bellie mooi buikje hoor zal binnekort ook even een foto maken. vind zelf dat mijn buik ook erg hard groeit tja hebben er al 2 meer in gezeten dus zal het ook wel groter zijn
Mooi buikje. En wat een lastige situatie tussen je ouders en je zus. Idd je hebt al genoeg zorgen. Goed van je dat je je levensloop al hebt opgeschreven. Komt goed. Lady veel pleizer woensdag naar Engeland. Mir5555 een verstandige tip van Lilalief idd zo had ik het zelf ook nog niet bekeken. Ze voed zich met jou engergie die kun je het beste zelf heel goed gebruiken. Super m beterschap voor Devin. Hard nekkig is die buikgriep he, Lilalief ook beterschap met Lila. En goed van je dat je het sporten door zet. Gup veel pleizer met klussen. Ben benieuwd wat het gaat worden de kleuren van het nieuwe schip/huisje? Hier Karishma ligt lekker op bed, En ja ik heb een baal dag gehad en ja ja jaja baal nog erger van me zelf. Hoop dat die medi snel aanslaan want voel me nog slecht dan zonder grrr. Even door zetten. Het heeft me ook een hoop engergie gekost Karishma haar ziek zijn niet het ziek zijn opzich wel de zorgen er om heen je maakt je toch zorgen als je kind niet echt lekker is. En arme kind van me ze is zeker te weten afgevallen die lekkere bolle toet het is weg de lekkere beentjes het is weg zo iel in eens grrr Het zijn dus voor al de zorgen die ik er om heb niet het ziek zijn zelf of het slechte slapen. Tuurlijk dat eist ook wel zijn tol maar samen is het een en een is twee bij mij grrrrrrrr. Ik zeg net tegen vriendlief ze krijgt de hele week lekker extra lekker eten even aansterken. hihih wil die bolle wangetjes terug. Of praat ik nu weer dom hihih. Einde ego dat jullie me nog niet zat zijn. Ben me zelf vaak behoorlijk zat
kamer word 1muur donkerbruin en de andere 3 beige ofzo, lichte kleur in ieder geval en dat trekken we gelijk door de hal in omdat er geen deur zit. onze slaapkamer lichte ondergrond met verschillende tinten bruine bloemen. daniel zn kamer donkerblauw met wit, marinekleuren en babykamer komt over 2maanden ofzo, hebben we nog wel even tijd voor. keuken/badkamer doen we even (bijna) niks aan, eerst maar weer ff geld in het laatje K. lekker even verwennen dan! dan is ze zo weer lekker rond!
Mooi uit gekozen de kleuren gelukkig niet helemaal wit strak haha. En zeker de baby kamer komt van zelf wel goed. Neem aan dat je nog een hoop spullen van Daniel hebt he hihih. Scheelt wel in de kosten?
hihi dr past (weer) geen commode, maar we kunnen nu een soort van commode in de badkamer maken en wieg hebben we nog, kast zit ingebouwd, moet alleen geverfd worden en murgen behangen, maar daar ga ik me nog niet druk om maken, dat komt over paar weken wel trouwens nog wel leuk nieuws! we mogen zelf weten waar we gan liggen in augustus was eerst de bedoeling dat we dan naar de werf zouden gaan om te verlengen, maar dat is uitgesteld naar volgend jaar zomer
@bel: wow, wat een mooi buik(je) Wat een gedoe met je ouders en je zus. Woont je zus nog thuis? Sterkte ermee en ook morgen met koffie drinken op je werk... Goed van je dat je je biografie hebt geschreven. Ik heb dat vorig jaar ook moeten doen toen ik in Arnhem zat. Het geeft wel een goed beeld van je leven... @pnir: wat vervelend dat K. ziek is/geweest en dat ze nu is afgevallen. Idd maar lekker veel eten geven deze week hihi... en knuffel voor jouw. Je hebt het ook niet makkelijk. Wanneer begint K. op het kdv? @gup: succes met klussen op het schip en dat je Daniel zolang moet missen. Verder alles goed met je zwangerschap? Wanneer heb jij de 20 weken echo? @mir: ik geef lila ook gelijk. Laat het los/gaan! Je bereikt er niks mee en zij heeft er alleen maar plezier van als jij je zo laat opfocken! Steek je energie in je zwangerschap en je lieve kids! Komt goed @lady: veel plezier in London! @super m: beterschap met Devin! @hier: lekker dagje gehad. Etienne 2x geslapen vandaag. Even naar de stad geweest en ik geniet zo van hem. Hij zwaait naar iedereen die langs ons huis komt en kletst steeds meer woordjes, zo schattig. Vandaag zei hij ineens: boom. Een erg leuke fase vind ik dit. Al heeft hij sinds de vakantie echt de eenkennigheidsfase gekregen. Hij begint gelijk te huilen zodra ik uit zicht ben... ach, komt ook wel weer goed hihi... vind het ook wel weer wat hebben... Morgen een dagje voor mezelf. Manlief werken, E. naar het kdv en ik om 10 uur bij de schoonheidsspec. en om half 12 bij de kapper Heb er nu al zin in! Nu memories aan het kijken en straks nog ff het familiediner. Dan lekker naar bedje toe, heb heerlijk geslapen in mijn eigen bed Fijne avond! XxX
Viel mij ook al op geen streepjes haha hoe doe je dat haha. Had je met Dinand ook geen strepen. Mijn buik zit helemaal vol van het dik zijn maar ook van mijn eerste zwangerschap van Arun met Karishma zat het huid overschot er al en viel ik af haha. Hier is het gewoon een mooie land kaart.
Je eigen bed slaapt altijd nog het lekkerste he. Mijn zus woont niet meer thuis. Ze is op haar 19de gaan samenwonen met haar man. Naja toen was het nog haar vriend. Mja, weet je, dat ze een probleem hebben met elkaar is tot daar aan toe, maar ik wil er gewoon niet te veel bij betrokken worden. Ik heb zoiets, jullie zijn alle 3 volwassen, praat zoiets uit. Maar dat gebeurd niet. Zo'n biografie is inderdaad wel bijzonder om te moeten schrijven. Heb gisteravond ook wel bij bepaalde momenten een traantje weg moeten pinken. Maar het geeft wel aan dat ik dus sommige dingen nog niet echt een plekje heb kunne geven! Komt allemaal wel goed!
bij 20weken nee ik weet het nog niet, staat geen afspraak voor, moet over 2weken weer dacht ik, en dan zal ik het wel horen. Vor de rest gaat het goed hor, wel snel moe en vaker last van mn buik/rug, moet opletten met niet teveel achter elkaar doen. klinkt goed jouw planning voor morgen!
Bij Dinand heb ik die 2 kleine streepjes opgelopen, maar die zijn al zo licht geworden dat ze bijna niet te zien zijn. Ik heb echt gesmeerd voor het leven bij Dinand hoor! Buikencreme, olietjes enz. Wil niet zeggen dat dat iets helpt, maar misschien dat dat toch geholpen heeft! Ben er nu niet zo mee bezig, hoewel ik vanavond wel even ga smeren nu ik er over nadenk.
ik heb er 3 of 4 aan de zijnkant maar rond mn navel....een compleet spinnenweb! dan aan de onderkant van mn boobies een paar (maar die ziet toch niemand) en binnenkant bovenbenen, maar dat is kadootje van mn groeispurt toen ik pubertijd/teit? in ging als ik het durf zal ik binnenkort ook eens een blotebuikfoto maken en laten zien maar schaam me dr beetje voor
Ajoh gekkerd, voor zoiets hoef je je toch niet voor te schamen! Ik heb wel strepen op mijn lovehandels. Heb ik ook van de pubertijd overgehouden. Hoewel dat nu echte lichte parelmoerachtige streepjes zijn.
Denk ook meer dat het aan je huid structuur ligt. Ik had bij de zwangerschap van Dinand zoiets van: Baad het niet, schaad het niet. Kan het altijd proberen en werkt het, dan werkt het, zo niet, naja dan niet!
tging heel tijd goed, tot ik aan het eind nog ff groeispurtje kreeg, toen was het pats pats pats! voelde het gewoon kapot gaan