Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    HIhi meid, geef toch helemaal niets! Tijd voor jezelf heb je ook nodig!

Issie nog lekker in de zandbak geweest:D?

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kijk, das goed nieuws:D. Weet je iig waar je tegen die tijd ligt. Kun je vast wat dingetjes uitzoeken mocht je toch naar het ziekenhuis gaan!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Pnir, dat de ha geen ab wil geven kan ik inkomen. Was hier ook (ondertussen 5 oorontstekingen gehad)

@ Ah, gup Werkendam. Gezellie!

@ Fysio geweest... geholpen.. mwaa... niett echt. Moet het zelf gewoon ook rustiger aan gaan doen. Lichaam heeft er gewoon geen zin meer in.

@ Meisje hier lijkt weer tandjes te krijgen. En ze heeft zichzelf helemaal verbaast. Ze heeft zelf weer het dopje op het fruit-leegzuig-zakje- dinges geschroeft. Knap he? hihi. En ze draait haar puzelstukjes rond alsof het tolletjes zijn. Zo'n grappig gezicht.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    geeft echt heel stuk rust dat ik weet waat het schip dan ligt en waar het ziekenhuis is! En dat mn ouders er in een halfuur kunnen zijn mocht het niet lukken met zusje als oppas... Ze is dan net 13, dus nog wel jong, maar die van dan 15 is zoooo puberaal en met vriend(inn)en bezig dat ik dat geen fijn gevoel vind en zusje van 18 is verst. gehandicapt dus ook niks. Zusje van 13 is wel heel verzorgend en die luisterd tenminste nog naar mij:D Volgens mn ma de beste keus als ik niet wil dat daniel ergens anders heen gaat. En ach, mn zus en ik waren ook 13 als we thuis moesten oppassen etc en dat i ok altijd goed gegaan.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ken je werkendam?

nou, maar luisteren dan he en het rustiger aan doen!

hihi, knappe meid!

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ow bellie, die omatent (die ik toch maar heb gekocht:D) zit heeeerlijK!:D

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, kan me voorstellen dat je dan degene kiest die het meest verzorgend typje uithangt. Ik heb 1 keer mijn zusje van (nu 16) op ons huisie laten passen, dat was dus ook echt 1 keer en nooit meer hihi:p. Komt vast wel goed tegen die tijd. Desnoods maak je voor haar een lijstje zodat ze dingen eventueel terug kan lezen als ze iets niet weet!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zodra we in werkendam zijn komt ze als het goed is dus dan kan ze nog ff "oefenen" onder mijn toezicht:D

lijstje klaarmaken had ik nog niet aan gedacht, zal het er tegen die tijd eens over hebben met dr hoe ze er over denkt.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gup: hihi, dat zo'n omatent toch lekker kan zitten he:D. Als het maar wat steun geeft. Alleen Wim ziet het tenslotte hihi:p.

donder: aaah meisje last van tantjes! Hier ook 1! Sinds gistere weer enorme zure luiers, en meneer wilt niet gaan slapen en zit elke keer met zijn handen in zijn mond! Heb hem net maar een zetpil gegeven. Hopelijk wordt de pijn dan wat minder!

Pnir: ook ik snap eigenlijk wel dat de huisarts geen AB wil geven. Als Dinand koorts zou hebben zou ik ook niet de volgende dag meteen de huisarts bellen, maar het eerst een paar dagen aankijken. Ze zeggen niets voor niets dat een kind tot 3 dagen hoge koorts mag hebben. Zakt het daarna niet (dus na die 3 dagen) dan pas is er een reden om AB te geven (mits er natuurlijk sprake is van een ontsteking). Begrijp me niet verkeerd hoor, want je wilt er gewoon een keer vanaf, elke keer weer een ziek kind hebben is niet leuk. Maar ze bouwen wel hun weerstand er mee op! Mijn huisarts zegt ook altijd: hele jonge kinderen (onder de 3 jaar) daar knippen we liever geen neus en keelamandelen van. Je hebt ze niets voor niets gekregen en hebben wel degelijk een functie. Geef je K. al vitaminepillen?

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga eens even een strijkijzer tevoorschijn toveren! Ik heb namelijk strijk liggen hihi:p. Echte BABYstrijk:D.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    steun niet echt, maar het knelt niet:D

en nou nog gaan strijken:$ tis bijna bedtijd joh:D

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Pnirmal, dat wat bel zegt ivm ha. Klopt.

Trouwens ik kreeg een tip van de ha bij de hap de laatste keer toen meisje oorontsteking had en moest spugen.
    Als je tegelijkertijd de je handen op beide oorschelpen legt en je voelt dan of een van de oortjes echt warmer aanvoelt dan kan er sprake zijn van een ontsteking in een oor. Voelen ze allbei heel warm en zit ze heel veel in haar oortjes te boren dan kan je ook uitgaan van een ontsteking.
    Maar! Tandjes en kiesjes geven soms ook de zelfde verschijnselen wat betreft het in de orenboren en dan kan ze ook aan haar kaken zitten.

succes er mee!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Truste dames!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja ik ga ook richting bed. Hopelijk hoeven we er vannacht niet uti om te laden

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Thanks meide.

Bellie die spry ga ik morgen eens kopen.

en de adviesen snap ik. ;) Die waardeer ik;)

Karishma is niet mijn eerste oren kind Arun was ook een kind dat steeds oorontstekingen had en met hem ben ik pas naar een kno gegaan rond vier, vijf jaar.

Heb nu echt zo iets ga niet weer jaren door tobben. En weet de ha van Arun toen vertelde me ook al van tot een jaar of drie is het vaak raak.

En dat van die ab snap het zeker. Als ik naar de ha ga is het niet alleen voor de ab maar ook om gewoon even idd die oren na te laten kijken. Daarbij heeft ze nu ook een keelontsteking en is het best pittig voor me meisje en voor ons.

En ach ja als me kids ziek zijn ben ik ook altijd een beetje vanslag.

Komt allemaal goed zekers.;)

Vanaaf vroeg naar bedje.

Vriend heeft k al bij zich genomen de schat en ik ga op de bank;) vannacht was dat een ramp op de bank kon me draai niet vinden en toen ik sliep werd k wakker was een kort nachtje en verwacht vannacht k ook nog.

Gelukkig drinkt ze wel goed wel wijnig gegeten vandaag maar dat is niet erg en het belangrijkste is er woord goed voor haar gezorgd;)

16. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Haaloootjes :D

Ben ik weer eens.... ik was op pagina 75 gebleven en heb dus maar effe niet bijgelezen!
    Ik hoop dat het goed gaat met iedereen! Ik hou de meeste zo'n beetje bij via hyves maar ik heb het zo stervens druk met stage en gezin! We gaan over 3 mnd verhuizen uit dit GAT eindelijk en daar moeten nog veeeeel dingen voor gedaan worden. Spullen inpakken, verhuiszaken regelen, baan zoeken en huis zoeken niet te vergeten ;)

Ik hoop dat jullie kids allemaal nog steeds gezond en wel rondhobbelen! Olivier loopt inmiddels ook overal heen (zucht...hihi)
    ik ga toch proberen weer wat vaker mee te kletsen hoor!

X

oja, wie ook hyves heeft en nog niet mijn vriendje is, PB me effe! Ik vind het leuk om iedereen een beetje te volgen :D

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Druk druk druk zo te lezen.

Leuk om te lezen dat je gaat verhuizen;)

Zelf zit ik niet zo vaak op hyves.

Veel plezier alvast met de verhuizing;) Niet te veel stressen he!

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hey jodel leuk dat je er ook weer bent.

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    super dat jullie gaan verhuizen!!! waar ga je wonen.

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

Kom ff weltrusten wensen aan iedereen:D

Deel Deze Pagina