Alles goed en wel maar hoe is het nu met Aiden??? En ty meis. Boni komt van zelf karishma was ook heel snel met kruipen zeven maanden en een week nu begint ze heel af en toe iets los te staan voor de rest gebruikt ze liever de bank tafel muren ect. Ze is zich hier nu meer aan het richten op het praten ect. En beterschap ook van mij aan de rest van de kindjes. En mamamia wauww dat e loopt gaaf. En mir5555 je weet maar nooit of ze idd mee leest. Weet dat ze ook bordeline heeft maar zulke gekke dingen heb ik nu nog nooit gedaan hoor mensen achterna lopen ect ect raar mens zeker te weten. Zie je die mensen geven mensen zo als ik een slechte naarm die bordeline er zijn er ook zat zo als ik die wel aan hun problemen werken ect ect. Me moeder is er ze past heel even op en ik misbruik even haar oppastijd hahahaha. Was echt nodig.
ze kan idd ook hier meelezen maar tja is maar waar je je mee bezig wilt houden overdag en savonds heb zelf wel leukere dingen te doen dat dat hahahahhaha. zo net toch maar de ha gebeld heb z'n giga zeer hoofd denk aan een voorhoofdholteontsteking die niet vanzelf over gaat. duik zo het bed maar weer in bah voel me echt belabbert
grrr krijg nou wat zeg dus omdat ik zwanger ben krijg ik geen kuurtje en moet ik het zelf maar uitzoeken stomen en stomen en nog eens stomen. kom op zeg heb al 2 weken last van. als het niet over gaat bel ik de gyn wel krijg ik het daar wel van. snap best dat heel veel kuurtjes niet goed zijn, maar om zo rond te blijven lopen is ook niet wat natuurlijk. primall de moeder van anne heeft ook erge vorm van bordeline. en idd dit soort mensen bestempelen een ander weer. maar is wel is wat bij de symptonen van bordeline hoort. anne is daar vanaf woensdag geweest geen dag bij haar moeder geweest niks samen gedaan. vraag me dan ookaf waar het belang van haar naar anne toe is. en sorry voor mijn miss niet zulke vriendelijke berichtjes voel me niet erg happy vandaag
ff snel bijgelezen. ga zo weer verder met behang afstomen. mis mnkleine mannetje zal blij zijn astie dr weer is
Is het misschien iets om het zo te laten? Staan er dingen op jouw hyves die ze echt niet mag weten? Want als dat wel zo is dan kan je je afvragen waarom je het op je hyves hebt gezet. Dit kost jou alleen maar heel veel energie, en zij schiet er verder niets mee op. Mensen kijken vaak op profielen van anderen omdat ze niet gelukkig zijn. En wat ze denken te vinden gaan ze daar niet vinden. Laat het gaan en weet dat ze zichzelf er harder mee heeft om zo rond te neuzen dan jou. En wanneer je zoals laatst van die teksten plaatst zoals "zielige mensen die via hun dochter bla bla" dan heb je haar wéér een stukje van jouw energie gegven, en zij voedt zich ermee. Misschien handig om hier eens over na te denken..
@ Lila ben t helemaal met je eens! @ Mirr probeer haar idd te laten, en niet 'te voeden met jou energie'. Denk aan jezelf en je kindjes!! Sterkte iig!! @ Hier ben kapot... van het niks doen. Vanochtend huisje opgeruimd, boodschapjes gedaan. Vanmiddag kids in bed en ik zelf ook even... niet gebeld dus lekker rustig dagje, maar ook vermoeiend!! De kids zijn nog even aan t spelen, hebben net gegeten. Zometeen gaan ze in bad en dan lekker vroeg naar bed. @ Knor Devin is wisselend heeft nu weer koorts... zometeen maar weer zetpilletje. Jaylinn lijkt al wat beter te gaan, dus gaat goede kant op. En ik ben vooral verkouden, verder gaat t prima.
Hoihoi, zo weer klaar met werken. Gisterenavond was ik ziek (overgeven en zo, maar vanmorgen ging het weer aardig) en nu is manlief ziek. Stijntje heeft gelukkig nog nergens last van. Donder, skypen is leuk idd. Doe het wel eens met mn ouders en moet ff binnenkort een keer afspreken met mn broer en zijn kleine op skype. En is je admin nog gelukt? Mammamia, mooi dat je een goede vakantie hebt gehad. Lag er nog een beetje sneeuw? En wow Etienne loopt al. Wat goed zeg!
Hey meiden, Even een paar dagen niet geweest. Ben Druk aan het werk geweest en tel de dagen een beetje af want nog even ( woensdag) en dan voor een paar dagen naar Londen. Bellie fijn dat het crisisteam wat voor je kan betekenen. Lukt het een beetje met je biografie? En hoe is je kinderloos dagje gegaan. Mamamia welkom terug en wat leuk dat Etienne nu los loopt. Pnirmal hopelijk knapt karishma een beetje op en gaat ze weer lekker eten. Suppermummy beterschap voor jouw en de kleintje. Devin heeft het ook maar steeds goed te pakken. Mirr vervelend dat Anne haar moeder door blijft gaan met haar Hyves spelletjes. Maar zo te lezen ga jij zo onder door kan je man zijn ex niet even tot in keer brengen. Verder hoop ik dat je vannacht lekker kan slapen. Lilalief hoe gaat het met jouw en lila? Nelta en knorretje leuke foto,'s van Stijn en aidan
ja idd zo'n makkelijk schip! koffie komt kant en klaar uit de kraan daniel hebben we vanochtend bij mn ouders gelaten. Als het goed gaat halen we em woensdag weer op, anders morgen denk. Als het echt niet ging zou ze bellen maar nog niks gehoord dus zal wel goed gaan nou , ik ga eens kijken of de koffie thee is geworden of gewoon wit water
nog 2 nachten maar klussen gaat gewoon niet lekker als hij hier rondloopt, dat hebben we zaterdag wel gemerkt en nu dr gelakt enzo moet worden binnen is het gewoon ff beter zo, maar niet leuk
lilalief zo had ik het nog niet bekeken van die kant is idd iets wat me irriteerd. miss beter om los te laten, Ik heb er geen geheimen op staan op hyves maar vind het een kinderachtig spelletje worden.. maar ga er idd geen energie meer aan verspillen!
Navond allemaal! 2 dagen niet geweest. Heb het drukjes gehad. Avondje, nacht en ochtend kinderloosheid was wel even lekker, maar was blij dat we hem gistermiddag weer op gingen halen! We zijn spontaan naar Rotterdam alexander gegaan om te shoppen. Ik ging los voor kleren voor Dinand, en me schoonmoeder ging los voor kleren voor de kleine meid hihi. Goed geslaagd dus. Gisteravond begonnen aan mijn biografie. Men het is een heel werkstuk geworden. Heb met name verteld wat mij dwars heeft gezeten de afgelopen 6 jaar. In mijn zwangerschap van Dinand heb ik heel wat ruzie gehad met mijn ouders. Hoewel dat nu goed gaat, hebben mijn ouders nu knallende ruzie met mijn zus. Het zal ook wel even duren voordat dat goed zal komen. Zal er verder niet teveel over uitwijken, maar ik baal ervan dat beide partijen mij als een soort praatpaal zien. Heb momenteel genoeg aan mijn eigen hoofd. Heb dat al tegen ze gezegd, maar voornamelijk mijn ouders zijn een beetje dement aan het worden geloof ik! Als ik bij ze ben, kunnen ze alleen maar praten over wat mijn zus allemaal wel niet fout doet. Mja goed. Vanmiddag was het af en heb hem meteen verstuurd zodat ik er niets meer aan kon veranderen. Daarna richting de action en xenos gegaan. Had nieuwe theeglazen nodig en had zin om de deur uit te gaan, dus dat heb ik gedaan. Ze hebben bij de action momenteel boeken Tip de Muis. Tjeempie wat een leuke voorleesboeken zijn dat zeg. Baal ervan dat ik er niet meer mee had genomen. Leuke vrolijke tekeningen, en Dinand zat aandachtig te luisteren dat ook Tip de muis in zijn kinderstoel zat te eten, ook tanden moest poetsen, pyjama aan moest trekken en naar bed moest. Ondertussen zat hij alles aan te wijzen. Zo grappig om te zien. Nu ligt hij lekker te slapen. Morgenochtend een bakkie doen op mijn werk. Totaal geen zin in, maar wil ook niet van me werk gaan vervreemden.
Heel goed! Soms is het nodig om het even van een andere kant te bekijken. En wanneer het jou niets meer doet zal dat haar veel harder raken dan dat je er energie insteekt!
Ha tijger! Wat fijn dat jullie een paar dagen weg gaan, heel veel plezier! Hoe gaat het met jou nu? En met je gezondheid? Met Lila en mij gaat het best. Lila is nu wel ziek, vond haar vanmorgen hoestend en kokhalzend in bed, ze spuugde allemaal slijm. Het iets slijmoplossends gekocht en verder moet het vanzelf overgaan, ze kan nog lachen! Ik ben nu eens per week aan het sporten en dat doet me goed. Mijn energie moet ik nog steeds goed verdelen, maar als ik er zorgvuldig mee om ga kan ik me goed redden en ook leuke dingen doen! Vrijdag heb ik een afspraak met de huisarts om mijn gezondheid te bespreken en te kijken of er nog iets moet gebeuren. Liefs!