@ Dondersteen: Al nagedacht over 9-maandenbeurs??? Hoe en wat (had je een sms gestuurd) Met openbaar vervoer doe je er 1,5 uur over.....auto zal niet veel sneller zijn ivm spits!!!....en kost 14 euro....Als ik de trein van 17.45 vanuit Barendrecht pak ben je om 19.15 binnen bij de Rai.....(het is van 6 tot 10 de beurs) Parkeren kost overigens 15 euro bij de Rai...Dus met de trein is nog goedkoper ook..... Of wil je eerder gaan...dan moet ik ff oppas regelen voor Aidan.... En wat fijn dat Ylva vandaag weer oke is!!!
Zal ik doen Met zingen gaat het prima hoor, 2x per week repetitie en afgelopen zaterdag een optreden op een feestje van iemand die 50 werd. Was wel gezellig! Ik hoop dat Etiënne zich gauw beter voelt!
Dat is zeker vroeg half zes. Mamamia vervelend voor Etienne misschien idd wat je zegt de 5/6 ziekte of waterpokken. Sterkte bij de ha. Nelta beterschap en geniet even van je middagje rust Net terug van het ggz. Kvd word aangevraagd alles word in werking gesteld ect ect hoop binnen kort wat meer nieuws te kunnen melden. Karishma slaapt in de wandelwagen. Zal denk zo wakker worden. En Belliebel ( Ik ben helemaal niet nieuwsgierig)
Ik laat zeker ff weten hoe het gegaan is met Etienne. Over een uur en 20 min. zijn we aan de beurt... hij ligt nu al vanaf half 11 te slapen Als ie zo wakker is ga ik ff tempen en kijken hoe het met de rode vlekjes is. Waterpokken? hmm. denk zelf dat dat het niet is... maar jah, you never know... @bel: heb net je hyves gelezen, maar je zult hier ook zo wel komen om het nieuws te vertellen In ieder geval gefeliciteerd met de goede uitslag @pnir: fijn dat alles nu in werking wordt gesteld en je binnenkort wat tijd voor jezelf gaat krijgen... heerlijk! @lila: leuk zeg, zingen op een feest... lijkt mij ook wel wat!
Zo, heb lekker de tijd gehad om het huisje weer schoon en fris te maken voor we op vakantie gaan. Tassen zijn al zo goed als ingepakt, laatste dingen nog en we kunnen gaan met die banaan ZP gaat bij mij erg langzaam, bij jullie ook?
bel, dat is geen fijn bericht zo vlak voor je eigen echo! nelta beterschap! mamamia, haaften ligt langs de waal, tegenover Zaltbommel, Tiel is ook wel redelijk in de buurt, jij komt toch uit culemborg? dat ligt heir ook niet ver vandaan, 23minuten volgens google maps en fijn dat je met etienne langs de ha kan! knor, 9maandenbeurs... zit te twijfelen of ik morgen met mn ma zal gaan of vrijdagavond met wim! of zaterdag... vrijdag gignen er toch een stel van hier!? en ben benieuwd of jij ongi gaat worden of niet! pnir, ja ik zit ook te wachten! oh, mamamia verteld al dat het een goede uitslag is!
En en en haha we zin niet ongeduldig. Karishma heeft zelfs een chippie om te wachten in haar kinderstoel haha en en en
Sorry dat het zo lang duurde dames! Zijn jullie nieuwsgierig whihi? Echo is helemaal toppie gegaan, jammer genoeg maar 1 foto mee gekregen! Maar wel een ontzettend aardige vrouw. Hartje ziet er dus toppie uit, en de rest ook. Een hele geruststelling. Jaja en nu een pb sturen, ach weet je, laten we gek doen, zet het hier gewoon neer whaha. Schoonouders en ouders weten het ook al! Dus we maken er alsnog geen geheim van! *tromgeroffel...* Het is... Een meisjeeeeeee Whaaaaaaaaaaaahahahaha, ik wist het gewoon, weer heeft mijn gevoel gelijk gehad! Ben zooooooo blij, Ik ga nu lekker beschuit met roze muisjes eten whaha!
Zo, lekker beschuit met roze muisjes op. Kan niet stoppen met glimlachen hihi. Vind het echt te gek dat er een klein druk meisje in me buik huist. Lag overigens helemaal dubbel gevouwen whaha. Net als Dinand destijds. Benen en armen bij het gezicht. Grote kans dat dit ook weer een stuit word! Soms ligt dat aan de vorm van de baarmoeder zei ze! Prima, maar ik wil nu eerste weten wat weeën zijn en kiezen voor een normale bevalling! En ik ga zeker vragen nu om rond de 34 weken een liggingsecho te krijgen zodat we nu zeker weten dat ze goed gaat liggen! Natuurlijk heeft ze nog genoeg tijd om te draaien, maar me gevoel zegt al dat dat kleine eigenwijsje net zo eigenwijs zal zijn als Dinand is!