ja kan me nog herinneren dat er op school gezegt werd dat ik meer van me af moest bijten... maar goed dat ik toen niet zwanger was alhoewel ik zonder die hormonsters ook een keer giga tegen een leraar uitgevallen ben! en daarna moest ik een SOVA-training gaan doen dacht het niet, en mn mentrix herkende me ok niet toen ze het verhaal hoorde dus van haar hoefde het ook neit! donder, tja een vreemde man erbij veranderd de zaak wel ja
10,5kg ofzo? weet niet precies, die richting op in ieder geval maar nuga ik echt naar bed! tot morgen!
@ Bel, geen licht mannetje.. hihi. @ Ik vraag het gewicht omdat ik mijn meisje qua gewicht best ligt vind. Maar dat ben ik hoor. Alles is in orde en ze ziet er ook absoluut niet dun uit of zo. hihi Maar tja, ik vind dat ze gewoon weinig is aangekomen sinds 4/5 maanden... maar het zal wel zo moeten...
Te veel gekletst ik heb wel wat terug gelezen. Ik voer Karishma nog helemaal fles drinken ect ze wil het nog niet echt zelf doen ze mag van mij wel wat aanmodderen. Komt van zelf goed. Leuke foto.s van de kids. Lilalief baggerarts. Ninja en gelijk al de uitslag gehad? En succes met kiezen wat voor een baan je man gaat nemen een luxe positie kiezen uit twee banen. Donder er zijn moeders bij die je achter het behang kan plakken idd. De kinderen niet de ouders zijn er om op te letten, Als ze bij mij zo iets doen zou ik er denk ook wat van zeggen van moet dat nu zo of zo iets. En ja die vrouw je hebt altijd beterweters hihih. Je weet zelf het beste wat er met je kind is. Bellie bel kan best na tien weken dat je ijzer te laag is hoeft niet zo te zijn natuurlijk maar het kan. Veel pleizer morgen bij je verloskundige. Knor weltrusten en ken het lekkere trek manie ben ook ongie. En heel veel pleizer met je vakantie. ( Hier ook nog een paar dagen dan is Arun ook heerlijk een weekje vrij) Erg leuk altijd. O ja vanmiddag heeft Karishma tijdens het spelen met mij heel even (Los) gestaan en een mini stapje gedaan de grootste lol hadden we, Ze is daar na wel iets meer aan het Overstappen gegaan. Heel trots kijkt ze er bij. Ik ook trouwens hihih. Weltrusten en een fijne nacht allemaal.
Goedemorgen Hier vroeg dag.... pffff Devin en Jaylinn waren al vroeg wakker. Devin lijkt al wat aan t opknappen. Hij heeft mij alleen aangestoken en nu ben ik ook ziek blehhhhhhhh!! Hij had dus ook gewoon een flinke griep... Ga dus straks de kids naar me ouders brengen en dan me bed in... bahhhh wat voel ik me klote!!
@ Hier meisje net wakker... lekker lang geslapen. (ik alleen niet, hihi. De babyfoon gaf aan dat het te koud was op haar kamer. Midden in de nacht de luikjes op haar kamer dicht gemaakt) Ze heeft geen uitslag, hoest wel als een volwassene maar is héél vrolijk. Heerlijk om te zien. Ze is lekker aan de wande door de huiskamer met d'r karretje. Ik ga haar zo naar het kdv brengen. En dan werken. Vandaag totaal geen zin....
Beterschap Supermum!! Ik ga zo naar de sportschool, een les Xco volgen, vind het wel een beetje spannend! Lila gaat daar naar de opvang, en dat vind ik ook spannend, heb er zelfs over gedroomd vannacht! Vanmiddag poging 2 om naar de kinderarts te gaan na het fiasco van 2 weken geleden. Bespreken over de volgende provocatietest. (Trouwens Donder, die moeder had ongelijk hoor, als ze thuis klachten krijgen is het net zo goed allergie) Dan vanavond bandrepetitie. Best een drukke dag, en ik heb zó slecht geslapen vannacht!! Zal wel goedkomen..
zo, hier was het weer normale tijd vanochtend. Nu nog ff poetsen en vamiddag misschien ff winkelen en dan gelijk zusje wegbrengen, maar dat weet ik nog niet zeker. Nu eerst maar ff rekeningen betalen.
SM: Beterschap! Lila, kan me voorstellen dat het als een trap na voelde. Volgende keer geef je die hufter maar een trap tussen z'n benen van mij. Wat is het trouwens voor iets wat je straks gaat doen op de sportschool? Donder: werkse, ook al heb je totaal geen zin! @ hier: Lekker geslapen. Kleine man werd om 6 uur wakker, maar na wat te hebben gedronken is hij weer in slaap gevallen en moesten we hem om 07.45 uur wakker maken. We zaten een beetje te twijfelen of we hem weg zouden brengen naar het KDV, hij had wat lichte verhoging, maar hij was verder hartstikke vrolijk, dus we hebben de gok maar genomen. Gaat het niet, dan kan ik hem weer ophalen straks! Straks naar de VK toe. Ben benieuwd! Gisteravond heeft manlief een tijd met zijn hand op mijn buik gezeten, die kleine was druk, niet normaal. Nu trouwens ook weer. Je zou toch denken dat ze best veel slapen, maar nee! Dat word wat straks als ze er eenmaal is whaha. Ach komt vast goed. Maar merk heel goed het verschil met Dinand. Die was lang niet zo actief als deze kleine gup!