Hallo, Volgens mij is hier wel al een topic van maar kan het niet vinden dus dacht start een nieuwe. Wie is er ook vrouw/vriendin van een trucker en vindt het gezellig om hier ervaringen over de kinderen te delen, of als het nodig hebt je ei kwijt te kunnen. Zal me zelf eve voor stellen, ben miranda 26 jaar en moeder van 2 kinderen. Een jongen xander van 3 en een half en een dochtertje Elize joy van 4 weken oud. Mijn man is internationaal chauffeur en iedere week zo ie zo van maandag tot vrijdag weg en 1 keer in de maand 2 weken achter elkaar. Bij me zoontje is na de geboorte koemelk eiwit allergie vast gesteld en heb veeeeel met hem huilend (lees krijsend) rond gelopen. Nou is bij mij dochtertje het dus ook vast gesteld en zijn nu 10 dagen over op de neocate voeding waar ik nog niet echt het idee heb dat het werkt. Vindt het wel erg zwaar om het nu allemaal in me eentje te doen, bij me zoontje was hij iedere avond thuis en nu niet. Komen er wel door heen maar wel erg zwaar. Graag zou ik verhalen willen horen van dames die ook veel alleen zitten en wat jullie allemaal doen om te dag door te komen. Groetjes miranda