Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Misschien dat er meer mensen interesse hebben in een prive forum of hoe heet dat haha.
    kunnen we de mensen gewoon een pb sturen die hier veel kletsen

2. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    idd een hoop stress hier is het het een niet dan het andere wel weer.
    Heb voor volgende week een afspraak bij een spyg idd omdat ik te veel stress aan mijn hoofd heb veel dingen in verleden heb meegemaakt enz...... dus ik ben er al mee bezig en hopelijk leren ze mij dan idd wat aan zodat ik dingen sneller van me af kan zetten.
    Probleem op hyves is trouwens verholpen!!! dus dat is er al een minder.

Is niet dat ik me ongelukkig voel of zo hoor, maar vind het wel fijn om hier mijn hart af en toe te kunnen luchten.

Dikke knuf voor iedereen en slaap lekker allemaal

3. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Mja, wie weet... alhoewel dit wel heel makkelijk te vinden is ofzo. Ik weet het niet!
    Ik log net zo makkelijk in op een prive forum als op ZP hoor! We kunnen dan wel zonder schaamte alles posten :D Niet dat ik vanalles van plan ben, maar als je eens uit je dak wil gaan...?

Ik ga trouwens naar bed. Anders gaat het morgen niet lukken! (vroeg op, stage... enz)
    TRUSTE!!

4. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hee goed dat je wat hulp hebt gezocht! Ik hoop dat je er je voordeel mee kunt doen en dat je wat lasten van je schouders kunt laten vallen...
    Truste een een grote dikke knuffel.

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Idd al hoe wel ik al open ben van me zelf:) soms wel eens te open ook hier en dan denk ik wie lezen nog meer mee??? Net zo als mir5555 vind ik het wel eens fijn om lekker dingen hier neer te zetten. Dit is echt een uitlaatklep haha.

Maar wel en succes met stage enz ect enz ect.

Ga ook slapen me ogen vallen dicht;) Doeii.

6. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden hier een berichtje vanaf Schiphol
    Nog even en dan mogen we instappen op onze vlucht
    Tot over 3 dagen liefs Linda

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Uhhh ik! Vriend wilt ook wel, alleen zit ik ook met mijn opleiding, ik vind t best moeilijk... :)

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Veel plezier!! Geniet ervan!!

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier wel redelijk geslapen. Alleen zit me oor dicht, heel irritant!! Vanaochtend pas rond 8 uur wakker. Devin lijkt ook al wat beter te gaan, minder verkouden iig. Hij ging me allemaal kusjes geven toen ik hem uit bed haalde zo schattig!!
    Jaylinn gaat ook wel goed. Wel verkouden, maar t wordt al iets minder.

Plannen vandaag: stofzuigen, wassen/drogen/vouwen, opruimen...
    En vooral genieten van mijn 2 schatjes!!

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mir, manneneigenschap! vrouwen moeten altijd alles weten en goed doen!

dennismartine: nr3 moet nog maar even wachten, eerst nr 2 maar ;)

jodel, fijn dat ze weer terug zijn!

ladytijger, veel plezier!

zo, straks tafel en stoelen ophalen en voor de rest hier klussen! en nog ff naar mn mams en kleine boefie bellen! de schat was gister helemaal de weg kwijt toen hij me ff aan de telefoon had, is heel de benedenverdieping doorgelopen om me te zoeken!:):D maar hij heeft het er gelukkig prima nar zn zin!

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heel veel pleizer. Geniet er van hihh.;) Mag ik met je mee haah even lekker helemaal uit heerlijkkk.

Super m fijn dat de kids wat op geknapt lijkten. En vervelend van je oor.

gup nog even dan heb jeje schatje terug geniet even van je tijd samen he. Klussen ect ect.

Hier het gaat redelijk geslapen alleen was Karishma om 23.45 gekomen wilden niet meer slapen wees die die die toch maar flesje gegeven is ze met haar vader naar bed gegaan tot 4.45:( weer flesje en daarna legde ik haar terug in bed wilde ze niet. Heb haar een beetje boos terug gelegt. Ben het een beetje zat die nacht praktijken hier grrr. Wanneer gaat ze nu eens door slapen haha.

Begrijp me goed hoor ben gek op me kids maar eens een nachtje door slapen zou geen overbodige luxe zijn.

Maar het leukste is me geld is er ik ga zo lekker met ze de deur uit het zonnetje schijnt. Moet eigenlijk nog van alles in het huis doen maar dat komt wel weer als ik terug bent geen haast;)

O ja Ninja hoe is het met Sem heeft die nog wat gedronken ect. ??

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    effe een kort berichtje maar sem heft genoeten van zijn ontbijtje!!! gelukkig hij ziet er een stuk beter uit nu

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ ff heel kort terug gelezen. En fijn om te zien dat de zieken zich langzamerhand weer wat beter gaan voelen.

@ mir, goed dat aan jezelf denkt en hulp hebt gezocht. En goed van je dat je je hart lucht. Dat is soms nodig.

@ Ladytijger, geniet ze!!!

@ eh...

@ heb op mijn rek 2 dames gevonden (ben ik iemand vergeten?!? pb me dan) die geld hadden gestort ivm het uitje. En die hebben dat nu terug gekregen. Staat vandaag of morgen hopelijk op jullie rek terug.

@ Meisje hier al sinds zaterdag weg. Ik mis haar werkelijk verschrikkelijk! Vandaag komt ze thuis!!! JA!!!

Manlief en ik gister uit eten geweest. En dat was goed. Goed gesprek gehad. Hopelijk gaat onze relatie weer wat meer samen een relatie worden ipv samen wonen... onder 1 dak.
    Ja, het was goed. Het was soms moeilijk (het gesprek) maar het was zeker goed.

Ik moet helaas nog ff verder met admin en de komende dagen ben ik een muurschildering maken. Denk dus dat ik weinig tijd heb om hier te komen kleppen. Mis jullie wel hoor!
    Liefs!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    JAAAA!!! Goed zo!:D:D

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik wil heel graag een 2e maar manlief wil dat niet. Zou niet weten wat ik hier mee zou moeten... :(

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #1876 1Dondersteen, 2 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
    @ Gup is jouw kleine mannetje alweer terug?!? En zijn alle perikelen aan boord weer gemaakt? hope so!

@ wat lastig dat Karischma weer snachts loopt te spoken. Sterkte! Krijgt ze misschien tandjes?

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ninja, fijn dat Sem er weer wat beter uitziet! is toch altijd een pak van je hart he als ze weer beter beginnen te worden!

Ladytijger: heul veul plezier in het mooie engeland:D

@ hier: Ik had naar de psycholoog gemoeten, belt ze net op dat het niet door gaat! Ze hebben iemand voor me gevonden die mij kan helpen. Geen psycholoog, maar een psychiater! Klinkt me zwaar in de oren, maar zo is het niet hihi! Deze vrouw heeft speciaal geleerd voor problemen voor moedertjes (zoals ik hihi).

Gezien dit degene is die ik nodig heb, en ze nu dus een gaatje vrij heeft ben ik heel erg blij dat het zo snel geregeld is allemaal! Voel me helemaal in de gloria:D. Eindelijk gaat er dan iets gebeuren!

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Joepie! goed zo!
    knuf!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @bel, hemeltje lief je bent alweer 22 weken! gaat dat hard zeg. Trouwens, prachtig buikje!

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Even een kort berichtje!

Lila is harstikke ziek, gisteren zat ze 6 keer van navel tot nek helemaal onder de diarree.. :(
    Ze moet steeds overgeven en spuugt bolletjes slijm.
    Ze eet zo goed als niks, gelukkig drinkt ze nog wel goed.
    Gisteren had mijn vader haar op zjn arm en ze wilde me een kusje geven.. spuugt ze zo in mijn mond; gatverdegatver!!!
    Maar goed, van mijn meisje kan ik veel hebben gelukkig.

Liefs van een (be)zorgen(de) mama. ;)

Deel Deze Pagina