Och arm.. Doe maar lekker rustig aan, beterschap voor jullie drietjes! Jodelahiti, nog even en dan kan je 'm weer lekker knuffen!!
Goed idee om van de week met Arun te doen. Vertel als je zin hebt hoe die film was. Hier goed geslapen. Ben eerlijk gezegt net wakker hihih. Lekker uit geslapen. Daarna gelijk het huis opgeruimt bom ontploft hier. Karishma is wel opgeknapt maar ze piept behoorlijk overal om huilen. Dus nog niet lekker in haar hum brood wil ze nog steeds niet. Wel fruit en haar flesje melk gelukkig wel. Andere zieke kindjes ook beterschap.
Nelta, wat gaaf! Met een camper rondreizen. Wij hebben een paar maanden geleden onze camper verkocht... is echt geweldig, we zijn afgelopen zomer ook met alle kids en de hond gaan rondrijden. Rondje Europa gedaan. Heel leuk maar dat campertje is eigenlijk 2 persoons en dan met z'n vijven er in .. haha en de hond erbij, dat is teveel. We gaan binnenkort voor een grote tent. Jullie alvast veel plezier met het boeken! (voorpret!) Mijn stage duurt sowieso tot half september, dan nog wat literatuur en 3 examens en dan ben ik klaar... Moet nog wel even dus! @Pnrimal, ik zal je straks even een recensie sturen de trailer van de film was al wel leuk eigenlijk!
Oeeeh, wij zijn kindloos, vanavond, vannacht en morgen. Toch wel even lekker hoor! Dus manlief zei: Eten we vanavond samen. Ja, klopt schat, maare nu we toch kindloos zijn, wat denk je ervan om lekker uit eten te gaan? Laat hij nou precies het zelfde idee hebben. We hebben 3 vrienden opgebeld met de vraag of ze zin hadden om mee te gaan. Dus we gaan nu met zijn 5en lekker uit eten. Heb er zin in! En morgen lekker uitslapen zonder dat we gewekt zullen worden door Dinand. Is ook alweer een tijd geleden dat hij uit logeren is geweest. Mag dus wel een keertje!
Goedeavond!!! @ Belliebel: Fijn dat er nu een traject gestart is en dat er goed naar je geluisterd wordt! Succes met het schrijven van je biografie...Pittig hoor, maar wel goed dat je het doet!!! Dikke knuff!!! @ Nelta: Leuke foto's...Zal je mijn e-mail ff pb'en!!! @ Zieken: Hoe is het met alle zieke kindjes, mama's en brusjes??? Beterschap en dikke knuff!!! @ Boni: Brrr, nare berichten mbt kindje.....brr, altijd ff confronterend en bewustwording.... @ Mirr: Zo, jij gaat flink verbouwen thuis!!! Leuk hoor, alle kindjes een frisse kamer!!!....Succes ermee!!! @ Donder: Je bent dus flink productief geweest vrijdag!!! Goed johhh!!! He, heb jij aankomende week ook vakantie? Zo ja, zin om te meeten???... @ Lilalief: Wat een leuke foto's!!! Jullie hebben het flink naar je zin gehad of niet??? @ Nelta: Wow, met een camper door Florida heen!!! GAAF!!! @ Jodelahiti: Jippie, nog even en Oliver komt thuis (en manlief natuurlijk ook!!!)....Geniet nog ff van de avond met de andere 2 kids in de bios en dan lekker dromen en dan is het bijna zover!!! @ Belliebel: Ohhh, wat lekker!!! Geniet van het eten en je uitslaapochtend!!! Heerlijk!!! Enjoy!!!
@ Ego: Vandaag verjaardag gehad van vriendinnetje! Gezellig geweest.... Aidan is niet helemaal lekker in orde en het wordt eigenlijk alleen maar "erger"..... Zat ik van de week nog te verkondigen dat Aidan nog NOOIT ziek was geweest, het lijkt erop dat de 1e keer in aantocht is! Hij is verkouden, niest zich een ongeluk, hoest en heeft koorts!!! Net zetpil gegeven en hij lag zo zielig op het waskussen...Zat ie te jammeren (nog nooit zo zielig gehoord) en zei hij: au....Zo zielig!!!.... Hij slaapt nu wel en hoop dat hij de nacht doorslaapt om zich vervolgens morgenvroeg een stuk beter te voelen. Het arme schaapje, mijn hart brak gewoon...Kon wel meejanken (weet het, ben een emo-muts)..... Nu ff lekker op de bank hangen, journaal en zometeen Youp van het Hek kijken!!! Fijne avond en hopelijk hebben we allemaal een goede nachtrust zodat we morgen een fijne zondag kunnen hebben!!! Liefs!
Beterschap voor Aiden. Dat zij ik van de week ook Karishma is nog maar twee keer ziek geweest totaal promt die nacht werd ze ziek. Ik ga het ook noooit meer zeggen haha. Maar beterschap in elk geval. Bellie lekker uit eten jammie. En lekker uitslaapze. Nelta wat ga jij doen denk dat ik dat stukje gemist hebt ga je weer met een camper rond rijden maar nu in Amerika. Gaaf jo. Voor de rest. ?? niet bij gelezen k slaapt a kijkt met ze pa een film van 12 en ouder op rtl7 hij mag films tot 12 jaar zien daarna is verboden. Er is geen goede leeftijds grens vind ik van af zes tot 12 is een lange tijd. Er zit bijna geen 9 of wat dan ook tussen. Fijne avond allemaal en miss tot zo.
hallo meiden zo zeg wat een avondje met z'n 2en weg gaan wonderen doen zeg!! we hebben echt genoten boni zegt lutje alm je wat zit aan de lossersestraat Enscheden anders zeer zeker een aanrader. Elise zit sinds vanmorgen helemaal onder de waterpokken arm kind zelfs haar hoofdhuis ook haar hele billen en plas zitten eronder. Meteen spul gehaald heeft waterpokken en is een gel en zemelenbad waar je haar dan in kunt doen. Wesley heeft ontstoken oogjes dus druk in de weer ben afgekoeld gekookt water en denk dat hij de waterpokken ook nog wel gaat krijgen. Heb zelf sinds 2 weken erg leuk contact met mijn bioligiche oma die komt uit almere buiten. Heb haar ooit 1 keertje gezien. ze heeft me vandaag een foto gestuurd via de mail. ben er erg van onder de indruk. Het hele verhaal is te lang allemaal om uit te leggen. ga even doche tot morgen!!
Knor, ach arm kind toch! Vooral de eerste keer ziek (en dan ook echt ziek zijn) vond ik erg heftig. Was echt vreselijk benauwd voor die koorts, maar het wendt wel. Niet dat Dinand heel erg vaak ziek is, maar wel veel verkouden. Altijd zo sneu om te zien dat ze niet lekker zijn. Van de week was ik Dinand zijn pyjama aan het aantrekken, en omdat zijn koorts zo hoog was (40,3) lag meneer helemaal te rillen en had kippenvel. Arm schaapje! Beterschap voor je kleine mannetje! Mirr, ook Elise ziek! Waterpokken zijn niet fijn, maar ze kunnen het beter nu krijgen dan over 5 jaar. Dan schijnen ze er toch echt last van te hebben! Mja het is niet leuk! Mentholpoeder schijnt ook goed te helpen na zo'n badje! Schijnt de plekken goed uit te drogen! Mijn zusje was trouwens wat ouder toen ze ze kreeg, en heeft er dus echt (nu niet meer zichtbare) littekens aan over gehouden! Ook beterschap met jou meisje! Pnir, hoest met karishma? Hopelijk gaat het al iets beter! Eeehm, vergeet vast mensen nu, maar weet ut niet meer! Gooi het maar op zwangerschaps dementie hihi. Ohja, SuperM: jij ook beterschap voor jullie allemaal. Jullie waren geloof ik allemaal niet zo lekker, maar Jaylinn was nog het ziekste van allemaal. Geloof dat het ziek zijn echt in de lucht hangt, ik hoor niet anders om me heen! Gelukkig is het mij nog bespaard gebleven. Hier heerlijk uit eten geweest. 3 goede vrienden zijn mee geweest, vreselijk gelachen en heerlijk gegeten. Leuke ober hadden ze daar. 1 met heul veul humor hihi. Kan ik altijd wel waarderen als er iemand aan je tafel komt met een dosis humor van hier tot gunter. Dan smaakt je eten nog lekkerder en maakt het iets langere wachten niet zoveel uit. Was echt heel erg druk. Ben blij dat ik vanmiddag meteen gebeld heb om een tafel te reserveren! Nu zitten manlief en ik dus samen op de bank. Mis me kleine man wel hoor! Denk constant aan dat leuke guitige bekkie van hem. Hij kan zo geniepig lachje opzetten waardoor ik altijd moet lachen. Heeftie van mij whaha. Maar hij is heerlijk gaan slapen en is erg lief geweest. Ben benieuwd hoelaat ze morgenochtend gewekt worden. Heel raar maar als hij ergens anders slaapt wordt hij altijd veel later wakker! Hier is het standaard tussen half 8 en 8 uur! Niet erg hoor, is een mooie tijd! Nou ik ga eens even lekker tegen manlief aan hangen! Voor straks alvast trusten allemaal!
Goedemorgen hier een kort nachtje. Behoorlijk verkouden... pfffff!! MAar ja ook dat heerst. Jaylinn is al wat opgeknapt maar nog behoorlijk aan t hoesten. Devin is wat verkouden maar verder alles oke. Gisteravond nog ff cc's gebakken, dus ga ik zometeen ff oppimpen... Verder... uhhhhh plannen voor vandaag: ff opruimen, wassen en vouwen. En even speelgoed opruimen hahaha!! Nu eerst maar ff ontbijtje maken, terwijl de kids lekker spelen.
Goedemorgen, Zo,het was vanmorgen weer redelijk vroeg, half 7, weten te rekken tot 10 voor 7, maar toen wilde meneer er echt uit. Net bijna weer een hele appel op (gaat goed met die harde stukjes) en nu ligt hij weer lekker te slapen. Straks ff bij mn schoonouders een bakkie doen. Gisteren was ook gezellig. Leuke verjaardag van een vriendin gehad gisteren; ze is nu 15 wkn zwanger en het is wel leuk om iemand in onze vriendengroep te hebben die ook een kleintje krijgen (wij waren de eerste; hmm we worden wel echte burgers nu ) Supermummy, leuk ccs bakken. Hier gisteren spullen gehaald om taart te bakken (er zit echt zon taartenwinkel hier vlakbij) en dan ga ik denk dinsdag een taartje bakken voor mn werk. Wilde vandaag wel, maar heb geen eieren meer in huis. Bellie, lekker zon avondje samen, maar een nachtje weg is toch wel een beetje gek. s Morgens zon leeg bedje. Voel je je alweer wat beter? Jodel, rondje Europa is ook leuk, maar hier een camper huren is zo ontzettend duur. In Amerika is het goed te doen. Vorig jaar hebben we het voor het eerst gedaan door de Canadese Rockies, echt super gaaf. En nog een paar uurtjes en dan is je kleine (en grote) man er weer Knor, arme Aidan. Zielig he als ze voor de eerste keer ziek zijn. (een klein voordeeltje, ze zijn ineens heel erg knuffelig . Heeft Stijn normaal echt geen tijd voor) Hopelijk knapt hij snel weer op. Mir, heeft Elise er ook jeuk aan? Stijn heeft ze in december gehad, maar die had gelukkig weinig jeuk. 2-3 dagen koorts gehad, gewoon goed gegeten en meer gedronken dan normaal (waarschijnlijk door een zere keel). Verder hebben we iid ook mentholpoeder gebruikt en een badje met havermout (tip van oma ) Havermout in een washand doen, dat ff laten weken in het badje en dat zou de jeuk ook verlichten. Beterschap iig.
Even snel. Ga zo naar de film met Arun. Beterschap voor alle zieke kindjes. Karishma is nog steeds of nog niet beter geweest leek gisteren beter te gaan op het piepen na. Vandaag vanacht weer diaree spugen de koorts loopt weer op arme kind ze was zo lekker in haar velletje ze is afgevallen. Hoop dat ze snel opknapt. Arme kindje. Tot straks. doeii.
Zo.. hier een drukke dag gehad, Frank is al vanaf vanmorgen aan het werk, ik wacht nog ff tot 'ie thuis is. Morgen komt de boekhouder, 's middags visite.. Nu nog ff chillen want Lila slaapt lekker. Truste alvast!
Wat is het stil vandaag? Knor hoe is het met Aiden? Lilalief lekker relaxen Vanmiddag naar de film geweest met Arun. MIJN OPA DE BANKROVER. Het was een leuke film Arun heeft lekker zitten lachen, In het bejaardecentrum gingen de oudtjes met rolators een wetstrijdje houden haha. Hoop dat het met iedereen goed gaat. Karishma slaapnet. O en heb een ongelukje met haar gehad even voel me er totaal rot onder. Waren samen met de bal aan het spelen zij zat bij mij opschoot Arun gooide de bal en ik wilde vangen klettert ze zo naar achteren van mijn schoot boem achter op haar hoofd heb staan vloeken van arme meisje. En ik was onterecht boos op Arun die is ook nog maar kind ja hij moet zachter gooien maar ik moet opletten met goed vast houden ooooo. Ben met die anti begonnen bij de bijsluiter staat je kunt de eerste 2 weken verergering van klachtenvoelen nou dat is hier dus zeker aan de gang balen. Maar ik zet wel even door. Dat Karishma al een paar dagen ziek is doet ook geen goed grrr te veel druk in huis trlala pnirmal voelt zich meteen down grrrr haat me zelf dan zo he. Van grrrr. hoop dat ze verder snel goed aanslaan heb ik er teminste nog iets aan ook voor de kids om me zo te voelen balen grr. Einde mega Ego
Pnir, kop op. Ik heb helaas jaren ervaring met anti-depressiva, en die eerste rotperiode gaat als het goed is snel voorbij (toch binnen een week of 3). Ik ben bij alle drie de keren heel naar geweest bij het wennen en ontwennen, maar het was echt maar tijdelijk. Eis nou niet van jezelf dat je dan engelengeduld hebt als je kinderen wild en druk zijn, dat maakt het alleen frustrerender Doorzetten, en zoveel mogelijk dingen doen waar je energie van krijgt. Ga lekker wandelen met je meisje als Arun op school zit, eet gezond (goed eten heeft ook een grote invloed op je stemming), en doe af en toe een dut als je meisje slaapt. Het gaat straks beter worden, echt!
@ Beterschap voor alle kleine schatjes! @ Niet echt terug gelezen. Ben moeeee. Alles doet pijn. hihi. we zijn aan het klussen geweest. hihi. En dan bedoel ik echt een kast in elkaar aan het zetten. hihi. @ Kleintje hier uit logeren. via skype haar gezien. En ze heeft dikke lol. hihi. Ze kan opeens ja schudden met haar hoofdje en ze kan haar vingertjes kruisen. Zo grappig!
Haha, als het een ander soort klussen zou zijn.... dan is t niet best als alles pijn doet Pnrimal een dikke knuffel voor jou Mir555 gaat t een beetje met Elise? Veel beterschap voor jullie meiske! Ik zit hier te wachtennnnnnnnn op mijn lieve man en mijn lieve Olivier!! Er is een WEIRD programma op tv??!! Under cover bla bla, over een of andere sekte, gatver! Echt idioot, die mensen zijn toch compleet wappie!! OMG dat mensen dit sort dingen doen...