Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik ga ook sluiten.

Een rustige nacht toe gewenst allemaal.

Zou het hier ook zo zijn vanacht was K wat aan het spoken;) Ach ja je went er wel aan haha.

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gaat iedereen nou weg?:( ik heb nog chips en drinken!

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik ben er nog:p
    Eetsmakelijk, ik heb vanavond patat gegeten, dus heb niet echt behoefte aan chips oid...

Trouwens, ik ben ook zo weg, ga nog ff bankhangen met manlief:p

Fijne nachtrust!

XxX

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kga denk ook maar richting bed. Eens kijken wat wim boeiender vind, voetbal of mij:D

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Supermummy, wil nog wel ff kijken voor foto's maar staan ook wat op de harde schijf en die heb ik niet bij de hand nu...

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiemorgen! kben een keer de eerste, dat is ook niet vaak:D Straks lekker ff naar de winkels en dan met daniel naar CB

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Môge! Hier als een blok geslapen. Manlief was verbaast... omdat hij tig keer uit bed was gestapt. Niets van gemerkt.
    Meisje ook goed geslapen. Manlief heeft haar naar het kdv gebracht en ik ga zo werken.
    Lange dag... arg. Ach ik vermaak mij wel. nog genoeg te doen. hihi

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Gup, plezier met het winkelen! en ik ben benieuwd hoe groot en zwaar Daniël is. Krijgt hij ook zijn prikjes? Dan succes er mee!

Dag allemaal! Hopelijk hebben jullie wel tijd om te genieten van het lekkere weer!

Knuffels!

Oh ja, meeten. Leuk!
    Mijn huis staat ook nog tot zijn beschikking. En anders is nu zo'n speeltuin misschien wel leuk?

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    winkelen zal wel lukken:D
    ja hij moet ook zn prikken hebben:( ben ook benieuwd wat hij nu scoort!

Werkse!

meeten: leuk! denk ik:D hoop dat ik er dan deze keer wel bij kan zijn:D alleen euh...niet te lang wachten dan met datums, anders word het pas na aug denk:D en een speeltuin is nu wel leuk denk ik ja! er zijn er steeds meer die gaan klimmen hier dus

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmorgen.

Hier goed geslapen en ja wel Karishma heeft ook door geslapen heerlijk. Dat doet een moeder goed.

Vanmiddag met Arun naar een voetbal toernooi. Leuk als vriend op tijd is.

We hebben er gisteren avond niks meer over gezegt naar elkaar toe.

En weet je zal heel eerlijk zijn het voelde goed alleen zijn met de kinderen. Tuurlijk was wel boos maar had voor het eerst zo iets.

Van Arun heb je de eerste jaren ook praktisch alleen gedaan. Waarom zou je het niet nog eens kunnen. Je kunt het wel. Ja het zal wel eens zwaar worden.

Ga vriend vertellen dat hij voortaan om het af te bouwen de dinsdags lekker naar zijn eigenhuisje gaat en dat ik die dag alleen gaat doen. S middags. komt meestal me moeder en is er toch een soort van onderbreking op de dag met wat (Hulp). En het is en was toch ooit de bedoeling dat hij wat meer weg zou gaan, Waarom laat ik dat gevoel van gisteren niet spreken en een stap die richting in gooien.

Huisje boompje beestje kan het wel wensen maar misschien is het verstandig om rustig aan weer verder te gaan met elkaar van voor dat Karishma geboren werd.

Voelde me toen zo zekerde minder engste minder piekeren meer rust, Voor al in de avond, Van af dat hij hier is is het elke avond vaak dat hij aan de tv zit ik zit hier en doe me dvdtjes via de laptop. Kijk zelfder tv of ontspan op de bank in de avond.

Ach ja we zien wel. De weg die komen gaat volg ik. ;)

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goedemoooorrgen!:D

Heerlijk geslapen vannacht. Was echt bekaf! Vanmorgen Dinand naar het kdv gebracht. Kunnen we mooi eens even doorgaan met klussen zonder dat we gestoord worden door een klein manneke. Straks ga ik een pop kopen voor Dinand. Jawel, een pop. Manlief is het er niet mee eens whaha. Je gaat een jongen toch geen pop geven. Gelukkig krijgen we reacties van iedereen dat het juist goed is om te doen om hem zo een beetje voor te bereiden op de komst van een baby. Manlief zit nu het nut er wel van in, maar dat moest ook echt wel even doordringen hihi.

Mannetje is boven bezig en ik heb net de benedenboel even gedaan. Het is echt een chaos in huis zeg. Naja, nu alleen boven nog een chaos, beneden is alweer opgeruimd. Hou er echt niet van als er over zooi ligt. Mja, me buikje protesteerde wel even. Nu dus even lekker in de zon met laptopje op schoot. Straks Dinand zijn kledingkast uitzoeken en dan kan dat naar zijn andere kast toe.

Ga eens even kijken bij mannetje!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Alvast 2 foto's!

De commode met spiegel en 2 plankjes!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Deze is niet heel spectaculair...een wandplank whaha:p. mja, ben er wel errug blij mee:p.

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dank voor jullie medeleven, ik heb Lila al wat digetjes te eten gegeven, ze smult ervan en het gaat allemaal goed.. zo fijn!

Mooie jurk boni!

Ik ben hier ook weer aan het kleertjes maken geslapgen, heb al een jurkje en een tuniekje af en ga nu een zomerjasje/vestje maken.

15. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

boni wauw die jurk ziet er echt wel heel mooi uit. :D

belliebel je mag toch ook gewoon trots zijn op dinand zijn nieuwe kamer. en wat een mooi kleurtje blauw en die witte wandplank past er prima bij :D:D
    trouwens wat een goed idee om een pop te kopen voor dinand idd zo kan je hem misschien voorbereiden op zijn zusje.

pnirmal. ik moet toch iets kwijt. meid wat ben jij een sterke vrouw. je weet dat er dingen niet goed gaan in jullie relatie en je bent er totaal eerlijk over naar jezelf toe. dat is ook knap hoor.
    en je moet idd de weg in slaan die voor jouw het beste is.

donder werkze.

super mummy heb je nog foto`s nodig ik heb er nog wel 1 van het hiel prikje en van de gehoortest. laat het maar weten of je er nog een paar nodig heb.

lilalief fijn dat lila aan het smullen is van het eten.

zo toch weer een beetje bij denk ik :)
    vanmorgen de weegschaal weer eens bezocht en ondanks het bordje patat bij mijn schoonouders zondag toch 800 gram afgevallen. vanavond even geen sonja bakker ik snak al weken naar een bordje lasagne en ik vind dat ik het nu wel mag.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @bellie, daniel speelt ook met mijn pop hoor;) vind het helemaal geen gek idee van jou! En het word/is een mooi kamertje!

@ladytijger: ja dat eten heb je wel verdient inmiddels:cool:

@pnir, je kan het wel alleen en ik denk dat het je hoop stress ga besparen!

@CB: daniel scoort nu 10.9kg en 80cm, was allebei netjes! En hij kreeg meer dingen aangevinkt die hij kan dan dat "moet" op deze leeftijd! de mw stond er zelfs verbaast van dat hij al 3blokjes kan stapelen ("moeten" ze bij 2jaar kunnen) En mn bikkel trok alleen mar zo'n gezicht bij de prikken::x terwijl de laatste over moest omdat er teveel geknoeid was!

@winkelen: bij xenos een stuurradje, 3 bootjes/haakjes en een witte stormlamp gekocht voor daniel zn kamer:) alleen visnet hadden ze niet:( En bij zeeman een zomerjasje voor hem, donkerblauw deze keer.
    Morgen ga ik denk ff stofjes kopen voor daniel zn kamertje, heb er echt zin in om die klaar te maken! nu ga ik ff zn kasten schoonmaken en dan kunnen zn kleertjes daarheen en kunnen er weer dozen uit de loods naar binnen komen:)

@voel me beetje raar...hebben jullie soms ook een soort van "heimwee" naar ouders/broers/zussen?

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    KLAAAAAAARRRR:D, nouja met Dinand zijn kamer dan...Nu is de babykamer overhoop hihi:p. Vanavond nog maar even verder daaraan!

Foto'sssss

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nu het wandplankje gevuld met zooi!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En de commode!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ohja, en deze hebben we ook meteen maar opgehangen in de woonkamer!

Deel Deze Pagina