Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo ik geloof dat we nu echt helemaal gepakt zijn.
    Meeste staat ook al in de auto en nu hopen dat morgen de rest er bij past....

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nelta, lijkt jullie auto ook zo klein als je op vakantie gaat:D

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Tuurlijk hihih. Vloks verhuizing zeker haha;) Alvast heel veel pleizer.

Gup idd je buik is idd wat gegroeit leuk;) En leuk die versierde cupcakjes. Alleen die met vlieg;) bahhhhhhhhhhhhhhhhh! zou dan gelijk geen trek meer hebben haah.

Ty lady en Donder!
    Donder ik nog jonger;) Zeg eens eerlijk zouden jullie me bijna 37 schatten haha;)

Zo Eastanders kijken bij de bbc1 vriend slaapt al met k.;) Arun is bij me zusje dus rust hier;)

Daar straks kreeg ik een aura voor me ogen en ja wel koppijn wat misselijk dus mircrane nu twee paracetamol genomen van 2000 hihih moet helpen toch.;)

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Lol, bijna de paspoorten vergeten .................
    Gelukkig zitten ze nu in de tas.

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja, idd.
    Hij is echt helemaal vol. Was jammergenoeg net mn camera vergeten en ik heb geen zin om nog een keer naar beneden te lopen. Maak morgen wel een foto, want dan leggen er nog 3 tasjes extra in. :)

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    handig:D

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Maar ik ga nu echt lekker slapen. (we willen morgen vroeg gaan rijden; rond zessen ongeveer)
    Misschien dat ik morgen onderweg nog ff internet heb, in ons appartement iig niet.

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    net ff wie is mn vader terug zitten kijken. heftig programma zeg!

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nelta als jet nog leest een hele fijne vakantie!!!

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Nelta, fijne vakantie!

Meiden, geen tijd meer gehad vanavond. Verders alles goed hier hoor!

Kom van et weekend wel weer langs...

Liefs, mij

11. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik was de laatste en nu weer de eerste, mooi makkelijk dus haha... hoef ik niet bij te lezen:p

Ik ga zo naar Utrecht en naar Amersfoort (feestje van mijn nichtje, die is 4 geworden). Heb er zin in!

Wat zijn jullie plannen?

Fijne dag allemaal!

Ps. vanacht om half 1 werd Etienne weer huilend wakker, manlief lag nog niet op bed en heeft hem even eruit gehaald en hij sliep zo weer verder in zijn armen, terug gelegd en vanochtend half 8 weer wakker geworden... joehoeeeeeee:D

XxX

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Hier redelijk geslapen! De deur is moooooi hihi:p. Toen die mannen gisteravond klaar waren zei me vader: nou Mariel, ik had echt hele grote twijfels of die deur wel ging passen hier! Hoezo? Nouja gewoon! Jaja, jullie mannen hebben gewoon geen vertrouwen in de vrouw hihi:D. Ach, hij hangt en het was echt een peulenschil om dat ding op te hangen! Voortaan heb ik geen vertrouwen meer in wat de man zegt whaha:p.

Plannen vandaag: Geen flauw idee. Boodschapjes heb ik gister al gedaan. Heb net vrienden gesmst om te vragen of ze zin hebben in een bakkie vanmiddag!

Ah das lekker dat Etienne vannacht lekker heeft doorgeslapen:D. Have fun op het verjaardagsfeestje van je nichtje!

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat is het hier rustig geweest haha.

Allemaal aan het genieten van het zonnetje.

Wij zijn naar de haagse markt geweest. En daarna bij een schoonzus.

Arun is ook thuis en we hebben al gegeten en gedronken ben alleen zo ontzettend moe. Kijk vriend zo lief aan mag ik even een dutje doen al is het maar een half uur haha;)

Fijne avond en misschien tot straks.;)

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, terug van winkelen en boodschapjes voor het weekend doen. Maandag de grote boodschappen. Heb 3 nieuwe shirts voor mn eigen (met borstvoedingsstuk). Voor de rest neit veel gekocht.

Ga de oven aanzetten, kunnen we zo pizza eten:)

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel heeft trouwens wat nieuws: tikketikketak:D alleen lijkt het soms net of hij k*t tussendoor zegt...:);)

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

:D;)

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    oeh net geschrokken! pizza's waren klaar dus ik ging ze uit de oven halen en riep nog naar wim, hou daniel ff bij je! maar daniel reageerde niet op wim dus wim kwam naar boven en gaat gewoon staan kijken. Daniel wil altijd kijken als ik met eten bezig ben, dus had al verwacht dat de oven intressant zou zijn, vandaar dat ik wim had geroepen. Ik had oven open laten staan omdat ik al beetje aan de late kant was en eerst pizza 1 wou snijen maar pizza 2 niet wou laten aanbranden. Legt daniel ineens zn handje op de ovendeur!:$ gelijk onder de kraan gehouden totdat hij stopte met huilen. Tis gelukkig alleen beetje rood geworden. Na het eten heb ik er nat verband omheen gedaan omdat hij er best wel pijn aan had als hij ergens wat raakte en een natte doek wli hij niet. Over kwartiertje haal ik het er even af omdat hij nog in bad moet en als het er dan erger uitziet toch maar ff een HAP bellen denk. Maar zoals het er nu uitzag doen ze toch niet en daniel is nu lekker aan het spelen dus denk dat het wel meevalt:) Maar ben echt zo geschrokken!

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo we zijn er alles is goed gegaan.

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat is zeker schrikken!

Even niet in bad doen hoor doet zo zeer warm water op een brandplek brrr. Lekker koelen en afwassen met een washandje en anders als nog naar de hap arme kind.

Nelta fijn dat de reis goed gegaan is waar zit je nu? Een soort tussen overnachting of iets.?

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Nelta lekker! Fijne vakantie!!

@ Hier weer lang dagje gewerkt, ging wel goed! Waren een paar verbeterpuntjes ofzo... maar collega zou nog bellen... dus ben benieuwd. Maar gezin is wel tevreden... :)!
    Vanmiddag nog ff naar prenatal geweest en ff 2 shortamas voor Devin gekocht, 1 nachtponnetje en shirtje + broekje voor Jaylinn en voor beide een rietjesbeker.

Nu lekker languit op de bank! Devin ligt in bed en heeft al wel iets meer gedronken vandaag en ook 2 danoontjes op... gaat de goede kant op! Jaylinn is nog ff aan t spelen en gaat zometeen naar bedje toe!

Deel Deze Pagina