Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, me gevoel zegt nog steeds een meisje:p. Al zou ik een broertje voor Dinand erg leuk vinden, zou ik voor mezelf een meisje heeul erg leuk vinden hihi:p.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ai pnir, dat klinkt niet lekker. Beterschap! Ennuh, vriend er even niet in laten roeren whaha, laat hij zichzelf maar een handje helpen dan:p.

Donder, ik weet dat er autostoelhoezen bestaan. Inderdaad van die badstof dingen! Geloof dat prenatal ze heeft!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Speciaal voor jullie:D:

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het is wel een leuk buikje aan het worden belliebel haha.

Succes morgen en zal zwp goed in de gaten houden.

En idd het is geen pretje ene dikke puist laten we het gewoon eerlijk zeggen wat het is daar haha. tja hoe kom je er van af en tja hoe kom je er aan ha dacht dat het aan het scheren lag maar heb me al een tijdje niet geschoren dus tja haha. :(:p

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    We hebben net in een opwelling een nachtje Eftelinghotel geboekt volgende week.. zin in!

Gisteren was Frank jarig, ik kreeg van hem een A4 formaat kaart met aan beide kanten en heel verhaal over wat hij voor me voelt..
    Heb het huilend zitten lezen zeg!

Ik ga even foto's van de camera halen..

6. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik meld me ook aan voor een pb van je:D

7. mammamia

Ik heb et een tijd terug ook gehad, vlak naast mijn schaamlip:p en hij kwam elke keer terug. Soort steenpuist ofzo waar allemaal viezigheid uit kwam:$ Bij mij lag het aan het scheren, onstoken haarzakje ofzo wat elke keer dus terug kwam. Moet zeggen dat ik het na men bevalling niet meer gehad heb (ff afkloppen).

Nou Etienne had net energie voor 10 toen ik hem een zetpil had gegeven. Nu ligt ie weer in bed, maar echt goed slapen doet hij niet, zijn neusje zit zo vol met snot he bah bah bah. Als ie morgenavond weer rond de 39/40 heeft maak ik een afspraak voor donderdag, kan dan nog mooi ff voor de vakantie. Maar jah, denk dat ze gewoon zeggen: tis een griepje, gewoon goed uitzieken. Verder is dat manneke enorm goed in zijn hum, behalve dan 's nachts af en toe wakker, maar zodra ie bij ons op bed zit is ie aan het lachen... Komt wel goed dus:D

Net ff alvast wat spullen klaargelegd voor de wintersport. Ik tel de nachtjes af... nog 3... kga nu ook maar slapen, benieuwd wat deze nacht ons brengt...

Tot morgen!

XxX

8. mammamia

Wat lief van hem:D Geniet ervan!

9. mammamia

Mooi!
    Ik zeg een: Meisje:D

10. mammamia

Hier nog ff SPAM, lijkt Etienne op mij?:D:

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Komt voor de bakker met het pbtje mammamia:p.

Ennuh, zou gewoon voor morgen een afspraak maken hoor! Elke dag is een dag, en met een ziek snotterig kindje op vakantie gaan lijkt me ook niet heel fijn! Spray je zijn neus wel in? Dinand kan echt niet slapen als hij niet vrij kan ademen. Nu heb ik geen zoutoplossing meer voor hem, heb via de huisarts een ander neusspraytje gekregen die veel beter helpt. Zeker gezien het groen/gele snot is, werkt die zoutoplossing voor geen meter. Je mag het niet langer dan 5/7 dagen achter elkaar gebruiken. Nu gebruik ik het bijna niet, maar als ik het gebruik is hij binnen no time van die snotneus af!

Gebruik het trouwens ook voor mezelf omdat ik deze neusspray wel mag hebben tijdens de zwangerschap. Ik kan ook niet slapen met een verstopte neus! Is dus een perfecte oplossing!

Ja ik ga ook me mandje maar eens opzoeken! Morgen mag de kleine man weer naar het kdv. Heerlijk zo'n lui dagje voor de boeg waar je even niets moet! Behalve de echo dan hihi:p.

Pnir, hopelijk ben je nu snel van de pijn af! Hihi, ja het begint ook echt wel een buikie te worden. Betrap mezelf er alweer op dat ik mezelf bekijk in etalageruiten enzo:p. Terwijl er vandaag iemand op me werk zei: Nou dat buikie van je groeit ook nog niet echt he? Eeh ben je blind?? Komt er iemand voorbij, zoooo mariel, lekker buikje begin je te krijgen! Naja het zal wel hihi. Weet iig dat het een kleine drukteschopper is. Het is nu al 2 uur lang oorlog in me buik! Die kleine is DRUK, niet normaal!

Lila: lekker een nachtje eftelinghotel:D. Zondag gaan wij erheen. Mits het een beetje goed weer is! Heb niet heel veel zin om erheen te gaan in zijkende regen! Maar dat zien we zondag wel weer:p.

Truste iedereen!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oooh, jij bent ook geen spat veranderd whaha:p. Ik haal je gezicht er zo uit:p.

Ja Etienne lijkt wel op je, al vind ik hem ook wel iets van Tom weg hebben hoor:D.

13. mammamia

Wat stom dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Nee heb hem geen neusspray gegeven, weet ook niet of we dat nog in huis hebben en of het nog goed is. Zal morgen ff een nieuwe kopen. Thnx voor de tip, heel niet aan gedacht! Knuf!

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    #594 LiLaLief, 15 feb 2011
    Laatst bewerkt: 15 feb 2011
    Jullie hadden nog foto's tegoed!

Ik ga even aan de spam..

(Herkennen jullie het jurkje nog? In de zwangerschap of kort daarna gemaakt!!)

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Uitpakkuhhh!!

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wat een mooie stoel zeg, die wil ik wel knuffen..

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
  18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Het gaat niet snel genoeg..

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Mjam, mjam, mjam.. wat??

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wat nou leeftijdsverschil... wij hebben dikke schik!!

Deel Deze Pagina