ja mn darmen heel af en toe dan voel ik een zwemmend visje langsschuiven, maar is echt maar heel af en toe!
kword gek hier! die mannen weten NIKS! hebben geen tijd om normaal koffie te drinken, te eten etc en vinden het gek dat ik hun eten niet warm hou en gewoon begin enzo. Net had ik de cake weer opgeruimd want vond het te lang duren, was dus ook niet goed. Wasmachien springt telkens op storing en heb nog een paar draaien leggen en zaterdag gaan we weer voor een week weg dus ik MOET wassen!
Ik ga er niet meer heen hoor, vanmiddag naar de kinderarts, maar da's een hele andere afdeling Xco is een groepsles met van die buizen met grid erin, dat werkt kinetisch.. volgend mij staan er wel demo's op youtube! Ik vond het wel leuk, kon aardig meekomen, kreeg nog een compliment van de "lerares" of hoe noem je die, haha.. Ff gezocht: YouTube - XCO Workout 2008
Ik had Lila bij de kinderopvang van de sportschool gezet.. waren meer kleine kindjes. Loop ik weg; mevrouw ziet me al niet eens meer staan. Ik kom haar ophalen; mevrouw ziet me niet staan, die was te druk met babbelen tegen een ander kindje. Wil ik d'r meenemen, loopt ze de andere kant op!! Voor herhaling vatbaar dus..
@ hoi, ben op mn werk. Net ff snel terug gelezen. Neit veel onthouden. Nu weet ik waarom ik vanmorgen geen zin had. Vriendin/collega heeft gister avond eutenasie laten plegen. Ik titk dit nu met wazige lenzen... heb al zoveel zitten janken. Zelf net in de klas. zucht. 2 weken na dat ze bevallen was van haar 2e kindje ontdekte ze een knobbel in haar borst. En dit werd eerst gezien als verstopping van een melk klier, na nog 2 dagen pijn en bioptie bleek het toch wat anders te zijn... na 5 keer steeds weer een andere vorm van kanker ontdekt te hebben. En te hebben bestreden was het bij de 5e keer inoperabel en kon ze niet meer verder. Zo triest in en in triest. (32 jr)
@ Lila, zag net dat je het ook leuk hebt gehad. En zelfs een compliment. Tof! Goed zo meis! Ga zo door! @ Gup, thanks. Belabbert he? ja... zucht.
mag vanavond gelukkig thuis eten van mn mams! weer uitstel om terug naar boord te gaan! dit is 1 van de weinige keren dat ik het echt helemaal gehad heb en dat ik niet meer aan boord wil wonen Had gehoopt dat het met komst zusje beter zou gaan, maar ga me steeds beroerder voelen hier! moet echt ff tijd weg nu!
Donder sterkte met het verlies van je collega. Super m beterschap. Trouwens kun je de griep ook via internet verzenden. Dan heeft Karishma hem nu. Vanacht over geven ect We zijn vanmorgen samen om negen uur even voor een uurtje terug gegaan naar bed. Tot 12 uur dus we hadden het beiden nodig ik geef haar een flesje melk alles maar dan ook alles ging via mijn benen onderbroek er weer uit. Ze wil dus wel drinken maar het komt er meteen weer uit. Gisteren avond voor het laatst een fles die is blijven zitten ze heeft ook nog niks gegeten. Ze heeft nog geen koorts. Straks toch nog maar even de ha bellen had ik om 8.15 al gedaan. Spugen en wel willen drinken maar het komt er meteen weer uit. Zelf ben ik vanacht snotverkouden geworden ook erg leuk Zeg van de week nog karishma is nog maar twee keer ziek geweest in totaal zal je net zien ze is ziek Misschien tot straks.
Lila, Ziet er cool uit, zal vast wel zwaar wezen als je er mee bezig bent. Kende het helemaal niet (moet je nagaan hoe vaak ik in een sportschool kom!) Oh, trouwens, na jou filmpje, kwam dit filmpje op youtube, OMG, je zou het maar wezen YouTube - Aerobic Jeetje donder, 32 jaar en euthanasie laten plegen. Kan me voorstellen dat het een schok voor je is! Veel sterkte meid! Karishma, welkom bij de zieke kindjes! Gup, geniet lekker bij je ouders! En mannen, pff soms moeten ze niet zo zeuren. Iemand vergeten, geloof het niet he! VK was alles goed. Kindje schijnt super gezond te zijn. Vaak hoor je alleen maar dezelfde hartslag bij controle, nu hoorde we het hartje eerst snel, daarna een stuk langzamer en daarna opeens weer super versnellen. Ze zei al: meestal hoor je zoiets niet, kindjes die vaak alleen maar dezelfde hartslag hebben zitten niet zo lekker in der vel, dit is heel normaal en betekend dat het super gaat met die kleine! Ze zei dan ook: Zo gaaf om te horen, wijzelf maken het ook niet heel vaak mee dat het zo goed te horen is! Super meid! Had eerst zoiets van: meent ze dat nou? Maar ze bleef er echt over doorgaan. Whaha naja dan zal het wel. Moet trouwens van de VK weer terug naar maatschappelijk werk. Gaan we dus maar doen! HB was 7,1! Was wel eenstuk lager dan 10 weken geleden (dus het klopt wel donder wat je zei), tegen de 30 weken wordt ik nogmaals geprikt, als hij dan onder de 6,3 zou zitten ga ik aan de ijzerpillen of floradix. Maar ze verwacht het niet! Die pijn in me rug komt door mijn bekken. Ze zijn inderdaad wat instabiel, maar nog niet ernstig (gelukkig). Moet erop letten dat ik niet alleen maar sta, lopen is juist wel goed. Niet teveel op 1 been leunen en uitkijken met tillen. Als het het dagelijks leven gaat belemmeren wordt het fysio! Mja vooralsnog is dat nu nog niet nodig! Ohja, 1,5 kilo aangekomen, tis nu 65,5. Komt vast door die lekkere stroopwafels die ik gisteren op heb zitten eten. Niet 1, maar een half zakje whaha. Had ze bij de bakker gehaald, en die zijn zoooooooooooooooooo lekker. Heb net maar heel erg gezond een broodje gezond (zonder saus) gemaakt met Sla, tomaat, ham, kaas en croutons. Heb nog een broodje over, dus ga er zo nog 1 maken. Heb honguuurrrr. Kga eerst even aan de slag. Dinand ligt lekker te slapen, en ik moet echt even een wasje opvouwen/strijken, stofzuigen en afwassen.
gadver gadver gadver gadver GADVER! Onze overbuurvrouw is nogal van het laten rondslingeren van vuilniszakken voor haar deur. Nu pikken de vogels de zak open (logisch, die zoeken eten!). Er ligt nu een bebloede tampon naast. Ik vind dit dus echt zo verschrikkelijk ranzig! Heb de woningbouw al gebeld, dit kan ECHT niet meer! Ranzig wijf dat 't is. Blehg, wordt er gewoon onpasselijk van. Heb al meerdere keren aangebeld en weet dat ze thuis is, maar ze doet die deur gewoon niet open. Nu is het daar sowieso een pokkebende in dat huis, maar dat moet ze zelf weten! Maar gore bebloede tampons op de gallerij vind ik dus echt smerig en onhygiënisch. Er lopen ook kleine kinderen rond daar. Hersens heeft ze kennelijk niet, gadver. Afwas gedaan, wasje gevouwen, zo nog maar even snel strijken en straks stofzuigen en een dweil erdoor gooien. Heb ik mijn plicht weer gedaan vandaag. Eerst maar even een broodje maken voordat de kleine smurf zo wakker wordt, als hij al niet wakker is want ik hoor gestommel hihi.