Is ook meer een grapje dan serieus schoeisel.....Hij gaat daar zeker niet op lopen....Was meer zo van: grappig voor in de wandelwagen....!
daarom kleedt ik daniel tegenwoordig in de badkamer uit als hij niet gepoept heeft gewoon hem laten staan op de grond, nadeel alleen dati k dan moet bukken... en dat van die schone luier... daniel poept ook altijd binnen een kwartier na het verschonen!
ja hè? ik vind m echt leuk! hihi Ook iets voor Daniel onze echte kleine piraat. hihi Geen van onze kleine schatjes kan écht zeggen dat ie een boot tot zijn beschikking heeft. hihi.
Was iemand al bekend met deze site? Bewegingsliedjes :: Kinderliedjes.info :: Een verzameling songteksten van oude en nieuwe kinderliedjes
Das altijd precies op het moment dat jij lekker wilt gaan slapen. Vind het opzich wel gezellif hoor, zo'n draaikontje hihi.
@ Getver de getver, manlief loopt momenteel ook met een bewakingsapparatuur/kastje rond. Dat ding maakt af en toe herrie. En dan weet ik... is niet goe... Ben benieuwd wat de uiteindelijke uitslag zal zijn van het onderzoek.