Ik sluit ook af!!! Alvast een goede nachtrust voor iedereen! Liefs... Ennuhhhh ik vind jullie ook lief hoor! Knuff!!!
vind je ook wel aardig Donder Weltrusten allemaal. Fijne drome en zeker jij bellie met je dochtertje in het verschiet roze staartjes haha.
Ik ga ook afsluiten... Slaap lekker allemaal!! Nog 1 nachtje slapen tot 1ste verjaardag... Morgen zijn Devin & Sem ook alweer 1 jaar!! wat vliegt de tijd!!
Zie dat je ook online bent? Boni hoe is het? Beetje op geknapt. En belangrijker heeft Mirthe beter geslapen vanacht? I hope so. Voor jullie.
Hai hai, hier een redelijke nacht gehad, ze is wel een keer wakker geweest... maar weet eigenlijk niet meer zo goed hoe laat dat was, was zelf zo slaperig. Ben dus nog niet echt uitgerust, zo dus weer op tijd erin. Maar wou ff bijlezen, hier en bij de april 2008 mama's, want daar ligt een kindje in het zkh. Maar kwam natuurlijk ff spieken wat het was geworden bij Bellie, dus: Van harte gefeliciteerd met een goede echo van jullie meisje! En verder: Donder, hopelijk kunnen ze je man helpen en komt er iets uit het onderzoek. Gup, leuk, de baby voelen. Jeetje, gaat hard. Mir, super dat Wesley al begint te lopen. Knor en Donder, veel plezier op de beurs. Beterschap voor alle zieke kindjes. Pnir, las dat alles nu wordt opgestart. Super, hoop dat je er straks veel aan gaat hebben. En voor jou ook: goede nachtrust gewenst! Tot slot: Devin en Sem, van harte gefeliciteerd!
Oh ik kan het niet bijhouden momenteel! Het is hard werken de stage, het gewone studeren, alle kinderen met hun bezigheden en hobby's en het huishouden erbij... Het gaat wel maar ik ben doodop! Ik lig al in bed dus truste, hopelijk kan ik binnenkort weer wat meer mee lullen hier!
Ja!!!!!!!!Bellie krijgt een meisje(nummer 1 van me poll komt al uit whaa) gefeliciteerd meid met je goede echo!!! @hier sorry ga effe niet bijlezen maar zo lekker naar bed toe ben vandaag de hele dag op de HHB geweest en de 9 maandenbeurs en het was DRUK!!!! haha maar wel leuk. Goed geslaagd voor sem natuurlijk haha 1difrax beker met harde tuit 1 Oefenbeker van difrax 1 pakjes houder Een slaapzak met sem er op laten bedrukken een lakentje met ssstt hier slaapt sem.... En nieuwe slofjes van aapie Ik ben blij!!! Maar er hadden echt VEEL mensen hun pasgeboren baby,s bij sorry maar wat moet je daar met een baby snap het echt niet hoor. Sem was hier lekker bij papa haha Daarna nog lekker uit eten geweest met ons mam Verder gaan we morgen iets leuks doen want sem is jarig!!!! Vorig jaar rond deze tijd ging ik nara bed want ik zou de volgende dag ingeleid worden alleen rond 0.00 braken de vliezen.... Oja ze hebben ferry proberen te ontslaan op zijn werk heel verhaal.... Maar nu eindelijk zit het ons een mee en hebben we een flinke!!!! meevaller van z,n 8500!!!!euro wat hij meekrijgt op zijn werk joehoeeee haha
Ah komt goed! Zal het de volgende keer ook met mijn vk bespreken hihi. Wil gewoon op de normale manier bevallen met een kind wat ook normaal ligt (als dat kan natuurlijk whaha).
Kom ff snel langs... ga lekker op bed. Morgen nog 1 dagje werken en dan VAKANTIE Devin en Sem: alvast van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag! Fijne dag mama's Voor de rest: Weltrusten en kom heel misschien morgenavond nog ff spieken/reageren. Daarna ben ik dus een hele week foetsie Zal veel terug lezen worden denk ik... Knor, sms je me ff als het raak is? hihihi... ennuh, jullie zijn allemaal lieffffffffff XxX Stephanie
Thnx Ninja! Zo, das zeker een flinke meevaller. Maare, ik begrijp dus dat dat ontslaan niet gelukt is? Oh en Sem en Devin, Alvast gefeliciteerd! Ik duik me bedje in! ben gesloopt van deze hectische dag hihi.