Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oeh oeh!
    Gup, ze hebben een piraten schommel bij lobbes in de aanbieding! hihi
    Lobbes Speelgoed

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Ninja k zou gewoon bellen hoor!! Beter 1 x teveel voor niks, dan 1x te laat!! Gewoon je moedergevoel volgen!!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Super m, psies!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    meisden ben weer aan de admin!
    later!

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier net terug van het statten.

Niet naar de Ikea geweest wel mcdonolds net zo leuk alleen een stuk duurde.

En super m bedankt he ik heb een cakeblik gekocht en een taartblik voorappeltaart hahahahaah :p

Ninja gewoon je gevoel volgen beter teveel gaan dan te laat. En die blauwe kleur is gewoon niet goed. Volgens mij had mijn neefje dat ook die toen uitgedroogd was met donkere kringen onder zijn ogen. Sta er op dat de ha je even naar een kinderarts stuurt en of beter nog ga naar de ehbo als je het echt niet vertrouwd ze sturen je echt niet weg met een doodziek kind.

Lilalief ook jij sterkte met zieke Lila.

wie is de volgende met die rotbuik griep.

We hebben nu Devin,Karishma Sem en nu Lila wie volgd???:(

Donder fijn dat je even met je man hebt kunnen bij praten. En dat over een tweede hoop dat je hem ooit kunt overtuigen alleen is maar alleen toch. succes er mee in elk geval.

Ja dat over prive ja soms wel behoefte aan heb nog al wat negatieve voor me zelf hier neer gezet soms had dat beter prive gemoeten maar. Het is geen must.

En ty Donder idd we zijn het een beetje zat dat nachtelijke gespook van Karishma en na het ziek zijn is ze veranderd in een kleine huilebalk:( nee is huilen ja is huilen weet jij het nog. Ze moet gewoon weer wat aansterken denk ik maar ook haar ouders/broer;)

6. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hoi allemaal

Al een hele tijd lees ik af en toe mee hier. Omdat ik ook een februari 2010 kindje heb en soms tips enzo hier wegpik ;)

Mag ik gezellig met jullie mee praten?

Liefs Aadjuh

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ja! gEzellig!!!

Bij tijd en wijle is het hier iets rustiger. Maar gezellig!
    Wat kan en wil je over jezelf kwijt? Ik ben nu wel nieuwsgierig.
    Werk je? ben je thuis mama? etc.. hihi ;):D

8. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Nou wat zal ik is even vertellen :p

Ik ben 23 jaar. Heb 1 zoon Thijs.. Ik werk als zzp in de thuiszorg (sinds een maand) Woon in Zuid holland. Tja en als je meer wilt weten vraag maar raak!! ;)

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Hoi! ben er weer. Mijn computer knikkerde mij er uit. gniffel gniffel... hihi

@Aadjuh, hoe kom je aan je nick name? Ik dacht toen ik zwanger was dat ik wel een dondersteen zou krijgen... en mijn vermoede is juist gebleken.
    Ik ben docent en heb nu vakantie. ik ben iets wat ouder 34 of 35 ik weet het niet meer... ik ben gestopt met tellen toen ik de 30 voorbij ging. hihi.
    En eh... dus 1 meisje. Super ondeugend maar ook heeeel lief. Echt een kleine drama queen. Hoe kan ik de boel zo goed mogelijk naar mijn hand zetten..... hihi. Als ze bij opa en oma is geweest moeten we alle zeilenweer bij zetten om haar weer in het gareel te krijgen. hihi. Opa verwent haar. Bij iedere kik is het... wat wil je? Gaat het? etc.

Verder? Ben je getrouwd? Vriend? vriendin? alleenstaand? eh... gelovig? of niet? eh...
    ik ben getrouwd.Maar dat had je waarschijnlijk al wel eens opgepikt. ;)

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Gezellig volgens mij hebben we nog ooit in hetzelfde topic gekletst net voor de bevalling. Leuk jij bent 1 dag eerder bevallen.

@hier de HA gebeld hoefde me geen zorgen te maken

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    goed zo. Maar mocht je zo iets hebben van het zit me toch echt niet lekker. Gewoon naar de hapost gaan. 2 opinie vragen.

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Trouwens... ik moet mij weer op de admin gaan storen...( ja... Lilalief... ik volg het boek nog niet... MOET dit aan de kant ruimen. Word nl gek.)
    Dus dames. Later!

13. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    @dondersteen mijn nickenaam .. ik heet adrie en ik word altijd aadjuh genoemd omdat ik klein ben. Ik ben niet geloven. Ik heb een vriend.
    Heerlijk toch zo een dondersteen van een dochter!
    Mijn zoontje kan ook heel ondeugend zijn HEERLIJK!

@ninja2 Klopt we hebben in een topic gepraat vlak voor de bevalling! ;)
    Wat fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken over Sem! beterschap!

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nou, het gaat goed met Lila, maar niet heus :S

Zed heeft nu 2 dagen zo goed als niets gegeten maar drinkt gelukkig wel.
    Daarstraks moest ze overgeven in 5 enorme gutsen!
    De diarree blijft waterun, heb maar ORS gehaald.

Arm meiske!

Weet iemand hoe lang dit zo mag aanhouden met niet eten enzo?

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Mij werd verteld zolang ze maar drinken als is het maar een beetje niet slap of suf worden of er doodziek uitzien is het nog niet erg. En voldoende plasluiers hebben.
    Maar ja je kan altijd effe voor de zekerheid nog effe naar je HA bellen

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Lilalief, bagger dat je kleine meis zich zo beroerd voelt. het kan wel 3 tot 5 dagen aanhouden die buikgriep. en het klinkt alsof ze dat heeft.
    En wat Ninja zei klopt. Drinken is belangrijker dan eten (is mij ook verteld) en plasluiers. hou ze in de gaten. Als ze een halve dag tot 1 dag geen plasluier heeft gehad. Gelijk aan de bel trekken. Zeker als ze ook nog eens hoge koorts heeft en heel duf uit haar ogen begint te kijken.

p.s. hier heeft Ylva doordat ze 2 weken aan het spugen is geweest.... JA LANG! ik weet het. Domperidon gehad. Dat werkt als een tierelier. Bij de apotheek te halen zonder recept. kost 6 of 7 euro.

Maar nog altijd het belangrijkste ga op je gevoel af. Niet goed bel die ha of ga naar de hapost.

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb nu ook domeridon gekregen voor sem en idd hij spugt niet meer

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja hoor gezellig, zal me even snel voorstellen.

pnirmal staat voor patricia. Ben 36 kom ook uit zuid holland Delft precies te zijn. Twee kinderen Arun van tien en Karishma van 1 jaar;),

Welkom.

Donder idd dompidon vorige week ook bij de hap gekregen. Maar een dag gebruikt toen wat het spugen over. Diaree niet:(

Ninja prettig dat jeje geen zorgen hoeft te maken, Jij bent de moeder. kan wel van alles zeggen of doen je ziet het van zelf op tijd. Beterschap.

Lilalief ook sterkte met Lila idd drinken is het allerbelangrijkste vertelde eten komt wel als het eenmaal voor bij is maar als jeje zorgen maakt even naar de ha of hap sterkte meis.

zo nu naar voetballen, Vriend geeft Karishma eten DRAMA weer. We zijn het er nog steeds niet over eens ik zeg laat haar zelf wat proberen kan net zo goed tegen de muur praten;) maar ik ga.

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    aadjuh, welkom bij de club!

arme lila:(

volgens mij heb ik beetje last van heimwee naar daniel:) voel me niet lekker en wil gewoon ff knuffelen met daniel:) maar heen en weer rijden is het te ver voor en mn broer is er nu, blijft slapen en klust dan morgen de hele dag nog mee (makkelijk, zo'n stroom-mannetje in de fam:D) en het is zo gewoon even beter als wij vee willen doen deze week, en als hij terug is ga ik hem gewoon helemaal plat knuffelen! zo!

en nu ga ik eerst eens even kijken wat er voor eten te halen valt hier, want daarvoor ging ik eigenlijk ff kijken;):D

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Aadjuh Welkom!! Leuk dat je mee komt kletsen, mijn zoontje is ook 1 dag jonger dan de jouwe! :) Sem en Devin zijn op dezelfde dag geboren :D

Zal me ff voorstellen: Ben Angelique, 25 jaar, woon in Haarlem, mama van Jaylinn 2 jaar, en mama van Devin 1 jaar. Ben opleiding aan t volgen tot kraamverzorgende wat me erg goed af gaat, eindelijk mijn roeping gevonden!! :D Als je meer wilt weten hoor ik het!! Owjaa en heb een verslavende hobby waarmee ik bijna iedereen aangestoken heb: taarten bakken!!

@ Ninja gelukkig, enne bij twijfel gewoon bellen hoor!! Hopelijk knapt hij snel op!!

@ Lila Devin heeft ook een paar dagen niks gegeten en heel weinig gedronken. Daarna dronk hij wel beter en at niks. Volgens mij kan t niet veel kwaad zolang ze blijft drinken. Sterkte iig!! Knufff
    Voel me wel schuldig :( nu is lila ziek...

@ Hier net gegeten: krieltjes, broccoli en tartaartje. De kids net in bad gedaan. Devin had nog wel koorts maar al iets lager: 38,6 dus zetpil erin. Verder is hij gewoon erg vrolijk en kijkt al stuk beter uit zijn oogjes als gister.

Deel Deze Pagina