Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Dat is ie je zeker verplicht!

ondertussen al wat gehoord?

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Je zegt niks stoms. Wie weet als ik straks die cursus gedaan hebt he vers wat er nog gaat veranderen.

Maar het is wel zo de kinderen zijn nummer een en zo lang probeer je wel de lieve vreden te bewaren. Kijk dat je als moeder pijn hebt, hoeft het niet te betekenen dat je dan je kinderen pijn moet doen.

Zit hier soms met een dillemma.

Als we weer verder van elkaar komen dan voor Karishma de geboorten wat niet erg zou zijn. maar er is nog een ouder kind waar voor het dan de tweede keer word dat papa en mama niet meer goed met elkaar om gaan en dat houd mij wel tegen wil Arun niet nog een keer pijn doen hij vind het zo leuk z.n pa vaker te zien,

Maar denk dat jullie het wel snappen en zo nu einde ellende Pnirmal.

Lol;)

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Voor Arun was hij het zeker verplicht inverband huwelijk. Voor Karishma is hij het ookverplicht hij heeft haar wel erkend maar hij heeft geen voogdij. Wat hij van Arun wel heeft.

4. mammamia

Ik snap jouw ook wel. Maar het is ook niet altijd goed om om de kinderen bij elkaar te blijven. Je zou nog altijd gewoon gescheiden kunnen leven en dan wel vriendschappelijk met elkaar om blijven gaan, ik denk dat dat bij jullie best zal werken. Maar echt een relatie met elkaar? Ik zeg het liever niet, maar gebruikt hij je niet een btje? (voor de sex, het eten, de boodschappen, een onderdak etc.)???

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pnir, knuf!

6. mammamia

@donder: wat ben je stil? Zit je mopjes oid te zoeken? Mag best van mij hoor, ik zat maar wat te dollen met je:p

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben het wel met mamamia eens. Soms is het niet beter om bij elkaar te blijven voor de kids idd.

Jij hebt toch ook recht op een gelukkig leven??

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hij is er. Heb hem meteen verteld van jij mag uit maar Bel en het is de laatste keer ik pik het niet meer.

Verder kan ik er niet op door gaan anders miss de kinderen wakker. Dat is ook niet nodig.

Of hij me gebruikt. Denk het eerlijk gezegt van niet. Hij is ook bij me gebleven in december terwijl hij ook hard had weg kunnen rennen hij is toen wel gebleven voor de kinderen en heeft me op zijn manier wel gesteund.

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Whahahah! Mammamia gaat los met grapjes! leuk! hihi!

@ Was even afgeleid.. kreeg mail

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Klaaaaaaaaaarrr!

Nou ben ik moe!

Pnir: GRRRRR je zou hem toch, de rotzak! i.p.v. zijn geld in zo'n kast te douwen kan hij beter is een keer wat leuks voor jou kopen! Je doet zoveel in huis en met de kids! Een schop onder z'n hol moet hij krijgen, en een flinke harde ook!

Pfff, kga zo me bedje maar eens opzoeken. Ben echt bekaf. Babybel is het er ook niet echt mee eens dat ik op de bank zit en trapt lekker tegen mijn maag aan. Zo de rennies maar opzoeken!

Oh ennuh donder, ik lees morgen je *foute mannen mopjes* hihi:D. Ben wel even toe om te lachen, gieren, brullen en vervolgens in me broek zeiken hihi:p. Ja, ik wordt geloof ik een beetje incontinent, zeker op momenten dat ik moet lachen of niezen hihi:p.

Nou eeeeh truste allemaal voor nu. Babybel geeft me trappen dat ik me bed op moet gaan zoeken!

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Maar lieve meiden bedankt dat ik even me hard heb kunnen luchten.

En laat ik de weg die ik in geslagen ben voortzetten.

En ik laat hem niet afpakken wat ik aan het opbouwen ben ( me zelfvertrouwen ect ect) En werk verder postitief aan met toekomst.

Moet zeggen heb van de week eens me berichtjes terug gelezen de laatste zes weken stonden er haast geen ego berichten bij en dat is een mooi teken. ;)

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Probeer terug te lezen. Maar er komt niets meer binnen.

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Applaus voor Pnirmal!
    Goed zo! En goed dat je je zelfvertrouwen niet laat afpakken! Je bent goed bezig!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Truste bel!
    OH! ik moet ook naar bed! Het is echt al laat en ik moet morgen weer vroeg op!
    En ik ben er morgen niet. Morgen info dag op school

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Welterusten lieve schatten!

(Mammamia, ja ik ken het verhaal nog. Ik moest gelijk weer lachen. hihi!)

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    truste belleke!

17. mammamia

Je moet wel ff teruglezen, youtube links van het naaikamertje staat er ook tussen:p

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mammamia, heb ik gezien. Geweldig! whahah!
    En ik ga m niet aan mijn meisje laten zien... zij zegt nu al hebbe hebbe hebbe... Nou! dacht het niet! hihi.

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Dag lieve schatten! ik ga nu echt!

20. mammamia

Die dochter van je heeft al net zoveel humor als jouw:p

Maaruh, wanneer gaan we weer meeten met elkaar?

Deel Deze Pagina