Hoihoi, Zo vandaag wel erg druk, ging een uur later weg dan de planning was. Nu ff zitten en straks weer notuleren. Bellie, leuk hoor. Ziet er goed uit! Pnirmal, goed dat je opnieuw afspraken hebt gemaakt met je vriend Lila, leuk ook achter de naaimachine. Fotos!!! Meeten, ik ben ook voor. Ga wel binnenkort op vakantie (21 mei tot 7 juni) en ben eigenlijk alle andere zaterdagen daarvoor al bezet.
zo, net nog even bij de geitjes gekeken met daniel, en nu is hij voor mij aan het schoonmaken binnen heeft een emmer en een spons en is mij echt aan het nadoen heel grappig! Straks als hij begint te piepen in bad en dan naar bed.
Goedenavond Foto's zijn welkom hoor !! hihih alle andere onwijs bedankt voor jullie bijdrage... Meeten: leuk, ik ben voor!! Vandaag weer lange dag en vrijwel hele dag alleen geweest, begeleider was 2 min binnen en ging toen alweer weg. Had probleempje met weegschaal, die deed raar. Gelukkig had vk ook weegschaal en bleek idd dat mijn te laag aangaf, dus na werk weer nieuwe gehaald bij kantoor. Dus ook weer geregeld. Verder ging het met mw ook al wat beter. Moet volgens mijn werk wel nog 3x 8 uur maken... pfffff. Volgens mij niet erg nodig maar oke... Verder uhhh... Bel wat een gave kleur!! Welke is het??
zag bij de hema vandaag ook leukes, en bootje wat daar op stond heb je ook zwembroek, shirt en ik meen romper van
meer slofjes dan echte schoenen of niet? niet dat het erg is want wil nog slofjes hebben voor daniel en dan mag ik ze misschien eerder kopen