Kletst ook mee ben alleen onzichtbaar als het goed is hihi Hoe is het verder met iedereen. ? Buiten me ellendig voelen gaat het verder prima hoor moet wel haah. Grr beetje frustie hier haha
vond het vandaag niet leuk heb em 2x voor straf in de box gezet omdat hij de trap naar de stuurhut op bleef gaan en dat niet mag nu omdat er allemaal kabels bloot liggen
hé jakkes daar zou ik compleet van uit mijn daknaat gaan. Moet ie niet proberen bij mij! Dan kan hij gelijk voorlopig op een andere plek slapen. Afspraak is afspraak. Geen gesodemiter. Heeft vriendje ooit een keer gedaan in het begin en toen was het... jij hebt toch een eigen huis? Nou... ga daar dan maar eens lekker heen. Hij: Ja... maar... Nee, nu niet ik moet afkoelen. Bekijk het maar! 5 dagen later heb ik weer wat van mij laten horen. Mehoela!
@donder: zie idd dat jij enorm veel berichtjes hebt gestuurd. Volgens mij word je bij de 15.000 verbannen van dit forum
Dat is een heel mooi lief jurkje en dat heb je echt heel mooi gedaan. We gaan hier van de cupcake naar het naaikransje hihih. Grappig.
Potverdriedubbeledosies, is ie helemaal gek geworden Zal ik eens ff een hartig woordje met em spreken? Grrrrr, lekker bezig weer! Sterkte ermee en hopelijk heeft hij een heeeeeeel goed excuus!
Doet me denken aan die reclame van: hier is het naaikamertje en dan die oh gut hoe heet ze ook alweer... loes luca ofzo... met dat gehinnik van dat paard hahaha
Whahah! Verf is vies... whahah. ik bedoelde het eigenlijk anders. hihi Maar ja van verf kan je vies worden. hihi...