Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nelta, hier is het lieve kindje ook ver te zoeken! hij is echt jankerig vandaag!

ninja, hopelijk wordo je vandaag wat wijzer!

nee zeggen: is het niet bij jullie na 3x nee in de box? hier wel, weet van mn eigen dat ik anders heel kwaad word dus zet hem liever terug in de box...\

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja meestal wel, maar in de box wordt hij dan soms nog bozer.

(niet altijd hoor, soms gaat hij dan ook wel lief spelen of hij gaat heel zielig staan kijken);)

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja maar dan kantie niks kapot maken en als hij daarin staat kan ik gewoon weglopen;)
    maar hier gaat hij ook vaak gewoon gleijk weer spelen, die beperkte ruimte voelt blijkbaar toch heel vertrouwd voor hem!

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Beterschap voor Devin,

Ninja succes met je onderzoeken. Die Sem een eigenwijsmannetje dus.

Opvoeden ja het is niet mijn hobby haha.

Maar ben wel consequenter meer dan met Arun toen nu is nee nee. Ook al kijkt ze super schattig. ;)

Komt van zelf niet druk maken als het een dagje niet lukt. Volgende dag weer opnieuwe beginnen. Na tien jaar weet ik nog steeds niet altijd wat het beste is! Ik ga altijd maar uit van mijn gevoel als lijdraad.

Bellie goed dat je naar de ha geweest bent, en goed van je dat je er overna denkt. Je kraamtijd krijg je er niet mee terug i now maar hoop dat je het iets kan loslaten. Hoop zeker dat je nu een beterekraam tijd krijgt. Elke bevalling is anders.

Zo we hebben hier net gegeten lekkere hapjes.

Vriend is lekker vroeg thuis heerlijk een rustig dagje dus.

Tot vnaaf.

5. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden.

Er is weer een boel geschreven en ik heb volgens mij lang niet alles onthouden.

Hier een beetje in een dip.
    Jullie weten dat ik bezig was met afvallen en ik was vorrige week in totaal 4,5 kilo kwijt. Geen idee wat het nu is maar ik merk er gewoon niks van :( Me kleding gaat niet losser zitten na mijn idee en ik voel me gewoon zo dik :x:( bah ik haat dit gevoel. Zo einde emo bericht.

Ninja het klinkt een beetje raar maar fijn dat je een lichte aanval Kreeg.
    Nu kunnen ze er misschien er achter komen waaraan het ligt.

Nelta Bram zit momenteel ook niet in een makkelijke fase. Ook steeds huilen en zijn wil willen door drijven. Ik Lijk wel een nee antwoord apparaat ;);) .misschien toch wel een sprong waar ze in gaan komen?

Supper mummy, beterschap gewenst voor devin.

Bellie, hoe was je afspraak bij de huisarts. Of moet je daar pas morgen heen.

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Heel spannend meis, ik hoop dat ze iets vinden.
    Niet omdat ik je een aandoening gun, maar omdat er iets mis lijkt te zijn en niets erger is dan klachten hebben en niet weten waarom!

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ben net naar Rijnstate geweest voor de uitslag van de onderzoeken van laatst en die arts was zo'n HONDEL#L!!

Sorry hoor.. maar hij zei:

U moet zichzelf als een gezonde jonge vrouw zien.
    U bent geen patiënt, dus u hoeft zich ook niet als een patiënt te gedragen.
    U heeft vast een spastische darm, wat meer bewegen kan een oplossing zijn.

WHAAAAAAAAAAAAAAT!?!!

Dit is meer van hetzelfde gedrag van de afgelopen 12 jaar!

Ik ben zo blij dat ik grotendeels van mijn klachten af ben door die orthomoleculair arts.
    De schildklier en voedselallergieën waren mijn ziekmakers en door hem ben ik daar achter.
    Ik ben nog niet 100% hersteld, maar al wel een heel eind op weg.

Ik ben blij dat dit achter de rug is, ik hoef ook verder geen hulp meer van die arts.
    Ik ga door met waar ik mee bezig ben en ben nu sinds een paar weken ook aan het sporten, maar als hij mijn dossier had gelezen had hij gezien dat ik bijna 2 jaar niets heb kunnen doen, laat staan sporten!
    Ik heb hem wel gezegd dat ik mezelf een half jaar geleden niet als een gezonde jonge vrouw zag, die kunnen immers lopen en hun baby dragen.

GRMBL!!

Volgens mij selecteren ziekenhuizen hun artsen op hufterigheid!

(sorry voor mijn boosheid, pff)

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik snap wat je bedoeld haha ik hoop ook dat ze iets vinden want idd die onzekerheid is zo ook niets

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    :$:$:$:$ wat een hufter zeg!

Kun je geen klachten brief schrijven?

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo, Stijn vanmiddag tegen 2-en weer uit bed gehaald, boterham gegeten en daarna ff lekker gespeeld, maar na een half uur was het weer raak. Dus ik ben lekker naar buitengegaan met hem. Heerlijk een stuk gewandeld en ook nog ff langs de prenatal gelopen en nu net zn fruit op en nu heb ik hem nog ff op bed gelegd, kijken of hij nog ff wil slapen.
    Zo nog ff een schone broek; hopelijk gaat hij nu wel slapen.
    Kan ik straks lekker op mn gemakkie het eten klaarmaken.

Lilalief, dat schiet ook niet op zeg. Wel mooi dat je inmiddels wel beter voelt.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lila, lekker zeg zo'n arts! :mad: daar word je toch laaiend van!

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    FF een ander vraagje.

Nu Stijn aan het klimmen geslagen is, wil ik graag mijn raam in de woonkamer op een of andere manier beveiligen, aangezien we vierhoog wonen.
    Hij kan nl bijna op de bank klimmen en vanaf de bank zou hij zou de vensterbank op kunnen klimmen.

Het is een simpele sluiting (zie foto) en ik was net ff bij de prenatal, maar daar hadden ze dus niet echt wat.
    Hebben jullie nog ideeen???

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    de bank ergens anders zetten?:) zou het anders ok niet zo snel weten, je kan er moeilijk een rol prikkeldraad opleggen:D

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja zo super ruim is het niet. Dus dat is eigenlijk geen optie.
    (we kunnen de bank aan de andere kant zetten en dan voor het raam 2 stoeltje zetten, maar dan heb je hetzelfde probleem:))

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mijn kleine mannetje wil niks eten, drinkt wel maar heel weinig. Kan ook heel weinig hebben, gilt alles bij elkaar. :(:( Weet t ff niet meer... hij heeft ook lichte gele diarree, hele aparte kleur. En 37,8 vanmorgen, dus niet echt koorts... Vreemd... en weet ook niet wat ik er mee moet....

@ Lila wat een l*l zeg!! Grrrrrrrrrr

@ Nelta sorry geen flauw idee...

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

ORS proberen???
    zodat hij toch wat binnenkrijgt.

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

een schuif klip er op maken. Of een slot er in laten zetten. die heb je ook.

Vind heel eng zo idd net zo als jij.

succes er mee.

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

super m het klinkt als of het het rotavirus heeft spugen diaree ect ect hoge koorts zou als ik jou was gewoon naar de hap gaan als het mogelijk is.

Stinkt het?? een bepaalde weeeige geur heeft het breiig.

Arun heeft het als peuter ook gehad en is best wel gevaarlijk zeker als hij heel slecht eet en drinkt ze zijn zo uitgedroogd ( wil je niet aan het schrikken maken maar ga maar even naar de hap.) En zeg dat de poep zo raar ziet en ruikt

Stekte er mee verder.

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    @ Ninja, die moeite wil ik er niet eens meer voor nemen, maar ik ben gewoon even heel boos en verdrietig nu.. :(

Supermama, ik zou ook even de HAP bellen, just 2 be sure!

Arme Devin..

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja hmmmm. Hij heeft dus geen koorts, de ontlasting ruikt zurig, eten wil hij niet, heeft net flesje melk gedronken (gelukkig). Heb ze net in bad gedaan, en nu speelt hij even op de grond. Hou hem gewoon goed in de gaten, want ik kan nu ook niet zo 123 weg.

Deel Deze Pagina