@ Bloem: Ziet er grappig uit! @ Donder: Jammer dat je niet mee-kan... En 1e 2 uur en laatste 2 uur...Pff, lekker rooster...Wat doe je in de tussentijd??? Administratie+voorbereiden??? En Ylva gaat logeren! Zo maar??? Of hebben jullie plannen???
Whaha gaaf bloem. Superhandig ook! Tjee gup, wat vreselijk zeg! Brrrr, k denk er maar niet al te veel over na!
@ Bel en Pnir, jullie zijn beide goed bezig! En jullie hebben niets om je voor te schamen. Jullie zijn super schatten! Lieve mama's en stoere CHICKS!
Op een of andere suffe manier weet ik mij altijd wel te vermaken. op het werk.... er is altijd wel wat te doen... helaas. En ik heb ook nog een stagebezoek. tussendoor maar gepland. Moet ook gebeuren... Volgende keer?
@ Mouse heeft een goede echo gehad! (vriendin van laatst...) Psies 6 weken en het hartje klopt goed. Waarom ben ik zo blij? Omdat het al 2 x mis is gegaan. En tot nu toe was er altijd een achterstand in de groei. EN nu is het goed! Over 2 wk heeft ze opnieuw een echo. Ik vind het zo spannend. Ik leef echt helemaal met haar mee. Ik voel mezelf weer een beetje zwanger (wishfull thinking... hihi) @ ben zelf trouwens naar een pelvicumtherapeut geweest... zoek maar op wat dat is. hihi
mijn piraatje? denk et wel ja maar ik zit meer aan een UV-werend pakje te denken fijn dat het bij Mouse er goed uitzag!
Speelpakje met UV-bescherming 80 - online bestellen! - babywalz kdenk dat het hier zoiets word! vind ze alleen best prijzig
Pfff, zeker duur!!!...Maar wel handig voor straks in de zomer!!! Zeker bij jullie op het schip, in het zonnetje, windje erbij!!! Voor je het weet verbranden die kleintjes!
Donder, dat pelvicum, heeft dat met je bekken te maken, of zit ik er nu totaal naast?! Oh wat fijn voor haar dat de zwangerschap nu wel goed blijkt te gaan. Die eerste weken zullen nog spannend worden. Hoop met jullie mee! Ik ga me bedje in. Ben verrot, echt gesloopt! Beetje hoofdpijn ook, en morgen een druk dagje! Hopelijk slaap ik vannacht wel een beetje!
Ik ga slapen!!! Ben moe!!! Tot snel.....een goede nachtrust toegewenst voor iedereen! Hopelijk zijn alle zieken morgen wat opgeknapt! Liefs
ja dat is ook de reden dat ik er aan denk, haast altijd wind en bij warm weer ook nog zon en water van het zwembadje!
@ BEetje laat, maar welterusten! @ Knor, idd een bekken therapeut maar dan echt op de spieren daarbeneden gericht... na de bevalling is dat bij mij niet meer helemaal goed gekomen... probleempje zo nu en dan als ik lach, hoest, nies of moet squatten bij het sporten... (bloos) Moet ook door naar de euroloog... onderzoeken enzow. IEEEEKS!
@ Gup, als je dingen via internet koopt zoek je dan ook altijd nog even naar kortingscodes? Da's best handig om te doen nl. Scheelt al gauw weer 5% tot soms 50% op de kosten...
Weltrusten allemaal. Zoete dromen. Zat even de website. te bekijken van mijn oude huisartsen. Die zijn geemigreerd naar nieuwzeeland. wel grappig om prive over je hh te lezen het is een echtpaar samen met hun kids. Gup rotnieuws van een oud klasgenootje. donder hoop dat je dochter lekker slaapt bij je ouders. Vermoet van wel haha. En jij geniet dan van je nachtje toch?? Welt allemaal tot morgen. Heb k niet meer gehoord na dat ze met haar papa naar bed ging. Zal wat worden na dat ze beter is dat ze weer in haar eigenbedje gaat ze zijn sneller verwend dan dan dan ect ect haha.