dingen gaan doen en rozen gehad. Goedzo!

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Sterkte Boni!

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik haak ook weer af. Ik ben kapot. Tot snel weer! Liefs!

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

jeetje meid wat naar weer. Heel veel sterkte ermee.

Vervelend dat je meisje steeds moet spugen in de auto,. Misschien dubbele hoezen eromheen doen van die badstof dingen

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Donder sterkte met je vriend. Tip autostoeltje misschien een plastiek beschermhoes er om heen maken. Scheelt een hoop schoonmaak werk vervelend dat ze weer niet lekker is. :(

Zo wel fijn voor Nelta als voor Super m fijn dat ze nog niet aan de bril hoeven en of afplakken. Super m jij hebt het zeker over een lui oog of iets. Komt hier in de fam ook veel voor zelf heb ik ook een lui oog alleen te laat ondekt. Mijn zusje heeft als kind haar ogen moeten afplakken.
    En een nicht van mij is geholpen aan een scheel oog als kind.

Bellie idd die chef van jou is jou zorgen er om niet meer waard genieten nu en o wat spannend. Wacht morgen op je pb.

Mamamia sterkte met eitienne hoop dat die snel opknapt.

Hier vanaaf even naar de hap geweest voor me zelf. Heb een ontsteking bij mij schaamstreek:) z.n drie centimeter en begon steeds meer zeer te doen. Nu is er na een verdoving een snee tje in gezet de ha vertelde dat er een hoop uit kwam en hij vrij diep zat, Het doet nu z.n pijn nog. Moest het schoon douchen vanaaf en morgen ochtend.
    O ja en mijn oma is opgenomen in het verzorgingstehuis ging al een paar weken slechter ze blijkt door lig plekken enz te hebben ze zit al drie jaar in haar lounge stoel omdat mijn tante in de huiskamer ligt in een bed en ze er geen bed meer bij wilde. ( eigenwijs he hoe ouder hoe gekker) nu voor vijf dagen voorlopig in het verpleegtehuis en met tante in een nood opvang voorverstandelijk gehandicapten.

Karishma ligt lekker op bed. En hooooooooooooop net als boni dat ze door slaapt vanacht dan maar naast mij ;)

Iemand vergeten? Alvast sorry;)

Ja weet wie ik vergeten was Ninja succes bij de negenmaanden beurs en ook ik hou niet van de trein en jaja die sem word a.s donderdag al weer een jaar ;) en Devin natuurlijk.

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ga op jacht naar die dingen! Goed plan! Thanks! Helemaal vergeten dat die dingen ook bestaan... (zucht! ;))

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    liggen in Haaften:)

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Pnirmal, jij ook sterkte met alles.

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    auwwww klikt pijnlijk pnirmal. Hoe kom je daar toch aan haha.

Ja dank je het zal vast wel een geslaagde dag gaan worden. Hopelijk geen pijnlijke buik die dag. En dond sem jarig jeetje zeg haha

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    truste dames! ben nu echt weg.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pnir, klinkt niet echt prettig:(

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik ga dr vandoor. Truste!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik zal proberen om morgen als ik de echo gehad heb en thuis ben meteen online te komen!:D. Misschien kan ik wel iets eerder wat laten weten via me mobiel. Mja tis in het ziekenhuis, en ik weet dat ik daar in het LUMC 0,niks geen bereik heb door al het apparatuur! En sowieso voor het geslacht moeten jullie geduld hebben tot ik thuis ben whaha. Moet eerst al jullie namen bij elkaar sprokkelen en een priveberichtje maken:p. Oeeeh over 12 uur stappen we nu ongeveer de auto in om erheen te rijden. WHAAAAAAAAA spannend whahaaaaa:D. (ben niet zenuwachtig hoor, totaaaal niet:p)

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    11.30 moeten we aanwezig zijn om alle gegevens in te laten voeren, en 11.45 hebben we de echo!

Deel Deze Pagina