Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ze zijn ook wel lichter geworden, maar toch vind ik het zelf nog vreselijk! maar hoort erbij, hadden we maar stil moeten liggen;)

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whihihi, ja, maar dat stil liggen is nog best moeilijk af en toe:D

Ik heb trek, maar weet niet waarin! Aaaah ideee *ping*, heb nog lekkere mona bordevol yoghurt in de koelkast staan.:D

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja dames, ik ga het bedje in!

Truste allemaal!

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

Trusten bellie!

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen, zo meneer was weer om kwart voor 7 wakker. Hij is nu al een week lang tussen half 7 en 7 uur wakker. Nog steeds wel vroeg, maar niet meer zo vroeg als daarvoor (5uur-6uur). Dus ik vind het wel prima zo. Straks weer lekker zwemmen. Vanmiddag taartje maken voor mn werk.
    Manlief is weer aan het opknappen.

Bellie, dat is toch geen buikJE meer :D En idd nog geen striemen. Super zeg. Ik heb ze ook niet van Stijn en denk dat de kans dat je ze bij een tweede nog krijgt wel kleiner is.

Ladytijger, leuk naar London. Veel plezier!

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier weer vroeg op. Jaylinn zometeen naar de PSZ en ik met Devin even naar de markt, even groente en fruit halen. Dan nog ff naar de supermarkt, dan kan Devin ff naar bed en ik ff stofzuigen/dweilen/wasje vouwen en opruimen.

Verder gister begonnen met Sonja Bakkeren, en t gaat wel goed. Eet tenminste weer regelmatig en gevarieerd :) Moet nog even wat zwangerschapskilo's kwijt van Jaylinn dus nu leek me een goed moment :)

@ Nelta vroege vogel heb jij!! Devin komt heel wisselend, soms 6 uur, maar meestal 7.00 - 7.30 dus valt wel mee.
    Veel plezier met zwemmen!!

@ Bel mooi buikje hoor!! En top geen streepjes :) Ik had ze van Jaylinn behoorlijk, dus bij Devin alleen 'lichte', gelukkig.

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemorgen!

@ Boni:
    Ahhh, Mirthe heeft ook nog niet zoveel zin om te gaan staan en lopen! Hier nog 1!!!....Al heeft hij van het weekend het optrekken ineens ontdekt.

Komt allemaal goed!

En wat goed dat ze al zoveel dingen begrijpt! Super zeg!
    En ook lekker dat jullie weer wat beter slapen! Kan je meteen merken als je een nacht goed geslapen hebt of niet?!

@ Pnirmal:
    Thnx voor het vragen hoe het met Aidan is....

Het gaat weer goed! Echt bizar...Gisteren nog snot en snotverkouden en nu bijna nergens meer last van! Gek hoe dat ineens over kan zijn.....

@ Mir:
    Beterschap!!!

@ Guppekop:
    Is het behang verdwenen???

@ Belliebel:
    Vervelend meid, dat jij de praatpaal bent!....Altijd lastig, familiekwesties! Hopelijk kan je hun laten inzien dat ze met elkaar moeten praten ipv tegen jouw aan te kletsen...Knuff!!!

Ennnnn....Nice Belly!!!

@ Ladytijger:
    Wow, Londen!!! Gaaf!!!...Enjoy!!!

@ Mammamia:
    Gaaf he, woordjes zeggen!!! Zo schattig ook!!!.....
    En eenkennigheid: Is een fase, hoort erbij...Maar is weleens lastig hoor!....

Leuk, ff dagje voor jezelf!!! Enjoy!!!

@ Alle zieken:
    Beterschap!!!

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zo ben weer bij....

Hier een rustig dagje aangezien ik me gisteren echt heb uitgesloofd in de huishouding...Dus vandaag doe ik helemaal niks!!! Heerlijk!!!

Aidan ligt in bed...

Die had trouwens gisteren een bloedneus!...
    Hij is nu zo druk met gaan staan enzo dat ie op mij klom (we zaten op de grond te bouwen met duplo) en ineens duikelde hij naar voren. Zo plat met zijn gezicht op de vloer!!! Echt krijsen....Dit heeft een half uur geduurd en kreeg hem niet stil! Zo zielig...En had dus een bloedneusje!....Mocht er ook niet aanzitten. Uiteindelijk was het goed en het bloedde niet heel ernstig...Maar jeetje, wat vond ik het zielig....Vooral dat ik hem niet kon troosten vond ik heel erg....Blehhhh,

Maar nu is alles weer goed...

Vanochtend wilde meneer voor het eerst NIET in de box....Meteen staan (ik zei nog: goed zo schatje!)...en toen zat hij te wijzen naar de duplo en begon ie te piepen...Hij bleef ook maar staan en heeft de speeltjes in de box niet aangeraakt. Dus uit de box gehaald en toen is ie lief gaan spelen en proberen overal op te klimmen (de tafel is al favoriet!!!)....

Vind het een leuke fase maar ook vermoeiend, je "moet" constant in de buurt zijn, want hij valt nog wel snel...Het is nog niet helemaal stevig op de voetjes staan...En soms lukt het hem niet om overeind te komen en dan wordt ie boos!!!>....

Komt goed....

Zo, Als Aidan wakker is, brood eten, wandelen (fotoboek ophalen van Aidan's 1e jaar)....En dan lekker kneuteren in huis....

Fijne dag allemaal!!!

9. Gup, heb je nog wat aan m'n kortingscode gehad??

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ach wat zielig. Lastig he als je dan niet kan troosten. Zo zielig.

En idd een erg vermoeiende fase. Als moet ik zeggen dat driftbuien wel al een stuk minder zijn als vorige week, toen kon hij echt om alles boos worden, maar dat is nu al minder.

Hier kan hij sinds vandaag op de bank klimmen. Maar eraf dat gaat idd lang niet altijd goed, dus je moet idd in de buurt blijven.

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ach arme jij en Aiden.

En die fase he nou ik kan merken dat mevrouw net 1 jaar is eerst ziek maar dat zeuren dreinen ect dat komt in alle hefigheid op zetten haha.

Ze zegt die dat wil ik en dat wil ik die die die en neeeeeeeeeeeeeeeeee. Ze is net 1:( en krijgt ze haar zin niet dikke tranen. Ze ligt nu lekker op bed heeeeerrrrlijkkk haha. Even genieten van de pauze.

Ze vind die nibbits chips het einde ziet ze die zak liggen is het die die die en dan zeg ik nee het is op grrr brullllen haha.

En eten fruit net ging heel moeizaam een half potje maar en nog brullen. Brood niet eens aan begonnen vandaag.:( Wel straks haar warm en flesjes wil ze gelukkig nog wel. Ze is een en zegt nee.

Dat word wat met de peuterp haha;)

Nelta fijn dat Stijn wat later wakker is geworden. Hier ook elke dag rond 7 uur dus ja ben het algewent arun heeft vrij en dan denk ik blijf alsjeblieft nog een uurtje liggen maar nee hoor haha.;)

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo de taart staat en in de oven en net de vulling gemaakt (wel erg lekker, perzik-passievrucht bavarois), zo nog ff marsepein kleuren en dan straks taartje pimpen. Ben benieuwd, dit is de eerste keer dat ik zelf een wat grotere taart (20cm boltaartje) bekleedt.
    Zal straks wel ff een foto posten

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Knor: herkenbaar!! Hier ook al eigen willetje!! Heeft opzich ook wel wat! Devin jammert ook in de box en op degrond speelt hij super lief! Dondersteen

Nelta: spannend!! Ben benieuwd naar je taartje!!

Hier een rotdag! Heb koppijn en stront verkouden. De kids liggen in bed, hoor Jaylinn al beetje kletsen. Op een dag als vandaag zit werkelijk alles tegen. Pfffff houdt t dan nooit op :( Zometeen maar ff naar me ouders, ff eruit!
    Tot later...

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

klinkt goed die vulling!! Zelf gemaakt?

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
  16. mammamia

Halodihodi,

Net terug van een heeeeeeerlijk ochtendje voor mezelf. Men haar zit erg leuk (al zeg ik het zelf haha) en mooie make up op gekregen en lekker zacht gezichtje van de schoonheidsspec. ik kan er weer ff tegenaan:D Daarna nog ff de stad in geweest. Nieuw lingerie setje en sloffen gekocht. Toen nog broodje bij BB gegeten samen met manlief en nu heerlijk thuis. Ga Etienne zo tegen 5 uur ophalen, al moet ik zeggen dat ik hem nu al mis en hem het liefst ophaal. Zo'n dagje helemaal voor jezelf is ook weleens goed! Hij heeft vandaag een super stoer pakje aan van adidas, zal straks eens een foto maken;)

@knor: jij ook succes met de nieuwe fase van Aidan

@pnir: ook succes met een brullende en weinig etende Karishma. Niet teveel nibbits geven he, anders accepteert ze de rest misschien niet meer haha...

@nelta: lekker bakken in de keuken? Je bent een echte keukenprinses of niet?:p

@super m: what's wrong? Lees iets op je hyves... sterkte in ieder geval! Knuf!

Zit te twijfelen om nog ff het huis schoon te maken of gewoon lekker dom achter de pc te zitten... morgen nog een dag vrij en als E. dan op bed ligt kan ik ook nog wel opruimen of vanavond nog ff hihi...

Fijne dag allemaal!

XxX

17. mammamia

Mijn nieuwe coupe:

:D

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Staat je goed.

En nee niet te veel nibbits haha merk dat ze verwent is tijdens het ziekzijn was al blij dat er wat in ging haha.

super m dikke knuffel.

En als mijn geld er morgen is denk ik dat ik ook eens lekker naar de kapper gaat. Vriend wil het niet maar ik wil van mijn lange haren af ben het zo zat wil s morgens gewoon de borstel er door halen en klaar. Ik zeg leef je maar uit op je dochter over een paar jaar haha.

Maar moet gaan ze is wakker geworden na een lekker dutje van 1.5 uur heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkk.;)

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Leuk hoor :):)

20. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    jammer primall dat je z'n einde weg woont anders had ik je wel willen knippen helemaal een ander kapsel enz.

Deel Deze Pagina