Bellie dikke knuf en veel sterkte. Hoop dat je via de VK wel snel ergens terecht kunt! Pnir, hoe is het met Karishma? Hopelijk knapt ze wat op. Ladytijger, gaat goed met afvallen zeg!
bel, dikke knuf! hopelijk krijgt de vk snel wat voor elkaar! Fijn fijn dat je man thuis blijft vandaag! ik ga zo ff lekker slapen, voel me echt beroerd. Loop heel de tijd te duizelen
Peach ik ben aan het Sonja bakkeren. Leuk is Het niet maar goed ik zie wel resultaat op de weegschaal . Maar vanavond even geen Sonja we krijgen vrienden en hun kids te eten. Kan ze moeilijk Sonja voor zetten hihihi. Maar morgen dan weer verder met het program. Bellie wat een kl*te situatie dat ze jouw steeds van het kastje naar de muur sturen. Heb je al wat van je vk gehoord. Wel super lief van je man dat hij is thuis gebleven. Rust lekker een beetje uit lieve bellie en laat je lekker een beetje verwennen. Ik hoop en ik duim dat je snel weer een beetje kan genieten van je gezin een de kleine bewegende meid in je buikje. Dikke knuf. Gup ik zag je profiel op Hyves staan en ik heb je toegevoegd als vriendje mocht je dat ook willen natuurlijk. En slaap lekker hopelijk voel je je dan beter.
Goedemiddag hier weer opgeknapt, gelukkig. Ook Devin houdt alles binnen en wil zijn koekje weer. Verder nog wel last van zijn oogjes, echt zielig!! Jaylinn is verkouden en hoest veel, maar met een hoestdrankje gaat t prima. Vanochtend even naar hoofddorp gegaan, daar is een nieuwe winkel: primark (zit ook in rotterdam), echt leuk shoppen zo!! Shirtjes 3 euro, pyama's 3 euro, sokjes 4 paar voor 2 euro. hahaha tas vol voor 40 euro! Natuurlijk voor de kids... volgende keer voor mezelf! De kids zijn net wakker, dus zo nog ff boodschapjes doen en dan weer niksen. Lekker tv kijken ofzo! @ Ladytijger top!! Ik ga binnenkort ook beginnen met sonja bakkeren, t helpt bij mij ook erg goed. @ Bell knuff!! Echt sommige mensen snappen er gewoon niks van... stomme verzekering! :x
Hoi hoi even snel. De nacht is bagger gegaan de koorts komt steeds giga hoog opzetten ect ect spugen iets minder nu diaree erbij. Vanacht vriend wilden gaan werken maar ik was al 24 op ik heb gesmeekt blijft thuis was kapot. Hij is dus ook thuis gebleven en heb ik even kunnen slapen tot 10 u vanmorgen. Net de ha nog eens gebeld ze heeft om 11.45 een zetpil gekregen en had toen 39 twee uur later is hij zelfs gestegen naar 39.4 dus gaat nog niet echt goed. Ze ligt nu met haar vader op de bank te slapen het zijn ook steeds kleine slaapjes die ze doet wakker slaap en ze kijkt zo koortsig uit haar ogen. Ha belt zo weer terug. grrr ik vertrouw het niet. Of ben ik overberzorgd dat zal het wel zijn ze moet het gewoon goed uit zieken. Zelf even bij de psy geweest om 12 u en heb nu anti gekregen voor mijn stemmingen hoop dat het snel gaat werken ( Lees de bijstluiter hoop niet dat ik al die bijwerkingen er bij krijgt) Begin er mee denk als karishma opgeknapt is is iets beter denk. Bellie ben knuf meis hoop dat je snel bij het ggz ect te recht kunt dit gaat idd ook niet zo langer. Sterkte. Voor de rest ty en niet echt bij gelezen.
Goedemiddag, @ Jodelahiti: Ahhh, das idd lang 5 dagen zonder man en Oliver!!!....Maar wel leuk dat hij dit onderneemt, gaat weer goed met hem of niet???!!!....Maar snap dat je ze mist!!! Zondag ga je ze plat knuffelen!!! Knuff!!! @ Nelta: Vervelend dat Stijn steeds eerder wakker wordt. Wij hebben het ook met Aidan, al is het geen 6 uur....Nu rond 7 uur. Is doordeweeks niet erg maar vind het in het weekend zo vroeg!!! Zit je om 7uur al beneden, duren de dagen zo lang! Maar dat herken jij vast!!! Morgen speeltuin!!! Jippie!!! Hoop dat de kids het wat vinden!!! @ Gewicht: Aidan weeg 9,2 volgens onze eigen weegschaal.....De kids komen nu ook veel minder aan he! Het 1e jaar groeien ze het hardst qua gewicht en lengte....Vaak kunnen kinderen in de volgende jaren een heel jaar doen met 1 (of 2) kledingmaten. Ze groeien dat een stuk minder hard..... @ Ladytijger: Wat goed van je zeg!!! Bravo!!! Ik moet ook echt wat gaan doen, maar kan me er niet toezetten....Vind snoepen gewoon te lekker!!!...Kan me niet beheersen! @ Belliebel: Ach meissie toch! Wat vervelend voor je zeg! En dan idd nog van kastje naar de muur worden gestuurd, dat schiet natuurlijk niet op!!! Dikke knuff!!! Fijn dat je man is thuis gebleven, de lieverd!!! Wat zei de vk??? @ Super Mummy: Idd, de primark is super goedkoop. Vind het voor mijzelf geen leuke kleding maar heb idd nog nooit naar de kinderkleding gekeken...Mmmm, dat moet ik nog maar eens doen (thnx voor de tip!!!)..... @ Pnirmal: Ahhhh, arme Karishma!!! Hopelijk knapt ze snel op!!! Zieke kindjes zijn zo ziellig!!!.....Ik klop wel ff af, Aidan is nog nooit ziek geweest, maar het lijkt me behoorlijk zenuwslopend!... Knuff!!! @ Donder: Kom je morgen ook nog naar indoor speeltuin???
Zo, ben weer bij!!! Hoop zieken zeg....Allemaal van harte beterschap!!! Vandaag een in-huis dagje....Heb de was weggewerkt, gestofd en de badkamer helemaal geschrobt. Wat is dat toch ook een k*t klus zeg....Blehhhh!!!...Maar het is weer gedaan!... Manlief belde net om te zeggen dat ie laat thuis is, grrrr....Beetje jammer, maar hij kan er ook niks aan doen! Aidan ligt op bed en heb ik ff me-time! Net een boek uitgelezen, zo mooi, werd er helemaal ingezogen!!! Straks Risotto eten en dan vanaaf met de beentjes omhoog! Ben blehhhhh, nergens zin in, moe, en kan wel janken! Oftewel, heb weer zo'n blehhh-bui...Zo irritant, ben toe aan zon, buiten zitten = terrasjesweer!!! Laat de lente maar komen! Fijne dag allemaal!!! Knuff en veel liefs!
Ola dames! Nou er is ein-de-lijk iets in werking gezet! Moet morgen naar de crisisdienst. Vind het al een naar woord als ik het zie! Maargoed! Ben dus benieuwd wat er gaat gebeuren! Zal vanavond wel even met laptopje op schoot terug lezen. Heb vandaag voornamelijk lekker liggen bankhangen!
@Pnirmal beterschap! Is een flinke griep die heerst!! @ Knor ik vond t leuke kleertjes voor de kids!! Leuke kleurtjes ed en spotgoedkoop Hier net lekker soeppie gemaakt, jaylinn wou soep, met kippie Nu ff panini in de oven. Vandaag dus lekker makkelijk. Devin heeft net paar hapjes groente gegeten en toen een broodje. Gelukkig drinkt en eet hij weer... Diarree is over, spugen idem.
supermama fijn dat Devin zich weer goed voelt primall wat naar dat je kleine meid zo ziek is beterschap! bellie is in ieder geval fijn dat er wat in werking is gezet hopelijk kunnen ze je helpen zonder medicijnen wie weet! vind het sneu dat je je zo voelt. Ik was ook erg zenuwachtig met de zwangerschap van Wesley heb met Elise ook geen kraamtijd gehad zat zelf de 2e dag na de bevalling al weer zelf in de auto naar haar toe je leeft niet je word geleefd. Ik was heel bang dat dit met Wesley ook weer zo zou gebeuren, Gelukkig was het wel genieten heerlijk thuis. het kan dus een 2e keer heel anders gaan. Maar ik snap je gevoel heel goed. Hoop dat je je weer gauw de oude gaat voelen.
pff hier een en al ellende met mijn rug kwam vanmorgen mijn bed bijna niet uit z´n pijn maar tja ziten toch 2 kleintjes op mama te wachten. vanmiddag toch maar wat boodschappen gedaan maar als ik te veel doe begint mijn buik ook op te spelen. Ga ze zo heerlijk in bed doen en daarna zelf maar weer in bad. moet pas eind maart weer naar de gyn als ik me morgen nog zo voel dan bel ik op om er heen te kunnen. Tot laters
ladytijger, hyves ga ik zo weer bekijken SM: lekker inkopen gedaan dus! pnir, knuf voor jou en karish! knor, virtueel zonnetje voor jou! bel, fijn dat er iets ondernomen is! nu maar hopen dat het ook blijft werken en niet weer stil gaat staan! mir, kan jij niet in aanmerking komen voor gezinshulp als je zoveel pijn heb? of zeggen ze dan mantelzorg? hier: veel pijn in mn onderbuik. Denk groeispurtje. En voel me voor de rest ook bleh! knor, ik wil je zonnetje ook! bel en mir, hebben jullie ook als je sochtends wakker word dat je baarmoeder dan helemaal naar 1 kant is gezakt? (lig altijd op mn zij) vind dat echt zo raar voelen!
Zo het is weer weekend. Net lekker makkelijk bij mn ouders gegeten, thuis snel Stijn in bad gedaan en nu ligt hij lekker op bed. Was weer helemaal moe na zon dag kdv. Vanmorgen moest ik hem trouwens wakker maken om 6.45, hoop dat hij morgen weer lekker lang slaapt. Mir, balen da t je zon last hebt van je rug. Heb je de gyn nog gebeld? Gup, groeispurtje? Nieuwe buikfoto dan . Van mn zwangerschap kan ik dat niet echt herinneren, maar misschien is het bij een tweede anders en ik sliep rond dat termijn nog op mn buik. Wat zei de HAP?? Ze zijn ook zo snel, die kleintjes. Ladytijger, mooi dat het goed gaat met Sonja Bakkeren. Leuk is het idd, maar als er elke keer weer wat af is geeft cker wel motivatie. Supermummy, hier zit idd ook een Primark, nog nooit geweest, maar het schijnt er ook altijd mega druk te zijn. Pnirmal, beterschap met Karishma. Houdt ze inmiddels weer wat binnen? Knor, morgen speeltuin! Heb er zin in. Ben idd ook benieuwd hoe Aidan en Stijn het vinden. En wat betreft vroeg wakker worden. Ben zelf ook wel ochtendmens; half 9 is voor mij echt uitslapen. En risotto, jammie! (mijn favoriete eten) Bellie, dikke knuffel en veel succes morgen.
HAP zei: hoef nog niet langs te komen, geen melk geven, kleine beetjes water of limonade, iets onder matras zodat hij schuin ligt en hij mag niet spugen. Mogelijk krijgt hij veel buikpijn en diarree. Nu ligt hij op mn buik te slapen en reageert gelukkig nog als ik zn fles wil afpakken. Bij spugen of benauwd of iets anders raars weer bellen
Jeetje meid, Vervelend voor je zeg!....Idd maar ff lekker een bad nemen en als de klachten aanhouden idd vk inschakelen! Knuff!!!
Ahhh, jeetje..... Hopelijk hebben jullie een goede nachtrust en heeft Daniel er niet zoveel last van!....