Prima, Stijn is meestal rond 11-en (of iets later) weer wakker. Dus dat komt goed uit. Zijn ze als het goed is allebei lekker wakker. Ga nog ff mn camera opladen, wat die is zo goed als leeg.
Daar twijfel ik ook niet over! Vind het gewoon zo k*t voor je....Je hebt al genoeg ellende gehad mbt geboorte Dinand en op je werk.....Maar het moet er natuurlijk een keer uit!.....
Staat ook niet op de site van jumbo, maar ik zal van het weekend ff kijken daar, want daar halen we toch altijd onze boodschappen. Zag ergens anders dat bij jumbo die dozen met iets van 90 stukjes maar 10 euro kosten. Ook gelijk maar ff checken.
Zeker...Das wel lekker! Aidan gaat dan meestal tegen 3en weer naar bed, maar misschien vind ie het zo leuk dat ie de tijd vergeet. We zien wel! Aha, jij neemt camera mee! Mooi zo...Ik neem videocamera mee, die is lekker compact...Mijn fototoestel is zo'n enorm ding!!!...
Gisteren nog bij Jumbo geweest, niks gezien van Pampers aanbieding.....Mmmm.....Zou wel lekker zijn, is voor mij ook in de buurt!....Nog maar een keer checken dan!
Belliebel heel veel sterkte meis. Je komt er wel en idd de kinderen voelen meer aan dan dat wij denken. Als ik me rotvoel zie ik dat meteen aan Arun en Karishma Nelta en knor morgen heel veel plezier met jullie middagje uit. Gewoon drinken voor de kids mee nemen hoor altijd gedaan met Arun. Gup sterkte met Daniel. En met je buikpijn en hoe is het verder nog het varen wat zat? En of zit je bij je ouders heb het niet helemaal gevolgd. De rest bedankt voor de beter wensen. Ze ligt nu met papa op bed. Hoop dat ze samen even goed slapen. We geven even geen zetpillen meer inverband dat de koorts zo verschrikkelijk er van gaat schommelen in samen spraak met de ha. Daar zijn we nog eens geweest morgen moet het wel iets beter gaan anders weer even een algeheel onderzoek laten uitvoeren. Voel me zo overbezorgd. Ze drink gelukkig de dingen die ze nu lekker vind limo en ze heeft wat chips gekregen allemaal prima dus suiker en zout nu binnen krijgen is het belangrijkste. Wat een ellende weer als je kind ziek is je woord er zo onzeker van in elk geval ik dan je wil iets doen maar je kunt wijnig doen dan er zijn en drinken aanbieden. Ach ja komt goed.
Tja, weet je, het kan er beter nu uit als dat ik straks net bevallen ben! Ik baal er alleen zo van dat mijn humeur zo aan het heen en weer slingeren is. Vandaag de hele dag brak op de bank gelegen, nergens zin in gehad, alles was teveel, en nu, tja, nu gaat het eigenlijk wel goed. Voel me prima, mannetje is aan het schieten dus ben alleen thuis, en nu doet het me allemaal niets! Terwijl gisteravond/vannacht ik niet durfde te slapen omdat ik bang was dat ik al slaapwandelend van het balkon af zou springen. Bizar nu ik er over na zit te denken!
Bellie meid heel veel sterkte morgen je bent een top moeder/vrouw. Knap van je dat je hulp heb gezocht. Hopelijk duurt het allemaal niet te lang en kan je nog genieten van je zwangerschap. Dikk knuffel meid!
Het is idd niks als ze ziek zijn. Ze houdt iig weer wat binnen nu, hopelijk slaapt ze ook lekker vannacht en voelt ze zich morgen weer wat beter.
Je geestelijke gesteldheid kan een hoop met je doen!..... Niks is zo ingewikkeld als het brein, en al helemaal wat het je kan laten denken en je aanzet tot dingen!.... Ontzettend ingewikkeld allemaal... Wel fijn dat je nu alleen thuis durft te zijn zodat manlief ook ff zijn ontspanning kan hebben!.... Nogmaals veel succes morgen ennuhhhh jij komt er wel!
HAP belde net, ff vragen hoe het ging. Vind ik netjes van ze Moest em nog maar ff soepstengel ofzo geven en dan hopen ze dat het gaan binden met de olie zodat het sneller weg is uit zn maag
@ Pnirmal: Vervelend dat het nog niet echt denderend gaat met Karishma! Wel fijn dat "vriend" er nu is om je te ondersteunen, kan jij ook ff je gedachten verzetten!.... Hopelijk slaapt ze vannacht goed en gaat het morgen al een stuk beter met haar! Ook fijn dat ze wat gedronken en gegeten heeft al is het natuurlijk niet het meest gezonde....Maar alles wat er nu ingaat en inblijft is ff mooi mee genomen! Had je nog ORS gehaald....Tegen uitdroging???...
Ach, beterschap voor de kleine meid. Is niet leuk als ze zo enorm ziek zijn. Hier is Dinand ook nog steeds niet lekker. En inderdaad, als ze zulke hoge koorts hebben (wat ik ook echt niet fijn vind) dan zou je het het liefste van ze over willen nemen. Koorts zegt wel dat er een virus/infectie in het lichaam zit die alleen bestreden kan worden door het lichaam wat warmer te laten worden, de koorts dus. Dinand heeft nu ook 3 dagen koorts, waarvan maandag 39,9, dinsdag 40,3, gister was hij koortsvrij en vanavond weer 38,9. Het gaat dus wel iets beter. NEt voelde hij overigens heerlijk koel aan, dus de zetpil doet zijn werk. Heb hem ook alleen maar met zijn bovenstuk van zijn pyjama en slaapzak ik bed gelegd om wat af te koelen. Dun dekentje over hem heen gelegd, en nog zweette hij als een gek toen hij wakker werd net. Heel zijn haar kletsnat. Maar zweten is goed zeggen ze! Komt allemaal goed meid! Geniet jij nu maar even van de stilte om je heen!
met mij gaat wel weer. Ben wel gewoon aan boord, nog 1 dagje en dan weekje weg. Morgen wel weer varen als het goed is hopelijk knapt K. snel wer op!