@ Eten: Aidan heeft niet gegeten maar gevreten....Het ging maar door!....Volgens mij was de risotto wel iets zout want Aidan heeft maar liefst 3 glazen drinken tijdens het eten op!!!.... Was weer een succes!!!.... Hebben gisteren gefilmd hoe Aidan spaghetti spinazie at....Echt alles zat onder!!! Prachtig beeldmateriaal voor op zijn bruiloft over een jaartje of 25!!! hahahahahaha!!!
Kan ik me voorstellen! Hij zal wel buikpijn hebben zoals de hap al voorspelde! Hopelijk gaat ie niet spugen..... Arme Daniel!
Hier pas met bami, ging hij met bijna heel zn hand in zn mond om de slierten erin te krijgen. Ik doe 1 bouillonblokje in de risotto en dat gaat hier altijd goed. (heb tegenwoordig blokjes met minder zout)
@ Nelta: Neem jij voor Stijn ook gewoon wat te eten/drinken mee naar Playcity? Had nog ff op de site gekeken maar je mag geen zelf meegenomen eten/drinken meenemen maar ik wil Aidan wel gewoon zijn brood+yoghurt geven, dus dat ga ik echt wel zelf meenemen....Daar zullen ze toch niet moeilijk over doen???
Ja idd, ik neem ook gewoon een boterham mee en doe drinken in zn beker. Daar moet hij toch uit drinken. Ik denk dat ze het meer voor wat oudere kinderen bedoelen.
Denk ik ook..... En wij nemen wel wat te drinken/eten daar dus....daar kunnen ze ook niet over zeuren! Zodra Aidan wakker wordt rij ik weg....Zal tussen half 12 en 12 zijn...sms wel als ik wegrijd!
hij moet er vooral van hoesten nu, dus ben wel beetje bang voor spugen. En laatste tijd slikt hij het vaak weer door
Ja die gaat gelukkig mee! Voel me nu best rustig. Kleine man begon net te huilen terwijl hij al een uur op bed ligt en sliep. Ik weet zeker dat hij dit voelt, dat ik zo gespannen ben. Heb hem op schoot genomen en gewoon in grote mensen taal verteld dat mama er alles aan zal doen om beter te worden, dat de dokter mij gaat helpen daarbij maar dat het wel tijd nodig heeft. Daarna gezegd dat ik echt heel veel van hem en papa hou. Heb nog een 5 minuten lekker met hem zitten kroelen, hij zei niets bewoog niet, lag alleen maar lekker tegen me aan! Zo heerlijk. Daarna hem in zijn bed gelegd waar hij me een beetje vreemd zat aan te kijken, en hoor hem nu niet meer. Ik kijk wel eens derek ogilvie, en die heb ik wel eens horen zeggen dat die kleintjes veel meer snappen als wij denken. Naja ik had dus zoiets van, laten we het maar eens proberen. Geloof dat het nog werkt ook.
Ach gup toch! Hou hem maar lekker bij je op schoot! Als je het niet vertrouwd gewoon weer de HAP bellen hoor! Je kan niet voorzichtig genoeg zijn met dit soort dingen!
Weet iemand toevallig waar er pampers in de aanbieding zijn op dit moment? Ben net aan mn laatste pak begonnen.
Meid toch.....Krijg hier gewoon kippenvel van.... Ik wens je mega-veel sterkte!!!.....Hopelijk kunnen ze je morgen verder helpen! Ik vindt het supergoed van je dat je zo eerlijk bent tegenover jezelf en je dierbaren en dat je hulp hebt gezocht. Dit laat maar weer zien wat voor een topvrouw je bent!.... Dikke knuff!
Overzicht van alle folder aanbiedingen in Nederland Daar kun je pampers als zoekterm intikken en zie je zo waar de pampers in de aanbieding zijn!
www.voordeelmuis.nl Heb je altijd alle aanbiedingen bij de hand....(bij je favorieten zetten dus) Pampers in de aanbieding bij: Vomar, Mcd en Etos!!!
Weet ook wel dat het allemaal goed komt! Maar weet ook dat er (helaas) een hele tijd overheen zal gaan! Maar uiteindelijk kom ik er wel!
heerlijk he als ze zo rustig bij je zitten! maar als jij rustig tegen hem praat, word hij rustig en voelt hij dat je er vertrouwen in heb. Echt snappen wat je zei is het denk niet, maar wel geruststelling