Hoop dat je morgen terecht kunt bij je verloskundige! En dat je wat stoom kan afblazen en let ook goed op je zelf meis!
Goedemorgen Ben gister vroeg naar bed gegaan en ook vroeg gaan slapen. Voel me nog niet echt super maar wel wat beter dan gisteravond. Zometeen de kids naar me ouders brengen en even 4 uurtjes werken, hopelijk blijft het daarbij... Fijne dag allemaal!! xxx
Môge, ff snel, sorry hoor. Ik barst sinds vrijdag al van de pijn in mijn nek en schouder. Kan niets met mijn rechter kant. Ga straks naar fysio. hoop dat zij mij kan helpen. Verder gaat het hier goed. Leuk weekeind gehad hoop dat het hier verder goed gaat! Knuffels!
zo, terug van de vk. Ben weer goedgekeurd goeie kilo erbij in ruim 4 weken, bloeddruk 110/60 onderdruk dus iets aan de lage kant maar heb ik altijd, kindje ligt met koppie naar beneden en hartslag klonk goed. Ik "moet" alleen gaan winkelen en ondersteunende onderbroeken halen, omdat de luiken open/dicht leggen lichamelijk zwaar is. De pijn sochtends komt van mn bekken (verweking), niks aan te doen. Daarna gelijk even wezen bloedprikken, maar verwacht dat alles wel goed is. Toen nog ff boodschappen gedaan en dan kunnen we zo richting rotterdam donder, balen van de pijn!
Mooi dat alles goed was! Donder sterkte bij de fysio. Super m werkse en denk ook een beetje aan je zelf zodra je daar een plekje voor kunt vinden. Hier een bagger nacht gehad. K heeft opzich wel goed geslapen maar ik zelf kon de slaap niet vatte verwachte elk moment k en ja wel hoor ik viel in slaap kwam k. Hoge koorts 39.5. Nu ligt ze in bedje heb haar even lekker in een lauw badje gedaan even wat afkoelen en afspoelen. De ha gebeld( vermoed oren) en ruzie gehad met de assistente! Ik zeg als het kan wil ik vandaag nog langs komen. Ze vind de klachten van k niet serieus genoeg voor een afspraak vandaag.:x Dat moet je niet tegen mij zeggen ik werd natuurlijk boos ik zeg zie jij mijn dochter! Nee zegt ze ik werk een cheklist af. Ik zeg prima. Maar als ik naar mijn dochter kijk zie ik oren jaja ze zegt ik heb er voor geleerd en ik zeg jij bent geen dokter en als ik geen afspraak krijg ga ik vanaaf toch naar de hap geen probleem En ik zeg ik heb geleerd voor moeder Zal je net zien zijn het niet haar oren. Schaam schaam. Ze hoest groene snot uit haar neus en wat raakt er dan gelijk mee verstopt vaak juist de buis van eustaties hoe je het schrijft i dont now haha. Ach ik wil gewoon me kind nagekeken hebben en ze heeft al in twee maanden tijd 3 keer oorproblemen gehad! Opes ben nog boos haha straks bij de ha ga ik het er toch even over hebben over de assistente ik deed gewoon normaal aan de telefoon en het ergste is ik ga aan me zelf twijvelen van ??? waar ging het mis tijdens het gesprek??? Fijne dag allemaal
pnir, last van hormoontjes? maar kan het snappen hoor! misschien verwijsbrief voor een KNO-arts vragen?
@ Pnir, ja, veemde assistente. Je belt toch niet zomaar voor je lol. @ gup, vandaag gaat t m niet worden om elkaar te ontmoeten... @ hier heeft het meisje verhoging. En ze heeft ontdekt hoe de synthesiser werkt (hoe schrijf je dat?) en dan voornamelijk de vollume knop! Ai! Verder heeft ze heel lief net voor haar papa geposeerd met een Garfield pop in haar handen. hihi. Zo cute! (ik heb m alleen niet staat op zijn mobiel.
Goedemiddag dames, Schandalig ik weet het, beloof elke keer te komen en dan kom ik niet... ik lees wel af en toe bij, maar heb ff geen moed om wat terug te typen. Ben niet echt heel druk ofzo, Etienne ligt inmiddels alweer 3 uur op bed Maar deze mama heeft heerlijk in het zonnetje gezeten met een tijdschrift en nog wat gerommeld in huis. Heb dan niet altijd 'tijd' om hier te komen kleppen Maar ik denk wel aan jullie hoor en hoop dat alles goed met jullie gaat! Zag in ieder geval dat Nelta veilig op haar vakantie stemming is aangekomen en dat gup een goede controle bij de vk had. Altijd weer fijn om te horen! Hopelijk zijn jullie zelf/mannen en kindjes weer wat opgeknapt en hebben jullie allen een fijne dag met dit prachtige weer! Ik ga nog ff verder met tijdschrift lezen voordat Etienne elk moment wakker kan worden... kek mama, best leuk tijdschrift Als ie wakker is gaan we lekker in de tuin spelen. Manlief heeft zo'n blauwe schelp gekocht die je als zandbak en zwembadje kunt gebruiken. Nu is het een zandbak, so cute met zandbak spulletjes erin, kan ie daar straks mooi inspelen terwijl mama de aardappels schilt hihihi... Tot snel... XxX
weten trouwens nu waar we gaan liggen in augustus hebben voor 4weken een plek laten reserveren in werkendam Kost wel ff wat, maar je heb er ook zo ongeveer alles en dat is ook wel wat waard. Ergens in de rimboe waar het gratis is en waar je niks heb is ook niet leuk
Goedemiddag Hier vanochtend gewerkt, ging op zich wel... ben alleen gebroken! Heb maar 4 uurtjes gewerkt en was ook genoeg! Daarna ff met Jaylinn paar boodschapjes gedaan. Kindjes in bed en ik ben ook maar naar bed gegaan... Kids zijn nu aan t spelen en heb net even kippensoepje gemaakt... hopelijk helpt t wat! @ Gup fijn dat het goed was bij de vk! @ Mammamia me-time is ook belangrijk ! @ Uhhh vergeten sorry!!
Super m beterschap! Hier bij de ha arts geweest k heeft keelontsteking en een beginnende oorontsteking maar omdat het nog binnen de drie dagen zit krijgen we niks:x! Beetje een preek gehad van de ha na vanmorgen van wegen de assistente. Ze zegt ze stond in haar recht ik zeg dat kan zo zijn maar het gesprek liep niet alleen door mij rot. Ze heeft het uit gelegd. Als je kind na drie dagen nog koorts heeft mag je langs komen!!!!!!!!!!!!!!! Ook al heeft het een keel en of oorontsteking dan krijg je geen ab inverband resestentie, Tot zo ver snapte ik het wel, En als het nog een keer is dan pas stuurt ze me door naar de kno arts. Ze was wel aardig maar het voelde zo gek. Waarom zijn die ha tegen woordig zo streng ect ect! Weet je je wilt ook niet liegen tegen de ha van wanneer begon de koorts ik ben eerlijk maar kan me voorstellen als je kind vaker ziek is dat je denk ik zeg meteen drie dagen Ze heeft net een zetpilletje gehad en ze heeft vandaag tweeflessen melk gedronken extra wel de helft minder poeder gedaan dus meer water dan melk maar ze dronk het op en dat telt zeker als ze niet lekker zijn. Dus keelontsteking/beginnende oorontsteking en soepogen en niet ernstig genoeg. Ach ja. In het vervolg ga ik wel naar de hap s avonds doen ze ook wel moelijk maar anders en minder een preek Of vinden jullie me ook te overbezorgd ik ging eerlijk gezegt nog al emotioneel weg beetje de waterlanders die los kwamen kan ook slaap gebrek zijn van vannacht vanaaf op tijd er in Einde ego!
pnir, soms vind ik je wel overbezorgd. Maar nu niet! kan me goed voorstellen dat als ze zovaak oorontsteking heeft dat je wilt dat er wat aan gedaan word! Maar kan arts ook wel begrijpen dat ze niet elke keer gelijk ab wil vorschrijven om resistentie te voorkomen!
En heeft de fysio wat kunnen betekenen voor je! Hopelijk wel, want je kan van die nek en schouder ook nog eens barstende koppijn krijgen! Dikke knuff!
Fijn dat alles goed was meis! Ennuh, jij mag dus in van die omatenten gaan rondlopen hihi. Nee hoor, als het werkt is het prima toch? Al gedacht aan zo'n belly bandit? Dat schijnt ook super te helpen, het kost alleen wel wat!
denk dat ze die ook bedoelde. De omatenten hebben weinig steun, je heb alleen geen knellende rand op je buik helaas was de goeie maat uitverkocht bij de prenatal nou moet ik zaterdag maar in duitsland gaan zoeken als we op tijd stil liggen
primall wat een rare huisarts zeg mijn KNO arts zou heel erg boos zijn geweest als mijn ha zo zou reageren. dat je pas na 3 dagen koorts mag komen kom op zeg vraag me af of zulke ha zelf wel eens een oorontsteking hebben gehad, blijkt namelijk heel slecht te zijn om er zo lang mee te wachten. als K het nog een keer krijgt zou ik er op staan om een verwijzing te krijgen voor de KNO arts vooral met de geschiedenis die ik nu heb met Elise en haar oren was ook nooit wat aan de hand enz. en KNO arts heel boos dat het veel ste lang had geduurd voordat ze doorgestuurd werd. ik vind dat je in je recht stond vandaag gaat wel om je kind
Mag ik je een tip geven? Ga eens aan de slag met physiomer. Dit is een neusspray op basis van zeewater. Er is er 1 speciaal voor baby's. Deze neusspray komt veel verder dan normale neussprays en je moet het 2 tot 3 seconden ingedrukt houden. Het komt dat ook in de buis van eustachius. Die spray zorgt er voor dat die buis langzaam maar zeker weer open gaat! Je moet het alleen wel elke dag 2 keer doen. Maar bij Dinand heeft dit echt goed geholpen!