Buikgriep heerst op dit moment wel erg. Hoor van veel mensen dat ze wel 3-5 dagen ziek zijn geweest. Belangrijk is dat hij niet uitdroogt, daar kan je evt ORS voor geven. Verder denk ik dat de HAP vrij weinig voor je kan betekenen.
ojee me vriend had toch een nieuwe baan... Maar hij werd gebeld door een ander bedrijf of ie daar aub op gesprek wou komen. Hij was een beetje zo van ja we zien wel... Maar nu krijgt ie ook een contract aangeboden daar. Voor hetzelfde loon en hij krijgt alle cursussen die hij nodig heeft betaald. Hij gaat dan meer tekenen zeg maar wat ook erg gunstig is met zijn gehoor in de toekomst. Alleen er zit geen auto bij en dat was bij het andere bedrijf wel. Hij heeft het andere contract al binnen maar nog niet getekend(twijfel?) jeetje wel lastig hoor vioor hem wat is nu de juiste baan???
hihi mn ex-collega krabbelt me net dat ze nu met mn dubbelganger moet werken ze praat alleen niet zo veel
Goedeavond, @ Belliebel: Thnx voor je virtuele knuffel! Voel me vandaag al een stuk beter....(wat een zak chips en pak koekjes al niet kunnen doen....hahahaha)....Komt goed. Volgende NOD is 25-3 op mijn vaders verjaardag...Weer een prachtige dag...Komt vast goed! @ Nelta: En??? Heeft het slapen geholpen bij Stijn? Nog lekker kunnen gaan zwemmen??? Edit: Je hebt lekker gezwommen...Fijn! En hier ook bekend met driftbuien maar ik moet er altijd zo om lachen (soms ook niet, dan wil ik mee gaan huilen, ligt eraan in wat voor een bui ik ben) Erg vervelend, maar het hoort bij de ontwikkeling, is allemaal een fase! @ Super Mummy: Beterschap met Devin @ Sprongetje: Er komt er weer een aan rond 55 weken oftewel 13 maanden.... Herkennen aan: - Ik wil mama!!! Oftewel hangerig zijn en jij moet in de buurt zijn! - Samen spelen - Wisselend humeur - Slechter slapen - Minder eten - Driftbuien - Hij/zij leert woorden begrijpen: bed, eten, aankleden enz...dus veel benoemen! De sprong kan 4 weken aanhouden!!! (info uit: oei, ik groei) @ Lilalief: Grrr, artsen!!! Wat een lambal....! @ Ninja: Spannend voor je de uitslagen van de onderzoeken...Ben benieuwd! Hopelijk krijg je antwoorden! Ennnuhhh mbt Ferry zijn baan: Wat een luxepositie, kunnen kiezen uit 2 banen...Maar wel een lastige keuze....Tja, waar voelde hij zich het meest op zijn gemak!?
Zo, Ik ben weer bij! Moet het effe kwijt: IK HEB VAKANTIE!!! Jippie, helemaal top!!! Na een zak chips en een pak koekjes vole ik me ook weer wat beter mbt ongie (zo slecht, maar het moest ff)... Aidan ligt op bed en ik ga zo onderuit op de bank met het journaal en ncis....Daarna lekker slapen (hopelijk)...want ben eigenlijk best wel moe! Verder niet echt plannen voor morgen...ik zie het allemaal wel!
@knor, ik geloof in principe niet echt in sprongen. Maar als dat zou betekenen dat dit redelijk snel voorbij en dat hij daarna weer wat nieuws kan (lopen?????) voor een keertje maar wel dan Dat lijstje klopt iig wel aardig hier. Net was hij trouwens weer super lief. Hij zat nog ff bij mij op schoot en ik zei tegen hem krijgt mama nog een knuffel en toen lag hij zn hoofdje tegen mij schouder en hij lijkt het echt te begrijpen, want daarna deed hij het nog een paar keer. Zo lief.
hier nog niet echt dus -mama hoeft niet erger dan eerst -speelt prima alleen -slaapt super -eet giga veel!(net 2 boterhammen helemaal op) - wel driftig en woorden beter leren begrijpen...mmm, mischien toch een in aantocht... ennuh, af en toe vreetbui moet kunnen hor!
@ Sprongetje: Aidan begrijpt veel woorden echt....Zo schattig om te zien! En vanaaf zei hij voor het eerst (bewust) mama...Zo lief!!! Ikke helemaal blij!!!
Zeker....het gaat nu allemaal zo snel! Vanaaf kreeg hij voor het eerst gebakken aardappelen! Hij probeerde ze steeds aan de vork te prikken maar dat lukte niet. Zodra hij er 1 liet vallen ging hij hem oppakken en legde het terug op het bord....Hij eet zo netjes!!!....Maar hij vond de aardappelen maar zozo, de vissticks daar in tegen....die waren jammie!!! Eet Stijn ook al helemaal met jullie mee???
Jep, eigenlijk meestal wel, tenzij we erg pittig eten. Hij lust echt alles. Netjes eten lukt hier nog niet echt . Hij eet ook nog niet zelf. Aidan wel??
@ Eten: Eten jullie kindjes ook al volledig met de (avond)pot mee? En gaat alles erin??? En hoe bepaal je of je kind genoeg heeft? Met de pot mee-eten vult veel beter dan bijv de olvarit potjes...Ik laat Aidan net zoveel eten als hij zelf wil.... Gisteren bij de boerenkool zat hij redelijk snel vol. Ik had het idee dat hij helemaal niet zoveel gegeten had terwijl hij het wel lekker vond. Kan me voorstellen dat het veel beter vult, maar vind het zo moeilijk in te schatten of het voldoende is.... Snappie???
Soort van.... Vandaag kon hij het met de vingertjes pakken... Gisteren bij boerenkool-stamppot heb ik hem "gevoerd" en heeft ie zelf ook nog geprobeerd maar dat belandde op de grond. Aidan vindt echt alles lekker.....Boerenkool, aardappelen, vissticks, risotto, lasagne, spaghetti bolognese, pannenkoek, kip tandoori, nasi.....Het maakt hem echt allemaal niks uit!!!.... Grappig eigenlijk, het is nu echt al zo'n groot jochie...Waar is de tijd gebleven van 6x per dag melk, en later af en toe een hapje gepureerd fruit...Nu is het gewoon: pap, fruit, brood, drinken, avondeten, toetje.....Zo groot....!
Tja ik schep zn bordje 3/4 vol en daar heeft hij meestal genoeg aan. Zo niet krijgt hij nog een beetje. Alles gaat hier in principe op. Altijd al zo geweest. Volgens mij zit er geen rem op wat eten betreft hier. (alleen de broodkorstjes hoeft hij soms niet meer). Toetje doen we hier nog niet (op een paar hapjes van papa na). Na zn badje krijgt hij nog bv, dus dat is wel genoeg zuivel. Eten jullie kindjes trouwens al zelf???
daniel eet al maanden met de pot mee, alleen zondags niet altijd als wij alleen soep eten, dan krijgt hij wel potje. ja in principe gooi ik er wel alles in, en hij eet ook gewoon nasi enzo mee. Tja, wanneer hij genoeg heeft...als hij geen hap meer wil de ene keer wil daniel dus ook meer dan de andere keer. Maar bij stamppot geef ik hem een gewone volle opscheplepel en dna moet ik vaak nog beetje bijgeven. Ik heb een denkbeeldige lijn in zn bordje/bakje en tot zo ver doe ik hem in eerste instantie vol en dan zie ik wel of er bij moet of dat hij te veel heeft. Maar hij wil alles met zn vork en ZELLUF! vanmiddag hadden we hutspot en was best nattig dus ik dacht: ik geef em zelf en dan met een lepel, dus niet dat hij at! uiteindelijk "zelf" met lepel laten eten en dan wel geholpen met et eten op zn lepel krijgen alleen pap mag ik em nog geven, de rest niet meer!
Met zn vingertjes pakken werkt wel als er een stukje naast gevallen is, maar niet zn hele eten. Dan krijg je zoiets
tis hier of zelf doen of niet hij accepteert het 9 van de 10x niet meer van mij of wim en het moet ene VORK! ook al zoiets... met de handen is toch veel makkelijker