Belliebel hele leuke foto's van Dinand zijn kamertje zag er erg leuk uit. Super m veel plezier nog met die drie keer acht uur. Lijkt me lastig werkten terwijl je niet veel meer kunt doen. En leuke schoentjes van Devin. En dat hij steeds meer gaat lopen leuk. Lilalief gisteren helemaal vergeten te zeggen meid wat leuk dat Lila van haar allergie af is. En bevalt het nu wat melk geven of ? Lady meid dank je wel voor je complimentje. Met jou ook alles goed.? Nelta en met jou ook alles goed? Mamamia ook? Gup en is het bijna klaar je schip En niet weer perongeluk een verf pot te pakken gehad Daniel. Zo hier is alles oke. Arun zijn team van voetbal ging door naar de halve finale ze hebben het niet gered maar toch super trots op mijn kereltje. Karishma kwam ook nog even met haar vader kijken en daar heeft ze voor het aller eerst op gras gelopen met schoentjes die ze gisteren van oma gekregen had ze vind ze prachtig. Dus nu even spam tijd van de week download ik even filmpjes naar YouTube nu niet zo veel zin in duurt altijd zo lag dat downloaden. Hier dus foto's. Diverse maar er zijn schattige bij al moet/mag ik het zelf zeggen.
Karishma hier twee weken geleden met hogekoorts dit was de dag dat ze ook last had van haar oorontsteking.
Hier zit ze in haar poppenbuggie. daar loopt ze de hele dag mee door het huis En alles moet mee ballen blokjes maar voor al haar baby!
Voor het eerst lopen op het gras ze wilden steeds maar lopen lopen en lopen ze wilde niet meer terug de buggie in hihih.
Meiden, ik ga zo douchen en het bed in. Ik ben echt gesloopt na 2 dagen hard klussen! Ben net bij Dinand wezen gluren. De lieve schat ligt echt heerlijk te slapen! Nadat hij vanavond in bad was geweest en zijn tanden had gepoetst keek hij me aan, pakte me gezicht vast en kreeg ik een dikke kus van hem. Net alsof hij daarmee wilde zeggen: dankjewel mama, voor de mooie kamer en mijn pop. Was een echt smeltmomentje hihi. Papa kreeg er ook 1. Zo lief!
pnir, leuke foto;s! mooi kindjes heb je! ja hier binnen is het nu bijna klaar althans, het geld is op wil keuken en badkamer nog vernieuwen maar dan moeten we eerst maar weer eens sparen... Moeten nog wel gordijnen. Voor de rest alleen nog dozen uitpakken, dingen ophangen etc maar tword steeds gezelliger hier hebben nu ook een tijdelijke salontafel, komt hier uit de loods en mogen we lenen zolang we nog niks anders hebben. Daniel zn box staat ook weer en meneertje zit er toch nog graag in Tis nu eigenlijk alleen wchten tot het buiten zover klaar is dat we kunnen varen, volgende week of die weer er na
aaah lief! lekker op tijd je bedje in dan! ik moet nog 2u wachten of ik pak toch maar wel weer slaapzak ipv dekbed...
@ bel, gave kamer! (ik heb een gala jurk in koningsblauw. schitterende kleur!) @ eh... net terug van het werken. Ben best moe. kan iemand een samen vatting geven? hihi
Oh meiden ik dacht ik kom mee kleppen... maar ik voel nu pas hoe kapot moe ik ben. Sorry, ik ga gelijk weer. Knuffel!
Wel gelezen maar niet op gereageerd sorrY!! Mooie cijfers! GOed toch dat hij voor loopt? En wat een bikkel bij de prikjes!! Devin moet de 20ste, ben benieuwd. Hij is namelijk een drama queen... huilt om alles.. hihih
hihi werd gewoon helemaal trots toen die vrouw zei dat hij nog niet zoveel hoefde te kunnen oei, succes dan maar is het dan geen drama king?