Die opdonder van ons slaapt tot nu toe ALTIJD (!!!) uit als ze bij mijn ouders slaapt. Maar wij... hihi... gaan als het een beetje meezit ook uitslapen... hier
ik ga gewoon zoekn naar kortingscode voor zo'n pakje! gewoon shirt schijnt toch niet zo goed te werken
Regenlaarsjes Piraat - UV kleding, zwemvest, waterschoenen, zonnehoed kids2protect deze zijn leuk! allee nog te groot
Pnirmal, zijn jouw oude huisartsen dan ook getroffen door die aardbeving of zitten ze in een ander deel? Hoe is het met karishma? Al iets beter nu? Guppekop, ik heb met de oudste meegemaakt dat hij een slok lampolie dronk.... Dan voel je je zoooo klote hè!! Max was nog geen 2 en ik hoogzwanger van Nina. Hij verslikte zich in dat spul en toen kreeg hij al snel 40 Gr. Koorts... Ook viel hij steeds flauw, hij heeft toen de nacht in het zh doorgebracht. En ik op een stretcher naast hem..... Je wil niet weten hoe ik baalde, en ik was er niet eens bij tien het gebeurde. Ik had rijles en max zijn papa was thuis met hem. Maar als het al zo goed ging met Daniel dan zal het bij wel meevallen. Houdt hem goed in de gaten! Met max was alles de dag erna weer goed. Bellie, sterkte bij de crisisdienst morgen. Dat zijn ook gewoon psychologen, alleen zonder wachtlijst dan... Hier... Tja zo zonder Olivier is het toch echt een stukje saaier. Met de oudste 2 is erg leuk maar liever heb ik ze alledrie om me heen...!!!!!! Morgen vrij, lekker uitzieken dus want ben erg snottie. Truste!
Goedemorgen Hier vroeg wakker, en niet veel geslapen vannacht. Jaylinn wou bij mama slapen, alleen werden we steeds wakker omdat ze zo moesten hoesten. Vannacht maakte ze me wakker zegt ze: mama slokkie drinken? Dus erg rommelig geweest. Nu ligt ze nog in mijn bed te slapen, arme schat voelt erg warm aan. Devin is net beetje wakker aan t worden. Plannen vandaag: huisje opruimen, verder rustig dagje. @ nelta en knor veel plezier vandaag!!
Joepie, Stijn was vandaag weer om 7 uur wakker. Daarna nog lekker ruim een half uur bij mij in bed en toen wilde hij er echt uit. Nu dus al twee dagen achter elkaar niet meer zo vroeg . En nu maar hopen dat dit zo blijft. Supermummy, beterschap met Jaylinn Gup, hoe is het vannacht gegaan met Daniel? Pnir, Karishma al weer een beetje beter? Hier vanmorgen ff ruimen en strijken (een hele berg), vanmiddag met knor naar de indoorspeeltijd. (Stijn is trouwens wel een beetje verkouden en heeft beetje vieze oogjes, weet niet of je dat erg vindt). Misschien nog ff boodschappen doen, maar dat wordt denk lastig met Stijn zn slaapjes en anders morgenochtend ff snel. En vanavond is manlief weer thuis. Ook wel weer lekker naar bijna 3 dagen weg. Stijn zit af en toe een beetje vragend te kijken en zegt dan papa. Echt schattig.
Gup leuke laarsjes zeg. Weet je vorig jaar verkochten ze bij de etos ook van die pakjes. Ik weet alleen niet of die ook een uv bescherming hadden?? Is Daniel de lampenolie al kwijt?
Nelta, knor en kids, veel plezier vandaag!! Ik zit op mijn werk, dus kan alleen ff snel tussendoor spieken. Het is gelukkig niet druk vandaag, veel mensen lang weekend weg denk ik.
Hier thuis is ook geen bal te doen ik zit met een hoofd vol snot mijn Itunes even bij te werken. Heb alemaal van die klote muziek op mijn iPhone staan! Van iemand anders gedownload maar ik gooi t er effe allemaal af. Kijk, voor zulke dingen heb je tijd als je dreumes uit logeren is in Italie en de andere 2 op school ziten. (ja, ik ziek op de bank lig) haha
@ Pnirmal: Hoest met Karishma??? @ Guppekop: En? Is Daniel de lampenolie kwijt??? @ Super Mummy: Ach gossie, nu Jaylinn ziek....Beterschap!!! @ Nelta: Aidan hoest een beetje...Dus kunnen ze lekker samen verkouden zijn! Hahahaha, tot straks! @ Donder: Wat voor een soort onderzoeken moet je ondergaan dan? @ Jodelahiti: Ach gossie....Lig je helemaal alleen ziekjes op de bank. Kan me voorstellen dat je Olivier nu nog extra erg mist.....Maar nu heb je idd wel ff tijd voor hele zinnige dingen zoals je i-tunes bijwerken! hahahaha!.... @ Bloempje: Stil op je werk....wat doe je ook alweer? @ Belliebel: Heel veel succes vandaag!
Ik snap dat je hem mist maar denk ook wel even lekker even doen wat je even zelf wilt hihih. Op de oudste twee na. Het lijkt wel hoe ouder ze worden hoe lastiger. Heb jij dat ook? Arun is echt af en toe om achter het behang te plakken. Blijft mijn grenzen opzoeken(prepuberteid zeker) Hier het gaat met Karishma ze ligt op bed, De koorts is even weg maar ze is nog heel erg hangerig mieperig zeurderig heb er maar weer naar bed gebracht ze kijkt ook nog niet goed uit haar ogen dus denk dat de koorts vandaag nog wel terug komt. Ze heeft wel een flesje op. Maar ze voelt zich echt nog niet happy. logisch met koorts diaree en spugen dan voel je je ook belabberd. Het huish staat een beetje op een laag pit je doe wat ik kan. Was vouwen moet nog gebeuren het is in elk geval schoon wat een berg was heb je van zieken kinderen haha. Gup alles goed met Daniel? Super m ook beterschap met Jaylinn zat er wel in met een ziekbroertje en ziekenmama. Beterschap. Nelta en Knor veel plezier met middagje uit.
Heb gisterenavond nog flink online in de opruiming geshopt. 7 stuks incl. jas voor 80,- Mooi voor nu even tussendoor tot hij zijn zomerkleren aan kan.
Heerlijk he, shoppen in de opruiming!!! I'm loving it!!!....(voor Aidan tenminste, voor mijzelf shoppen heb ik zo'n hekel aan, en het lukt me ook nooit!).....
Zo die mega strijk is weg. Badkamer en wc zijn schoon. Misschien nog ff de droger leegruimen zo en de rest maar vanmiddag als we weer terug zijn. Wel eigenlijk proberen alles gedaan te hebben voor manlief thuis komt. Vind het niet gezellig als hij een paar dagen weg is geweest om dan morgen ook nog het huishouden te doen. Knor, Stijn is nog in diepe rust . Hij lag er iets over 9-en in dus ik verwacht wel dat hij binnen een half uur wakker gaat worden.
Voor de kids is idd leuk. Voor mezelf idd minder. Al vind ik wel vaak schoenen in de opruiming; heb maar maat 38 en daar is vaak nog wel aardig wat keus in.
Pnir, Max is soms ook onuitstaanbaar maar dat zijn heel korte momenten (zo'n 10 minuten in de paar dagen) dan heeft ie zijn dolle 10 minutren zeg maar en dan loopt ie waanzinnig irritant te doen. (tot 10 tellen... tot 100 tellen...) Maar over het algemeen is ie best leuk hoor! Hij heeft ook wel veel humor. Het leuke van een ouder kind is ook wel weer dat je er zo lekker mee kunt kletsen. Gisteren samen totally wipe out gekeken en dan liggen we te rollen van het lachen samen En hij is nu verliefd en daar kletsen we ook veel over...haha echt leuk...! Ik ben bijna klaar met mijn muziekjes ordenen. Nog even de liedjes die op mijn laptop staan op de iPhone zetten en dan is t klaar! @Bloempje, nog steeds zo rustig?? @SMum, beterschap weer! @Knorrie en Nelta, jullie gaan vandaag naar de indoorspeeltuin? Leuk joh!!