Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja ben ook heel blij dat het meevalt met zn handje!

ja ik zag het ook dat vrouwen zich blijkbaar meer aanstellen...weet alleenniet of ik het geloof/wil geloven:D

aaah zn voetje klem! Gen blauwe plek van overgehouden?

28weken ja... klinkt wel fijn! Heb alleen de hele dag al zo'n vervelend gevoel in mn buik:( heel drukkend

vriendin van me is vannacht met ambulance naar het ziekenhuis gebracht smst ze net. Had longbloeding die niet wilde stoppen:( Ze heeft wel vaker longbloedingen maar nog nooit zo gehad dat de ambu moest komen ervoor! (heeft taaislijmziekte)

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat drukkende gevoel heb ik ook gehad, en nog steeds trouwens! Beebje wordt ook steeds zwaarder, en als ze dan nog eens lekker met der koppie ligt te duwen, dan voelt het helemaal niet fijn meer.

Ah bah, taaislijmziekte is zo'n rotziekte. Bij mijn ouders in de straat woont een gezin waarvan 3 van de 4 kinderen het hebben. Geloof dat die mensen niet heel erg oud worden toch?

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hangt van het verloop van de ziekte af of ze oud worden en of ze in aanmerking kmoen voor longtransplantatie. Nu heeft mn vriendin er ook nog suikerziekte bij en inmiddels immuun voor heel veel AB en voor transplantatie komt ze niet in aanmerking omdat lever en milt al te slecht zijn.

4. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo meiden

ben vanmorgen lekker met Elise wezen zwemmen! en wat heerlijk ontspannen zeg. Elise heeft ook genoten en toen we vanmiddag thuis waren had aloy lekker asperges klaar hmm en mevr heeft lekker lang geslapen. wesley was er 2 uur uit en kon hij lekker daarna met mijn spelen.

net een pizza besteld bij domino hmm en vooral dat broodje met suiker en kaneel met een of andere sausje erbij oh zit nu wel vol hahahah

heb verder niet bijgelezen haak vanaf nu weer gezellig in.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mir, klinkt als een goeie dag!

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat klinkt best heftig een rotziekte is het taaislijmvlies ziekte brrr.

Knor beterschap met je mannetjes en je zelf.

Belliebel jij bent van af morgen officieel hoogzwanger. Succes met de laatste officiele lootjes als het kan over vier weken al bekekijken zijn ;)
    En leuk dat opa Dinand kwam roven!

Hier gisteren naar de haagse markt geweest en leuke dingen voor de kids gescoord. Twee jurkjes voor k maar drie euro perstuk en nog mooi ook! Arun een broek en shirts en nog tweee voor een euro lekker goed koop haha.

Ik zelf voel me van af vrijdag al niet lekker keelpijn hoofdpijn en steeds zo moe lijk wel een griepje.

K heeft ook koorts vanmiddag op visite 39 maar ze is verder wel vrolijk! Maar denk dus morgen geen kvd zie morgen wel ;)

Fijne avond alvast.;)

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pnir, fijn dat je leuke kleren heb gekocht voor de kids!

zo, hier net met daniel in bad geweest. Was wel ff lekker, tot dat hij met een schuurspons mn buik wou schoonmaken...

8. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    gup

was idd een lekkere dag voel me ook weer gelukkig beter dan afgelopen 2 weken.

en ik kijk naar dinsdag uit heb ik een groeiecho helemaal niet vervelend hoor om even binnen te mogen spieken

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nou al groeiecho? dat is meestal toch rond 34 weken?

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo vandaag weer gewerkt, vermoeiende dag! Vanochtend eerst naar mijn ene gezinnetje, toen werd ik gebeld kreeg er nog 1 bij voor 4 uurtjes... dus ook nog ff naar adam geweest...
    Ben echt ontzettend moe, pijn in me rug & buik, misselijk en 39 graden koorts... nog 2 halve daagjes, hopelijk voel ik me morgen wat beter! Nu lekker mijn bedje in, onder de dekens... brrrrr!!

Owja met Devin gaat t wel wat beter, heeft alweer stukje brood, paar happen warm eten en drinkt wat meer... ook lijkt zijn tongetje er beter uit te zien...

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @SM: beterschap!

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Mir:
    Fijn dat je je weer wat beter voelt!
    En lekker wezen zwemmen....Heerlijke dag gehad dus!

@ Pnirmal:
    Zo, jij hebt weer kleertjes ingeslagen voor de kids....Fijn he, de markt is zo goedkoop!!!

@ Belliebel:
    Hier ook eentje die steeds nee schudt, maar ja doet!!!...>Vermoeiend!!!

@ Guppekop:
    Vervelend dat je last hebt van een drukkend gevoel...Het zit je niet helemaal lekker of wel?

En wat naar van die vriendin van je...Taaislijmziekte is niet niks!

@ Super Mummy:
    Heel veel beterschap!!!...Hopelijk knap je snel op!

Ennnuhhh vermoeiend zeg, 2 "diensten" op 1 dag....

En gelukkig dat Devin wat opgeknapt lijkt!

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Ego:
    Manlief is tegelijkertijd met Aidan naar bed gegaan (7uur)....Hij is zo zielig.....Heeft giga koppijn, koorts, keelpijn en mega-verkouden!....

Vandaag dus helemaal niks gedaan. Ben maar een eind met Aidan gaan wandelen en heb de keet van boven naar beneden gestoft, gezogen en gedweild...Ben trots op mijzelf!

Daarna lekker een zelfgemaakte pizza verorbert....en nu relaxen....

Voel mezelf ook bagger...maar geen koorts dus dan vind ik mijzelf nooit ziek en geef ik er niet aan over...(dom eigenlijk...maar ja, iemand moet het huishouden draaiende houden!)....Komt goed!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zit er ff helemaal door heen:( slaap slecht snachts, buik gaat overdag steeds meer inde weg zitten en met kleren kopen zie ik weinig wat ik leuk en betaalbaar vind!
    En dan natuurlijk van de week behoorlijk intensief met het varen/laden/lossen bezig geweest, dat zal ook wel zeer grote rol meespelen. Gelukkig morgen controle bij de vk als ze geen bevaling heeft!

wat ik wel heel leuk vind is dat daniel mn shirt omhoog trekt als je vraagt waar de dikke buik is:D alleen wou hij het gister in de supermarkt ook doen, vond ik iets minder geslaagd:D

vertelde toch dat hij tikketikketik zegt? vandaag was het duidelijk met k*t ipv tik, probeer dan maar serieus te zeggen dat dat niet netjes is:)

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    en paracetamol hoeftie niet zeker;)

als ik jou was zou ik dan ook maar op tijd naar bed gaan!

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Guppekop:
    Fijn dat je bij de vk terecht kan en dan ook ff alles eruit kunt gooien. Het wordt nu natuurlijk ook zwaarder maar het is ook niet niks: een kleintje hebben rondhobbelen en jullie eigen zaak (wat ook stress met zich meebrengt)....Dus....

Ik kan je alleen maar een virtuele knuffel geven en dat doe ik dan ook maar! KNUFF!!!

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb nu zoiets van misschien hadden we toch nog niet voor ons eigen moeten beginnen. Maar aan de andere kant, als we straks 2 van die ukkies hebben is het ook heel zwaar om dan te beginnen. En om nou te wachten tot we uit de kleintjes zijn... je weet niet wat er dan weer is en het werkte niet meer lekker met andere mensen op 1 schip. Nu hopen we alles op orde te hebben voor de baby komt.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    SM: Beterschap. Het zit allemaal even niet mee he meid! Hopelijk voel je je morgen weer goed zodat je kunt werken! Knuffel!

Knor: ook voor jou beterschap. Ik ben ook zo'n doorloper hoor, want mama's kunnen helemaal niet ziek zijn (is wat de meeste altijd beweren!) Knuffel!

Pnir: Ook beterschap voor karishma! Hopelijk is ze morgen wat opgeknapt om naar het KDV te gaan! Is natuurlijk wel lekker om even wat tijd voor jezelf te hebben! Knuff! En tja, tis wat, vanaf morgen officieel hoogzwanger hihi:D.

Mir: klinkt als een lekker ontspannen dagje. Hoef ik hier echt niet meer te doen om alleen met Dinand te gaan zwemmen. Ik was al bekaf toen we 3 weken geleden gingen zwemmen met Dinand en daar was manlief gewoon bij. Hoewel ik wel enorm heb genoten die dag! Dinand is echt een waterratje!

Gup: dus als ik het goed begrijp kan je vriendin hier uiteindelijk dood aan gaan? Bah, vind dat soort dingen altijd vreselijk naar:(. Die mensen bij me ouders uit de straat weten dat hun kinderen niet ouder zullen worden dan 30. Mja dat is 10 jaar terug toen ze dat zeiden. In die 10 jaar is er natuurlijk een hoop veranderd!

Hihi, die Daniel die jou wil uitkleden in de winkel:p. Dinand gaf vanavond een kus op mijn buik en ging er toen op liggen (dat liggen vond de kleine meid niet echt heel leuk hihi, ze trapte er wild op los hihi:p.

Ennuh, ik snap het heel goed hoor dat je het zwaar vind! Ik kijk ook echt naar het einde van de zwangerschap uit! Hopelijk nog maar een week of 3, maar daar ga ik maar niet vanuit! Zou zo tegen vallen al er tegen die tijd niets gebeurd.

@hier: Merk wel dat ik hoog zwanger ben. Begin last te krijgen van kortademigheid. Het hoort erbij, maar vind dit zo enorm lastig. Het lijkt namelijk heel erg op het beklemmende gevoel wat je ook bij hyperventilatie hebt. Vanmiddag een aanval gehad, die ik uiteindelijk best goed onder controle kon houden, maar ik raakte toch wel lichtelijk in paniek. Manlief was nog niet thuis, en Dinand zat in zijn kinderstoel een peer te eten. Ging meteen allemaal doemscenario's in mijn hoofd halen. Was trouwens best lang geleden dat ik me zo gevoeld heb. Mja, heb wel een stok achter de deur gevonden nu, op het moment dat ik dus zo kortademig wordt denk ik er maar gewoon aan dat het bij de zwangerschap hoort! En dat helpt best goed moet ik zeggen!

Dinand heeft last van spuitluiers. Van die lekkere dunne zure luiers. Is echt een tijd geleden dat hij die gehad heeft. Nu is hij momenteel niet zo eterig, dus ik denk dat er tanden aan zitten te komen.

Verder vanavond last van me buik. Zal het indalen wel wezen denk ik. Maar er zaten toch best wel een paar behoorlijke pijnlijke steken tussen. Woensdag mag ik voor het eerst naar de gyn. Ben zo benieuwd. Ik ga sowieso mijn verhaal vertellen wat er allemaal aan de hand is geweest de laatste 8 maanden, en dan vraag ik meteen hoe hun denken over eventueel vervroegd inleiden. Nou reken ik nergens op, maar als ik het niet vraag, dan zal ik het niet weten! Ja dames, ik ben echt klaar met deze zwangerschap!

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hoop het ok voor jou bel, dat je niet zo lang meer hoeft!
    hier moet het toch nog maar ff 10weekjes blijven zitten eigenlijk!

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dankje meis en de laatste loodjes wegen het zwaarst.

En goed van je dat je het aan de gyn gaat vragen. De kans is wel aanwezig dat ze je eerder willen helpen omdat je al een ks gehad hebt. Dat ze met 38weken het willen doen!

Knor ook beterschap voor jou mannetjes.

Mir55555 een relaxte dag zo te horen leuk!

Hier net een spannende film gekeken op rtl4 2012 echt weer z.n rampen film amerikaans hihh.

K slaapt alleen wel onrustig. Het word morgen geen kdv weet ik nu al. De koorts is wel gezakt na een paracetamol maar verwacht dat die weer gaat stijgen als die is uitgewerkt helaas.:( Morgen even het kdv bellen en vragen wat daar heerst weet wel dat de waterpokken daar heerst misschien krijgt k de waterpokken wel we zien het wel maar ik vermoet oren!;) al weer. Als dat zo is laat ik me nu doorverwijzen naar de kno-arts buisjes of doorprikken en eventuweel neusamandel. Blijf niet elke keer er mee door modderen dat heb ik met Arun al te veel gedaan. Die had ook zo vaak ooronsteking maar pas met 5 jaar is hij geholpen daar aan en daarna nooit meer last van gehad.

Fijne avond allemaal.

Deel Deze Pagina