Vrijdag de 25e....ik vind het prima!!! Effe zien hoelaat we afspreken. Aidan is meestal om 7 uur - half 8 wakker....Aankleden, pap...En dan blijft hij op tot 10uur...Vervolgens gaat hij weer slapen tot 12uur, brood eten en dan is hij wakker tot een uur of 3.....Dus...Hoe zit Stijn met zijn slaapjes??? Kunnen we het ergens inbouwen??? Enjoy het huishouden en veel fietsplezier!!!....
Meid, het is toch heel begrijpelijk dat je het er moeilijk mee hebt. Ik vind het al slikken en dan heb ik een "normaal" jaar achter de rug.... Geef je emoties de ruimte en praat erover....! Kijk foto's en filmpjes terug...op naar de oh ja-momenten.... Dikke knuff en ik hoop dat dit jaar een topjaar wordt!!!
Hieper de piep hoera! Hieper de piep hoera! Hi ha hartelijk gefeliciteerd!!! Lieve Ylva, Lila en Daniel!!! Van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag! Maak er een mooie dag van met leuke cadeaus, lekkere taart en lieve mensen om jullie heen!!! Enjoy!!!
Goedemorgen: Aidan was vanochtend om half 7 wakker en heeft liggen kletsen tot half 8...Toen ben ik opgestaan....Na de pap heerlijk torens gebouwd met de duplo (hij heeft door hoe de blokjes 1 voor 1 van elkaar kan halen...en een schik dat ie daarmee heeft!!!)....Nu ligt meneer op bed en heb ik uitgebreid gedoucht...Nu ff mail checken en dan verder in mijn boek (over Natasha Kampusch die 8 jaar ontvoerd was).... Na het brood eten effe naar de supermarkt....en verder geen plannen!!!... Enjoy the day!
Ja vanmorgen, maar er was niets te zien. Heb hem nog niet zien opdrogen dus vanavond even kijken. Maar morgen zou ik ongie moeten zijn, dus als dat niet zo is test ik nog wel een keer.
Dan mag je er wel stiekem vanuit gaan dat het niet raak is.... Maar blijft nog ff spannend...Hopelijk komt je ongie morgen, dan weet je het helemaal 100% zeker....
Tja moeilijk te zeggen, ik heb een lf van 10 dagen dus test nu op 8 en 9dpo. Dus voor de normale cyclus op 6 en 5 dagen voor NOD.
Je weet het allemaal wel heel goed. Komt dat doordat je temperatuurt, ovulatietesten gebruikt, je voelt je ei??? Ik doe dat allemaal niet (ga echt proberen er nu niet teveel mee bezig te zijn)...Ik voel mijn ei bijv nooit....Kijk altijd beetje naar het slijm en op de gok..... Het blijft iig nog ff spannend voor je!
Gewoon interesse, mijn zus is al jaren bezig om zwanger te raken en hebben ons er samen in verdiept destijds. Dus weet er wel het een en ander van ja. Inzicht in mijn eigen cyclus heb ik omdat ik slecht reageer op hormonen en een hormoongerelateerde aandoening aan mijn benen heb dus het liefst ook geen hormonen binnen krijg. Wij gebruiken dus alleen condooms + temperaturen als anticonceptie.
Niet er mee bezig zijn blijft moeilijk! Dat zie ik bij mijn zus ook. Onbewust houd het je natuurlijk altijd bezig als je iets graag wilt. Maar zonder ovulatietesten of tempen houd het wel meer een ongedwongen sfeer idd.
Aha, dat verklaart het dus! Las het in je onderschrift idd al dat 1e ivf mislukt was...Wanneer is er een nieuwe poging (als die er is)...En is er een aanwijsbare reden waarom ze moeilijk zwanger raakt?
Zo hier ook het huishouden gedaan. Gestofzuigd en de keuken eens even flink opgeruimd. Zit een wasje in de wasmachine die bijna klaar is dan nog 1 was te gaan. Hier was de kleine man ook om half 7 al wakker, om 7.10 uur wilde hij er echt uit. Heb hem maar om 11 uur zijn brood gegeven, hij was het spuugzat (en ik ook hihi). Hij blijft maar naar die trap gaan (vermoeiend). Nu lekker op de bank met laptopje op schoot en een bakkie koffie. Hopelijk slaapt hij tot een uurtje of half 3. Zou wel even lekker wezen. Ninja, ook jij hebt een zwaar jaartje achter de rug. Hoewel ik ook wel terug kijk op een zwaar en vermoeiend jaar, geeft het me energie als ik bedenk dat Dinand een vrolijke dreumes is die zichzelf heerlijk kan vermaken. Komend jaar zal er veel gaan veranderen. Ze zullen gaan lopen en praten. Heb je het gevoel dat je veel gemist hebt het eerste jaar? Hoewel ik het zwaar en vermoeiend vond (zeker toen die depressie om de hoek kwam kijken) heb ik niet het idee dat ik belangrijke dingen gemist heb bij Dinand. Elk nieuw ding wat hij kon heb ik vast gelegd op camera, en ook die foto's kijk ik regelmatig terug. De tijd dat hij 4 maanden oud was, men wat een kaal koppie heeft hij daar nog zeg, als ik dan nu zie wat voor volle bos haar hij heeft denk ik, men wat is het hard gegaan. Maar ik denk dat meerdere van ons (misschien wel allemaal) terug kijken naar een jaar met ups en downs. Ieder natuurlijk op zijn eigen manier. Het 2e jaar wordt vast een topjaar voor ons allemaal! Dikke knuffel!
Ik was op een gegeven moment er zoveel mee bezig dat ik nergens anders meer aan kon denken. Was al bij huisarts enzo geweest. En net in de maand dat wij gingen verhuizen werd ik zwanger (maand 10) terwijl dat echt zowat onmogelijk was omdat we toen niet echt regelmatig hadden geklust enzo (ja, in ons huis! )..... Dus, nu probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn en ga ik bewust niet temperaturen, ovulatietesten enzo...Heb een onregelmatige cyclus (altijd al gehad)....dus kan daar ook niet vanuit gaan...Ik let alleen op slijm aangezien ik mijn ei ook nog nooit heb gevoeld....Dus bij mij is het echt nattevinger werk....
Nee, geen aanwijsbare reden gevonden bij haar of hem. Samenlevingstest was ook goed. Ze maakt alleen, zelfs met hormonen, te weinig bruikbare eitjes aan. In april doen ze een nieuwe poging met meer hormonen. Hoop zo dat het lukt. Dat is natuurlijk voor mij ook een bijkomende reden (naast mijn bekken) dat ik liever zou zien dat ik nog niet zwanger zou zijn. Is weer zo confronterend voor haar!
Hahaha grappig. Ze zeggen idd dat als je het los laat je wel zwanger raakt. Gelukkig in jouw geval gelukt! Ik ga voor je duimen dat je snel weer zwanger bent!!
Dat lijkt me zo frustrerend...Als er geen aanwijsbare reden is en het lukt gewoon niet!!! Hoop ook dat April een goede maand voor hun zal zijn!!! En snap je gevoel wel....Lijkt me ook lastig om het dan te vertellen terwijl je zus al jaren bezig is....Lastig hoor!
Ah, Aidan is wakker....Ik ga brood eten met hem en daarna lekker een flinke wandeling maken!!! Ben er straks nog wel ff.... Enjoy the day!!!
Snap je gevoel wel hoor bloem. Hier heb ik het ook wel een beetje gehad met mijn zus. Woont al tig jaar samen (even denken 6 jaar ondertussen) Zijn nu bijna 3 jaar getrouwd en vanaf dat moment dat ze zijn getrouwd wilde ze toch wel graag een kindje. Mja elke keer weer niet. Elke maand weer afwachten, proberen enz. Niet dat er bij hun vruchtbaarheidproblemen waren vastgesteld ofzo. Mja tot wij in 2009 door de pil heen zwanger werden. Ik weet nog goed hoe me zus reageerde. Ze was er ontzettend stil van en wist niet goed wat ze moest zeggen. Hun waren tenslotte al even bezig en het lukte maar niet, en bij mij was het gewoon raak. Stiekem wist ik ook wel dat zei graag de eerste wilde zijn uit mijn familie die mijn ouders een kleinkind kon geven. Uiteindelijk heeft ze het een beetje los kunnen laten. In de maand dat Dinand geboren werd is zei zwanger geraakt. Ze hadden het totaal niet verwacht en waren in shock. Maar oh wat was ik blij voor hun dat het eindelijk gelukt was. Weet nog dat me zus zei: shit jij bent nu net bevallen, kunnen we geen mooie buikfoto's van ons samen maken. Whaha ja tot oktober, want toen had ik dus weer een posi test in me handen. Heb haar toen opgebeld: Jij wilde toch buikfoto's maken van ons samen? Nou, zullen we maar even een datum prikken. Ze snapte er geen hol van. Hallllooooohooo zus, wordt eens wakker, wat kan dat nou betekenen?? Je bent toch niet weer...neeee dat kan niet. Eeeh kennelijk toch wel whaha. Ook al moest ik op dat moment verschrikkelijk huilen hihi. Was totaal overdonderd door die posi test. How ik wijk een beetje uit hihi! Ik hoop voor jullie dat ze in april zwanger zal raken. Gaat ze dan aan de pregnyl ofzo?