Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hij heeft geen pijn meer:) toen ik hte verband eraf had gehaald mocht ik gewoon aan zn handje zitten en ging hij er ook gewoon weer mee spelen en kruipen. Ziet er wel iets roder uit dan de ander, maar niet echt heel erg. Blij dat hij zn handje zo snel terug trok!

nelta, mooi dat jullie er zijn!

SM, verbeterpuntjes zijn niet erg toch!?

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nee hoor zijn niet erg, maar wil ze wel weten... hihih!! Verder gaat t goed! En tja ben nog leerling dus mag nog foutjes maken

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #3103 1Dondersteen, 21 mei 2011
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
    Hoi!

fijne dag gehad allemaal?!? Hope so!

@ Nelta fijne vakantie! Geniet met z'n alle!!

@ Gup, hoop dat Daniel zijn handje niet meer zo'n pijn doet. Sielug! (ben ik hier ook zo bang voor) (vriendin heeft in open keuken een plakbandstreep over de grond geplakt en daar mag haar zoonje niet over heen als zij koken. en dat lijkt te helpen. Maar wel heel consequent zijn)

@ Fijn dat Devin zich al beter begint te voelen! TOP!

@ Mammamia, jammer dat Etienne weer wakker werd. Maar fijn dat manlief m weer in slaap heeft gewandeld. hihi. En lekker lang geslapen zo te zien.

@Hier gister vrienden op bezoek gehad. Met hun zoontje (daar kwam de tip van het plakband vandaan) daar is dochter lief mee in bad geweest. Zo gezellig. Je ziet duidelijk verschil tussen zijn en haar badmanieren. hihi. En vandaag de buren op bezoek gehad met de kids. burito's gegeten. Was erg gezellig en leuk. Ze hebben oude speelgoed en kleding mee genomen. Echt super gaaf! ze is super verwend! Tommi Hilfinger (hoe schrijf je dat?) spul. En Esprit enzo.

Morgen een dag alleen met dochterlief. heb er eigenlijk wel zin in.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gezien dat hij er weer gewoon mee heeft gespeeld etc en nu lekker ligt te slapen valt het wel mee met de pijn denk ik:)
    plakbandstreep...zal dat al werken bij zo'n ukkie?

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    jaja, laat je dochter dr maar vast aan wennen om met jongens in bad te gaan:D

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ gup, nou, ik denk dat het wel kan die streep over de vloer. Ze gaat hier b.v. ook niet in de lades. Ze weet dat het niet mag. Ze blijft ook staan als ik zeg wacht.
    Als je maar consequent bent in nee is nee... dattum...

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ OEH! met manlief en een grote bak popcorn op de bank kroelen!
    LATER!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kastjes en lades weet daniel ook welke wel en niet mogen, sommigen kijkt hij helemaal niet naar, andere gaat hij nee staan schudden en zegt hij zelf al "dicht" en bij andere (die wel mogen) gaat hij spelen.

hoop eigenlijk dat hij zo geschrokken is dat hij er niet meer in de buurt durft te komen:)

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiemorgen!

hier bagger geslapen, paar keer wakker geweest en liggen dromen dat de baby dood was:(
    Met daniel gaat het goed, is niks meer te zien aan zn handje:)

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemiddag,

@ Nelta:
    Fijne vakantie!!!

@ Guppekop:
    Zo, dat is zeker schrikken ja....Gelukkig lijkt Daniel er weinig last van te hebben...maar kan me voorstellen dat je super geschrokken bent!

Ennnuhhh, mooie buik hoor!!! en -4kg!!!....Jeetje joh....!

@ Super Mummy:
    Jeetje joh, die Devin heeft ook wel pech zeg! Wat ontzettend zielig....Hoe is het vandaag met hem???

@ Donder:
    En? Lekker gekroelt op de bank?
    Vandaag nog plannen met Ylva?

@ .........

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Ego:
    Gisteren zijn mijn ouders geweest. Mijn vader is het dak opgeweest om wat dakpannen te vervangen en heeft vervolgens het hele terras afgespoten met de karcher....Jeetje, wist niet eens dat de tegels zo'n kleur hadden!!! hahaha, echt mooi geworden!

Manlief is ziek. Erg verkouden, keelpijn, koppijn en koorts...En man o man, wat zijn ze dan zielig!!! Aidan heeft ook nog steeds een mega-loopneus en ook ik ben erg verkouden!....

Dus ziekenboeg hier....

Ben vanochtend wel wezen zwemmen, baantjes trekken. Heerlijk ff een uurtje voor mijzelf!....Aidan ligt nu op bed en manlief ook...Effe tukkie doen!....

Ik ben maar in huis begonnen/.....Vaatwasser uitruimen, was aanzetten en administratie wegwerken. Nu ff internet-tijd...en dan hobbelen we weer door!!!....

Fijne zondag allemaal!!!

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tja snap het ook niet als ik kijk wat ik allemaal naar binnen kan stouwen:)

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wat voor kleur zijn de tegels nu dan?:D

oei zielige zieke mannen! beterschap!

14. mammamia

mammamia Niet meer actief

Beterschap voor alle zieke mannen/kindjes en vrouwen,

Goedemiddag meiden,

Ik kom vanavond hopelijk weer gezellig bijkletsen. Vanochtend op de kindjes van de kerk gepast, Etienne vond het maar gek dat mama ook aandacht gaf aan andere kindjes hihi... maar hij kon lekker spelen met al het speelgoed...

Zometeen krijgen we bezoek van een oud collega van mij met haar vrouw (lesbisch stel), hun dochtertje is op dezelfde dag als Etienne geboren, wel leuk...

Nu nog ff wat laatste rommel opruimen...

Fijne dag allemaal!

XxX

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Het was zwart/bruin/groenig = aanslag!

Nu is het rood, geel, blauwig....

We hadden ze namelijk nog nooit afgespoten...wonen er nu 2 jaar....

* schaam schaam schaam * :)

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    knor, dat zal er nu wel beter uitzien dan ja:D

mamamia, gezellig, visite!

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Guppekop:
    Is idd een stuk beter!!!.....

Nu nog mooi weer zodat we er ook buiten van kunnen genieten!....We zijn al zo verwend met het weer dit jaar...maar toch....! Het is vandaag maar blehhhhhhh!!!

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    twaait echt hard! tis nog droog maar dat duurt ook niet lang meer dnek ik... dat word dus geen boswandeling...

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag allemaal!

Hier gister ook een druk dagje gehad. Vrienden op bezoek gehad met hun dochter. Ze hebben zo lekker met elkaar zitten spelen. Is niet heel veel gekletst hihi, was wel makkelijk met bijlezen!

Gup: jeetje jij zult inderdaad erg geschrokken zijn. Gelukkig niks aan het handje met Daniel zijn handje! Mijn broertje heeft als 2 jarig kind een keer met zijn blote hand aan de strijkijzer gezeten. Hij stond aan, op de hoogste temperatuur. Het was maar heel kort, maar binnen 10 minuten verschenen er grote dikke blaren aan de binnenkant van zijn hand. Zo had het dus ook kunnen aflopen! Hij heeft er overigens niets aan overgehouden hoor! Maar hij heeft dat ding dus echt nooit meer aangeraakt. Gelukkig is er bij Daniel niets meer van te zien!

SM: Oeh verbeterpuntjes, kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat die puntjes zijn! Maar dat moet vast goedkomen!

Nelta: Had het nog niet gezegd: Hele fijne vakantie:D.

Donder: Hihi, jij ook een gezellig druk dagje gehad gister! Hihi, die tip van het plakkband is wel een goed idee! Maar denk niet dat het hier nu al zin heeft. Meneer is vooral van het nee schudden en het ja doen. Af en toe word ik er zo vreselijk moe van om consequent nee te blijven zeggen. Maargoed, ooit, op een dag valt bij hem het kwartje wel! Hij gaat nu de stoel in als hij iets niet mag.

Knor: Beterschap met de mannen! Wel grappig, want zat gisteravond de jongens tegen de meiden te kijken op rtl 4. Daar blijkt toch echt dat vrouwen zich meer aanstellen als ze ziek zijn dan mannen. Dit komt omdat de meeste mannen over het algemeen in het dagelijks leven nooit ergens over klagen! En moet toegeven dat dat hier ook wel het geval is hoor. Paul hoor ik echt nooit klagen. Maar als een man dan eenmaal ziek is komt al dat klagen er opeens wel uit. Daardoor lijkt het net alsof mannen zich dus enorm aanstellen als ze ziek zijn! Geloof wel dat hier een kern van waarheid in zit hihi:p.

Wat nog meer gelezen? Eeeeehm geen idee eigenlijk...Nouja, tis best goed gelukt met mijn zwangerschapsdementie hihi!

@hier:
    Niet heel lekker geslapen, mja, hoort er allemaal bij! Vannacht zaten mannetje en ik opeens rechtop in bed omdat Dinand opeens keihard begon te huilen. Paul is eruit gegaan en toen bleek dat hij met zijn voetje klem zat tussen de spijlen van zijn bed! Hoe hij het voor elkaar heeft gekregen, geen flauw idee, maar hij had echt wel pijn! Flesje melk gepakt voor hem voor de schrik, even getroost en toen is hij lief verder gaan slapen tot 08.30!

Paul is werken vandaag, dus had een dagje alleen met Dinand voor de boeg. Schoonvader belde op dat hij Dinand even een paar uur kwam roven! Prima hoor! Ze zijn naar oma geweest (die momenteel niet al te best is). Kwart voor 1 waren ze weer thuis, Dinand heeft wat gegeten en toen heb ik hem op bed gegooid. Hij heeft eerst nog een uur staan zingen in zijn bedje en is daarna uiteindelijk lekker gaan slapen. Ligt nu nog op 1 oor! (ben benieuwd hoelang dat nog duurt nu ik dit type, meestal wordt hij 5 minuten later wakker hihi:p).

Was dus een heerlijk rustig dagje!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oeeeh klein mijlpaaltje gup! jij vandaag 28 weken zwanger:D.

Deel Deze Pagina