Dat zeg ik, gamma! Ze hebben daar van die raamsingen met een slotje erop. Die kun je dus gewoon op slot draaien! Wel zo'n veilig idee!
Tja ik weet niet kan vervangen, hij zit niet vast met schroeven of zo. (je bedoelt toch die knip zeg maar?) Het bovenste op deze site leek me wel wat: RAAMBEVEILIGERS
Ik denk gewoon tanden! Zure dunne luiers zijn toch meestal tandenluiers? Althans bij Dinand wel. Ook kan het er bij hem erg raar uitzien! Nogmaals beterschap!
Hmmm, ze bieden dus allebei het zelfde alleen doet de een er een auto bij, en de ander niet? Begrijp ik het nu goed? Dan zou ik toch mooi gaan voor de auto whaha. Nee, vraag eens aan Ferry waar hij het beste gevoel bij heeft!
Dinand eet nog niet alles mee, maar probeer wel steeds vaker dingen. Het punt is gewoon dat wij te laat eten. Vaak eet hij nu mee op vrijdag, zaterdag en zondag. Mja, manlief zei al, dan eet jij toch eerder met Dinand! Ja dat kan, maar dan eten we (manlief en ik) nooit meer samen, vind ik ook zo verschrikkelijk ongezellig. Mja, misschien toch maar eens gaan uitproberen!
Zucht, ja ze worden inderdaad groot! Zit ik 's morgens mijn boterham te eten, komt die kleine aap naast me staan en pakt zo een stuk brood van mijn bord. Whaha, naja, vind het niet erg. Qua 13 maanden sprong kan het wel kloppen, hij at eerst 2 boterhammen, nu nog maar 1! Dus dat minder eten klopt hier wel!
Brood en fruit wel, avondeten nog niet, al vind hij het wel erg leuk om met die lepel te klooien. Vaak is het vingerwerk (ja ik weet het hele foute benaming whaha) Dinand vind het eten met zijn vingertjes het leukste hihi.
wim had geen eigen en die van mij is roze of was beter gezegt, is in die 20jaar lekker verkleurd daniel heeft nu met beertjes, en er ligt er nog 1 in de kast met voertuigen, maar heb ik nog niet nodig gehad
Heb ook nog bestek liggen in de verpakking met beertjes erop. Was de bedoeling dat Dinand die zou krijgen, maar we bewaren het nu maar voor de andere kleine spruit.