Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    chippies, hier ook! ik kom gewoon mn bed niet in:(

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aah hoe komt dat dat je je bed niet in komt?

Kga zo wel het bedje opzoeken, begin een klein beetje om te vallen!

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ZP, tv staat aan, zit te denken aan vorig jaar, weer pijn in mn lies en de chips! maar die is nu op en mn glas is leeg dus ga zo ook maar denk. Wel vanmiddag bijna 1,5u liggen slapen, lekker met daniel op bed! heerlijk! wel erg, heb em uit zn bedje gehaald terwijl hij al sliep omdat ik niet alleen wilde liggen

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo effe een hoop bijlezen tot zo

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Nou ja nu is er niemand meer haha

We hadden net een verjaardag van het kindje van vrienden die is nu ook 1 geworden jeejjj volgende week zitten we ook zo.

Ik het er wel een beetje moeilijk mee maar meer omdat het jaar zo mooi begon met de geboorte van sem maar de rest is vreselijk geweest. Echt waar ik heb het gevoel dat het eerste jaar van sem me ontnomen is en daar ben ik best wel verdrietig over eigenlijk.

Krijg ook weer wat last van me buik enz grrr maar ja ik hou op met zeuren

@bloempje ik zie wel een streepje hoor spannend!

@knorretje hopelijk is het voor jullie deze ronde raak

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @dondersteen,lilalief en guppekop gefeliciteerd met jullie kleintjes!!!! Maak er een leuke dag van...

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hiep hiep hoera Ylva 1 jaar! Gefeliciteerd!!

Hiep hiep hoera Daniël 1 jaar!! Gefeliciteerd!

Hiep hiep hoera Lila 1 jaar!! Gefeliciteerd!!

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wow, 3 jarige vandaag.
    Allemaal gefeleciteerd!

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,
    Lekker geslapen hier. Stijn was om 10 voor 7 wakker, dus dat is wel goed te doen.

Bloempje, volgens mij zie ik een heel licht streepje, maar het is wel erg lastig te zien.
    Anders morgen ff testen met ochtendurine.

Knor, zullen we over 2 weken gaan dan (of is het dan vakantie)? s Ochtends lijkt me het handigst omdat er dan niet veel grote kinderen zijn. Stijn nog wel s ochtends, maar we zouden om een uur of half 11-11uur af kunnen spreken.

@die slinger, ik heb gehoord dat dat heel vaak klopt. Dus ik ben benieuwd. Touwtje mag geloof ik ook.

Plannen vandaag, schoonmaken, notulen uitwerken en als het mooi weer is een rondje fietsen.

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier vroeg op, zou een gezinnetje met collega van gister gaan doen. Maar werd net gebeld dat ik een ander gezinnetje krijg en dat een andere collega (die ook begeleid) met mij een gezin opstart, en als alles goed gaat mij daar even alleen laat... :) Spannend dus!!

De kids waren ook vroeg wakker en zijn nu lekker aan t spelen. Vandaag een dagje bij opa en oma.

@ Bloempje spannend!! Zie idd ook heel licht streepje... gewoon even met ochtendurine testen!

@ Planenn vandaag: werken... verder eigenlijk niks doen...

11. Vanmorgen weer getest, maar niets te zien. Was vanacht wel wakker en heb toen zonder er bij na te denken water gedronken. Dus misschien verdund geweest? Of die andere was gewoon een indroger. Morgen zou ik ongesteld moeten worden dus we zien het vanzelf.

12. Hiep hiep hoera Ylva 1 jaar!

Hiep hiep hoera Daniël 1 jaar!

Hiep hiep hoera Lila 1 jaar!

13. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Lang zullen ze leven. Lang zullen ze leven, lang zullen ze leven in de Gloria in de Gloria.
    Hieper de piep hoera:D
    Gefeliciteerd ylva,
    DaniëlEn lilaMet jullie eerste verjaardag

14. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Bloempje wat vervelend dat je in de onzekerheid zit.
    Hopelijk word je of morgen ongi of krijg je een mooie tweede streep.

Ninja, ik kan me voorstellen dat door het lichamelijk zware jaar voor jouw er toch wel voor heeft gezorgd dat het genieten van die kleine man op een lager pitje was gaan staan. Ik hoop dan ook dat dit een betere afloop mag hebben en dat je weer volop van Sem mag gaan genieten.

15. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi, hoi,

Wat kunnen jullie kletsen zeg. Lees vaak wel mee maar laat dan niks van me horen. Aan iedereen die jarig is geweest, gefeliciteerd!!!! Wat gaat het toch snel. Hier vieren we zondag ook de verjaardag van Britt. Heb er zin in. Vanmorgen komt de kapper om haar te knippen. Ik hoop wel dat ze niet ziek wordt. Had vanmorgen 37.9 C, dus maar meteen een paracetmol gegeven. Ben zelf ook erg verkouden en een hoofd vol watten. Zou eigenlijk naar een bruiloft moeten vanavond maar ik denk dat ik op tijd mijn bedje in ga zodat ik zondag iig iets opgeknapt ben. Vanmiddag ook even naar de huisarts om toch een gesprek te hebben over mijn relatie. Ik denk dat we toch wat extra hulp nodig hebben al is het maar 2x praten met een professional. We ullen het zien. Iedereen veel plezier vandaag!!

16. Hoi Loontje, leuk dat je even een berichtje achterlaat.
    En jullie zijn niet de enige hoor met wat relatieproblemen. Je hoort het heel vaak in het eerste jaar na een geboorte, er veranderd ook zo veel! Hoop dat jullie er samen uitkomen.

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gefeliciteerd ylva, Lila en Daniel.

Maak er een mooie dag van en vanavond foto.s hihih;)

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    thanks voor de felicitaties!

ylva en lila, jullie ook gefeliciteerd!

kleine mannetje hier was erg blij met zn duplo! hij had het telkens over toto en pakte dan de trekker, logisch he:D

@bloem, spannend dus nog!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hiep hiep hoera Ylva 1 jaar! Gefeliciteerd!!

Hiep hiep hoera Daniël 1 jaar!! Gefeliciteerd!

Hiep hiep hoera Lila 1 jaar!! Gefeliciteerd!!

Even gekopieerd van SM hihi:p.

Deel Deze Pagina