Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja hebben we aangedacht en ook in huis doe het door de limo heen;). zonder dat spugt ze het meteen er weer uit heb het geproeft is niet lekker dan maar met een scheutje limo. Ze heeft ook een zes maanden potje op zonder stukjes weer wat vocht en vanmorgen een potje fruit gelukkig. De fles van morgen is gelukkig blijven zitten maar die van de middag kwam er weer uit melk is dus niet echt ju van het voor haar maagje. Lijkt er op dat ze daar misselijker van woord dus nu even limo.;)

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Appelsap kunnen ze trouwens meer diarree van krijgen, hoorde ik pas. Je zou haar ook wat water of thee kunnen geven.
    En ze heeft aardig wat binnen zo. Mooi hoor ;)

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Gelukkig dat ze wat groente en fruit op heeft...
    En tja melk, ik zou er ook van moeten overgeven (hou er zelf totaal niet van, Aidan heeft het niet van een vreemde hahahaha)....

Heb je goed dat je ORS aanlengt met iets....

Beterschap!

4. Misschien is het bij elke jumbo verschillend?

Succes morgen bellie, knap van je!

Beterschap voor Karishma en gup jij ook voor je mannetje!

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedenavond

Hier net met Jaylinn gedoucht, mevr. had gespuugd. Komt door het vele hoesten wat ze doet. Arme schat, ze heeft ook koorts... pfffff!! ziekenboeg hier! Net knuff gewassen en is weer schoon, nu gaat ze ff met mij mee naar bed, hoop dat ze snel slaapt.

Tot later

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dankje meis en ook beterschap met Dinand.

Trouwens ik zeg niet meer Karishma is nooit ziek haha, Promt ze werd ziek:(:)

Bel idd het kan een tijdje duren voor dat je van je dep af bent.

Bij de crisis dienst morgen je kunt denk je verhaal voorleggen maar dat kan al een opluchting zijn. En kan je misschien in een kort of lang traject komen van een ggz instelling. Ik zit in een lang traject.
    Maar met jou moet het ook goed komen.

Vandaag ook bij de psy geweest heb medi gekregen van de psy maar die neem ik pas in als karishma opgeknapt is(De bijwerkingen wil ik even uitstellen van wat er in de bijsluiterstaat) Me klachten konden 1A2 weken erger worden dan het nu is dat zie ik even niet zitten met een ziek kind denk dat ik het of na haar ziek zijn doet of in het weekende als vriend tijd heeft. Verder Arun is volgende week vrij dat scheelt ook een hoop hoef ik niet zo tehaaste.

Maar meis met jou komt het ook goed. Hoop dat je een leuk iemand treft waar mee het klinkt dat is vaak al een hele opluchting als ik met iemand praat die ik niet mag bijvoorbeeld bij ggz of vind het een raar iemand dan praat het vaak al niet goed. Dus hoop voor jou dat je een postief iemand tegen komt.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Appelsap geef ik nooit. Wel limonadesiroop.

en ty.
    ;)

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nog een beterschap voor Jaylinn. Het is echt een rotvirus. Maar hoe heb je het aan mij kunnen geven via internet;) heb je gezien op 22 jan hiih meer dan een maand geleden haha.

Nee hoor zondag was er hier bezoek dat kindje is ook deze week ziek geworden. haha.

Rotbuikgriep bahhhh:(

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    krijg net van mn vriendin te horen dat exklasgenootje dinsdag zelfmoord heeft gepleegt:( heeft al jaren psychologische begeleiding, veel opnames en nu was ze ook opgenomen en toch kans gezien om dr eind aan te maken:(

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Wow wat heftig zeg. :(

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo dan:$, das snel! Je hebt een nieuw soort middel uitgevonden als je last hebt van obstipatie:p.

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Gatverdarrie!!!....
    Vind het altijd zo erg dat mensen zo wanhopig zijn dat ze echt geen andere uitweg meer zien!.....Snap dat je geestelijk zo in de knoop kan zitten maar dat dit je enige uitweg is....Pffff.....Triest dat de hulpverlening dan ook eigenlijk met de rug tegen de muur staat.

Ook zo erg voor de nabestaanden, wat een hel hebben die zeg!....

Brrrr.....Altijd naar nieuws!!!...

Kende je haar goed? Ik bedoel ze was je klasgenootje maar kende je haar ook echt persoonlijk?

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    twas lucht;)

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    op school (VMBO) hadde we behoorlijk veel contact maar daarna is het heel erg afgezwakt omdat ze iedereen van zich afstoot omdat ze zichzelf niet goed genoeg vind om vriendinnen te hebben:( Daarna sprak ik dr af en toe via msn, maar laatste keer is was in maart ofzo, e mochten we niet ove haar praten;):(

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Gup, da's ok shit nieuws over dat ex-klasgenootje! Bagger!

@ Ik kan morgen niet meer Nelta en Knor, rooster is niet voordelig gemaakt... zucht! 1e 2 uur en laatste 2 uur...

@ Hoi, ben kapot moe. Emo dagen geweest.
    En meisje gaat bij mijn ouders logeren... spannend.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    stoer bloem!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gaat inderdaad goedkomen! En met jou ook!

Zat net te lezen bij de lounge over dat er iemand vandaag voor het eerst naar een psycholoog ging. Daar had ook een meid gereageerd die er ook loopt en zei dat ze zich ervoor schaamde. Kan het me enigszins wel voorstellen, want ook ik heb er best veel moeite mee om mensen te zeggen dat het gewoon niet goed gaat zo. Maar aan de andere kant ben ik zo trots op mezelf dat ik meteen actie onderneem (ook mede door manlief!). Dat bewijst van ons dat wij er wel komen, het heeft inderdaad alleen tijd nodig!

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Pff, heftig hoor!....

Bahhh, naar nieuws!.....Hoe komt iemand daarbij he, dat ze niet goed genoeg zijn voor deze wereld!....

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bloempje, geweldig! whahha! leuk!

Deel Deze Pagina