Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Het enige wat ik ierop kan zeggen is; net zo goed als jij het recht hebt een derde te willen, heeft hij het recht het bij twee te willen laten.

Praat erover! (met hem)

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

We zouden hier onderaan een bericht kunnen plaatsen van wij zijn naar een prive forum, wil je meekletsen mail dan naar: blablabla@mail.nl

En zelf de bekenden vast benaderen..

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    lila ook al wat een gedoe he allemaal...sterkte met je meisje!

Nou sem is weer omgeslagen..
    alles wat ie gegeten en gedronken heeft is er onder weer uitgekomen.
    Eten en drinken wil die ook niet.
    En dan die paarse voeten,handen,lippen en knietjes trekken ook maar niet weg.

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dames, ik ga een priveforum aanmaken, en dan zien we wel of het werkt. Oke?

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Paarse handjes en voetjes??
    Wat zegt de dokter daarvan?

(sorry, heb niet bijgelezen)

6. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemiddag,

Zo, hier is het huisje weer bijna schoon:D en heb de box afgebroken, weer meer ruimte in huis yeah! Mannetje ligt al lekker bijna 2 uurtjes te slapen. Vanochtend in badje geweest, dus lekker rozig...;)

Straks ff stemmen en boodschapjes doen en dan vind ik het wel weer goed voor vandaag:p

@super m: mag ik je mijn mening geven over je relatie? Ik snap dat je erg gelukkig bent dat vriend weer bij je terug is. Maar kijk alsjeblieft uit en doe rustig aan. en zeker als ik je hoor praten over een 3e kindje... jullie relatie is nou niet bepaald stabiel de afgelopen tijd, hij heeft jullie behoorlijk wat aangedaan en is er niet echt voor jouw/je kinderen geweest tussendoor. Ik zou daarom echt goed nadenken voor je aan een 3e begint... natuurlijk ook vanwege je opleiding, maar dat ff terzijde... Ik wil je verder niet aanvallen hoor, absoluut niet, maar zo denk ik er gewoon over en ik denk dat ik niet de enige ben? Succes met een goede beslissing maken over wel of niet een 3e kindje! Ik hoop in ieder geval dat jullie heel gelukkig worden samen en dat je een mooie toekomst met elkaar krijgt!
    Knuf!

7. mammamia

He, wat naar nou!
    Maar weer een afspraak met de ha maken?

Sterkte meid, lijkt me erg vervelend voor jullie en natuurlijk voor Sem:(

Knuf!

8. mammamia

Ik vind het eigelijk wel prima zo, maar ik zal kijken of ik daar ook kom kletsen;)

9. mammamia

@donder: hooooooooooi. Hoe gaat het meissie? Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met manlief. Heb ik wat gemist? Ging het niet zo lekker tussen jullie? Dikke knuf en geniet van je gezinnetje:D

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ ninja, paarse voetjes en handjes?!? Hoe is het met koorts en plasluiers?!? Ik zou zeggen ha bellen. Beterschap voor Sem!

@Lilalief, och arm schaapje! Lila zo ziek. Beterschap voor haar!

@ Net meisje via skype gezien. En ze liep gewoon praktisch los!! Mijn vader had haar net op tijd bij haar kraag te pakken achter op haar rug maar ze stormde er vandoor! Ik zag het net.
    En ze heeft iets nieuws waar ik minder blij mee ben... neus boren en dan ook nog in haar mondje stoppen. ARG! Wat vies! Waar heeft ze dat nou weer vandaan?!? (ik vermoed kdv ik ken nl geen mensen die dat doen. Jakkie!)

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nou, ik heb het er hier niet echt over gehad. En het ging ook niet echt slecht of zo. Maar ik liep (loop) tegen dingen aan. En irritaties die op begonnen te lopen... Zoals het huishouden bestieren en dat ik daar meer gelijke verdeling in wil hebben. Dat ik nu het gevoel heb dat ik het vnl alleen moest doen. En klusjes die al jaren liggen dat die maar blijven liggen begonnen mij echt te irriteren:(. En tja, daar hebben we het nu over gehad:). En we gaan een planning maken wanneer we waar mee bezig gaan. Ruime planning wel te verstaan hihi.;):)
    En we gaan het boek wat Lilalief had aangeraden volgen met de planning betreft de huishoudelijke taken. Ik geloof dat wel een goede is. Manlief wil daar graag aan mee doen. :)

jij ook lekker genieten hè! :D Knuf terug!

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Lila, trouwens! thanks voor tip boek! FIJN! Nu nog de echte actie in touw zetten. Maar Fijn!

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

You're welcome!

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Is er nu wel of geen behoefte aan een prive forum?

Ik heb alleen de laatste 3 pagina's gelezen want er was zoveel gepost..

Kan iemand me iets vertellen over de behoefte aan meer privacy?
    Het is best een gedoe om zo'n forum prive te krijgen dus ik check eerst even..

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh en we hebben afspraken gemaakt over eten en over de tv.
    na 8 uur savonds niet meer eten, geen snoep meer in huis, gezond avond eten aan tafel niet voor de tv. Weekplanning voor het eten maken en die op boodschappenlijst en dat alleen kopen. Samen er op letten werkt hopelijk beter voor ons.
    als we nl op deze manier door blijven gaan dan krijgt dochterlief een heel fout voorbeeld. En dat willen we niet.

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    voor mij hoeft het niet

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Voor mij ook niet persé hoor, maar als het wel zo is is het ook goed.

Kreeg het idee dat er veel behoefte aan was, vandaar.

Maar misschien was dit weer een typisch geval van impulsief handelen/oplossen. ;)

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik zeg alleen maar dat ik het graag zou willen... maar betekent niet dat ik het wil zoals t er nu voor staat. Tuurlijk wil ik eerst meer zekerheid over onze relatie. Eerst moest alles goed lopen! En uitkijken doe ik zeker, eerst de opleiding en dan zie ik verder. No worry's! Enn je valt me niet af hoor! Ondanks alles wat er tussen ons gebeurd is, lijkt het ons keer op keer sterker te maken en worden we weer naar elkaar toe getrokken... :)

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    van mij hoeft het ook niet perse heb niets te verbergen maar als iedereen wel wil ga ik gewoon mee hoor haha

ja die handjes de ha zei dat ie dat had omdat het bloed eerst naar de organen ging maar ja nu eet ie weer wel wat opzich net wat fruit en drinkt wat.
    Ik ga om 15 uur effe bellen om te vragen of het goed is. Me moeder zei net ook al dat het niet goed klinkt maar ja dadelijk is het weer niets ggrrr

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Beter save than to be sorry!
    meid gewoon bellen. boeit geen hout als er niets blijkt te zijn. Maar blauwe handjes en voetjes lijkt mij niet goed. Verzekering betaald toch. Zou jou toch bommen?!?
    Een blauwe kleur bij een kind = NIET GOED.
    sterkte.

Deel Deze Pagina