Jeeeeej jodela, eindelijk weg uit dat gat! Nog even volhouden meis! Komt helemaal goed! *zucht* Naja, nadat ik dus getypt had dat Dinand niet wilde gaan slapen, komt manlief thuis. Dinand hoorde dat en riep meteen PAAAAAPAAAAAA! Naja hij naar boven, kind gepakt en even mee naar beneden genomen. Hartstikke vrolijk natuurlijk. We hadden al tegen hem gezegd: over 15 minuten ga je echt naar bed en willen we je niet meer horen he! Dan gaat Dinand lief slapen. *kennelijk dacht hij toen al *yeah right*! Hij ging zonder te mopperen naar boven en in zijn bed begint hij heel zielig te hoesten. Maar kennelijk werd hij overprikkeld en belandde dus in een regelrechte hoestbui. Mannetje had hem alweer uit bed getild, en toen kotste hij zijn vader onder whaha (jaja lekker thuiskomertje). Man onder de douche, ik Dinand uitgekleed, Dinand onder de douche erbij gezet, bed verschonen, kots opruimen. Had gelukkig nog zwitsal geurbuideltjes. Dus 1 open getrokken, ruikt zijn kamer niet zo zuur meer. Kind op bed gelegd, en dat ging goed. Tot we 10 minuten laten van boven Dinand horen kreunen. *zucht* Hij is aan het poepen (ja Dinand doet dat echt met geluid whaha). Mja, waar ik op gerekend had, gebeurde dus ook! Me babystrijkje had ik af, dus meteen mee naar boven genomen en dat opgeruimd. Ondertussen was Dinand stil dus dacht dat hij zou slapen. Zit hij tegen de achterkant van zijn bedje aan mij aan te kijken, zegt hij: bah! Ja jongen, mama weet het dat je bah hebt gedaan, we hoorde je beneden helemaal. Afijn, ik rekende er dus al op dat alles weer onder zat. Nu viel dat gelukkig nog mee, zijn bed was (haleluja) nog schoon en droog, maar zijn romper, iel! Dus hop, kind weer uit bed, pyjama uitgetrokken, romper uit, blote Dinand afgespoeld en gewassen onder de douche, kind zag ondertussen zo enorm bleek van de slaap, hij viel al bijna in slaap toen ik zijn luier omdeed. Schone pyjama aan, in bed gebonjourd en nu is het stil boven *thank god*. En nu zit ik voor het eerst vanaf vanmiddag op mijn luie reed op de bank en geeft mijn laptop aan dattie bijna leeg is. Zal je altijd zien! Dus denk dat ik zo me bed maar eens ga opzoeken hihi. Me ribben begeven het ondertussen bijna, dus denk dat ik daar wel verstandig aan doe!
Goedemorgen @ Jode Halloooo!! Leuk verhuizen!! @ Bel tja ook een avontuur 's avonds!! Hihihihi dan lijkt het wel alsof alles te gelijk komt... hij zal idd wel moe geweest zijn! @ Hier gisteravond weer vroeg me bedje in gegaan.Heb erg veel last van me keel en nek, maar verder gaat t redelijk. De kids zijn ook net wakker, en oma komt nu ook binnen... ga zo nog ff paar uurtjes werken ! Daarna ff naar de markt en hopelijk verder niks... hihihih!! Iedereen een hele fijne dag!! Xxx
jodel, fijn voor je dat je weggaat uit dat gat! bellie: ow heerlijk zo'n avond! *blij dat daniel poepen bewaarde voor vanochtend* Nou alles klaar voor de baby of niet? offuh... moet je nog meer schoonmaken hier: wel goeie nacht gehad. Wel weer met pijn uit bed, maar je went er aan. Nu wachten op wim om te eten en dan straks laden. De zeeboot is vannacht binnen gekomen, maar gelukkig nog niks gehoord dat we moeten komen Had ik trouwens al verteld dat ik gister 2 bayshirtjes heb gekocht? 1 voor als het meisje is en 1 voor als het jongen is nu alleen nog broekje(s)
Lief en veel plezier met wachten op de zeeboot. Belliebel jij hebt een heerlijke avond gehad met Dinand en alles klaar nu voor de baby? Hier ook een goedenacht gehad k heeft goed door geslapen ze ligt alleen nu weer op bed ze was al zo moe! Ziek zijn put je uit. Denk als ze zo wakker woord ik met haar even naar buiten ga. Ik word gek binnen. Ben zelf ook niet lekker traangevoelogenorenneus tja van wie zal ik dat nu hebben over genomen hihih. Fijne dag allemaal. En tot straks.
haal ik net elise op van de psz verzik ik me enkel heb ik wesley op de arm en vallen we beide op de grond Wesley heeft gelukkig niks maar ik heb mijn hele knie kapot en doet erg veel pijn. moet ik zo ook nog om half 2 op ziekenhuis zijn voor de echo. gaat lekker zo ga mijn knie en enkel maar even koelen voel ze dik worden. maar hoe je ook valt je beschermt toch altijd je kindje blijkbaar. oef ga ze met pijn en moeite maar even naar boven brengen zal jullie laten weten hoe de echo was
Middag allemaal! Hier wel oke geslapen. Wel veel wakker gelegen vannacht. Ben vandaag ook niet echt lekker. Me ribben doen pijn en een wee-achtig gevoel in me maag. Heb ook helemaal nergens trek in en heb nergens zin in! Stofzuigen heb ik gedaan omdat dat echt nodig was, maar verder doe ik helemaal niks vandaag. We hebben wel lekker lang in ons bed mogen liggen. 08.45 uur zijn we er maar uit gegaan, Dinand was overigens al lang wakker, maar hij vermaakte zich zo lekker in zijn bed dat we hem lekker zijn gang hebben laten gaan. Bleh, ik voel me echt echt bleh vandaag! Volgens mijn moeder loop ik zeker geen 6 weken meer rond. Die was hier net ffies, en heeft meestal wel kijk op dat soort dingen hihi. Laten we hopen dat ze gelijk heeft! Morgen sowieso naar de gyn toe en dan ga ik echt aangeven dat ik dit niet veel langer trek. Vanmorgen stond het huilen me nader dan het lachen. Gewoon omdat ik het enorm zwaar vind om de dag door te komen. Dinand vermaakt zich prima hoor, hij is zo vrolijk en lief! Maar ondanks dat ben ik zo klaar met alles. Was gister bij Schoonouders. Me schoonmoeder was niet echt snugger bezig. Die gaat doodleuk de tuin sproeien terwijl Dinand in de tuin aan het rondscharrelen was. Heel zijn broek zijk en zijknat. Als het nou lekker weer was, oke, dan hoor je me niet. Maar gister was het niet heel warm en bovendien waaide het heel erg hard. Vervolgens kan ik zelf overal achteraan rennen waardoor ik me dus behoorlijk begon te irriteren aan alles. Toen zei schoonvader opeens: Ja mariel, je houdt die kleine nog maar 3,5 week binnen tot wij terug zijn van vakantie! Toen dacht ik al bij mezelf: tja, als die kleine besluit eerder te komen mag het komen van mij! Je houdt het toch niet tegen! Vind het trouwens wel grappig. Tijdens de zwangerschap van Dinand irriteerde alles me wat mijn ouders deden en zeiden. Nu is het precies andersom! Ik irriteer me nu aan alles wat mijn schoonouders zeggen en doen! Komt ook wel weer goed, 't zijn met name de hormoontjes die dat doen hihi. Oh heb trouwens echt een hi-la-risch verhaal! Kennissen van ons waren zwanger. Toen ik zwanger was van Dinand, was zei ook zwanger en 7 weken eerder uitgerekend dan dat ik was. Zei bevalt 2 weken te laat, en ik 3 weken te vroeg. Hun kregen een meisje die ze de naam Kees hebben gegeven (jaja kees, moet meteen denken aan flodder, maargoed, ieder natuurlijk zo zijn/haar eigen keuze). Kees en Dinand schelen 2 weken met elkaar! Nu raakte ze in augustus weer zwanger. We wisten dat ze snel een 2e kindje wilde, dus het kwam niet als een verassing. Afijn, nu scheelde we weer zo'n 7 weken met elkaar. Zei is weer 2 weken overtijd gelopen. Afgelopen zaterdag hebben ze een zoontje gekregen. Manlief vertelde het gisteravond. Het eerste wat hij zei: Je raadt nooit hoe ze hem genoemd hebben! Dus het eerste wat in me opkwam was johnny (ook van flodder). Nee hebben ze het mannetje CO genoemd. Whaaaaaaaaaahahaha kees en co. Ik heb echt 5 minuten in een scheur gelegen. Maar tegelijkertijd vind ik het best wel triest voor die kinderen! Oke ieder zijn eigen keus, maar dit...weet niet zo goed wat ik er van moet vinden!
Klinkt als bagger hoop dat je idd snel kan bevallen binnen nu en vier weken ongeveer Kees en co. Ik deel jou mening wie noemt zijn dochter nu kees??? Vind het ook maar raar hoor echt! En voor en jongen Co mijn keus zou het ook niet zijn. Later op school o hoi kees. En kees zegt hoi. En dan hebje broers of zussen ja een broer co. En dan hwahah kees en co zoiets dan word je toch geplaagd? Ach ja iedereen moet doen en laten wat die wilt. Mir5555 kijk je uit meis! En hoop voor je op een leuke echo ondanks het vallen. Hier ik ga het toch zeggen heb ook een rotdag. Waar het aanligt misschien dat k te veel vraagd op het moment ze is ziek en ze is dreinerig ziek wel lief maar de hele dag hangen en niks is goed grrrrrrr. Net weer verplicht in bedje gelegd met de mededeling dat ze moet slapen. En ik zei het ook SLAPEN jij grrr! Als vriend er straks zo is dan denk ik dat ik zeg tot straks ben even boodschappen doen en hier heb je je dochter. Gisteren de ha zegt je moet ook aan je zelf denken je moet je suiker in de gaten houden ik zeg geen tijd voor! Wilde gisteren bloedprikken maar ja k ziek dus kon nergens heen en het moest nuchter. Morgen naar de diabeet verpleegk en eigenlijk naar mijn psy-verpleeg daar heb ik zin in ik heb zin om me hart eens te luchten is te lang geleden je kunt niet alleen stabiel blijven op anti. En daar bij dadelijk die cursus! Even doem denken hoor hoe! Als k naar het kdv gaat zit het er dik in dat ze vaker ziek gaat worden en dan kan ik me cursus ook niet echt volgen grrrrrrrrrrrrrrr want als zij ziek is ben ik de genen die thuis moet blijven grrrrrrrr. Zo heeft het kdv voor mij ook geen nut! Wat meer ontspanning nou ze is na twee weken gelijk al ziek dus waar is mijn ontspanning grrrr haha. Oeps mega geklaag van mij dat is een tijdje geleden heb zin in een potje janken! Niet op reageren hoor meiden moest het gewoon even van me aftikken
bellie, bedankt! nu weet ik de namen voor ons kind! het word of Kees of Co! ennuh ff rustig aan doen jij dan he! zo, nou ga ik ff de hut opruimen en schoonmaken wnt het is VIES!!! zelfs zonder nesteldrang
Whaha, nouja, dat rustig aan komt wel goed hoor! Ik doe echt helemaal NIKS vandaag. Zit me nu een beetje te bedenken wat ik morgen die gyn allemaal even zal gaan vragen. Hoewel ik niet verder kom dan mijn inleidingsvraag! Oh, trouwens, ik heb hier alles klaar hoor. Moet alleen mijn vlucht tas nog inpakken, maar zelfs daar heb ik geen puf voor! Morgen weer een dag!
vk belde net. Mn ijzer is toch te laag zegt ze. Hij was 6.0 dus moet aan de floradix als ik er nog aan kan komen. Maar als wji gaan stilliggen zijn alle winkels al dicht dus nou mn ma maar ff gebeld of ze nog naar de winkel kan en dan komen brengen.
hallo meiden de echo was goed maar omdat ik gevallen was moest ik 6 uur aan het ctg apparaat liggen om te kijken hoe het met de kleine ging dus ben nu pas thuis. alles zag er goed uit wat ik ook al wel verwachtte maar ben wel enorm geschrokken vooral dat ik plat op mijn buik viel en wesley vast had pff was mijn daggie wel weer
nuo, vanmiddag box van beneden maar maar in de stuurhut gezet. Daniel word echt zo vervelend als hij de vrijheid heeft dat ik het zat was, box heb ingeklapt en wim hem naar de stuurhut heb laten brengen waar ik hem weer in elkaar heb gezet. De rest van de week is het varen dus dan is hij bij degene die zit te sturen en kan heerlijk naar buiten kijken. Nou gaan we voor beneden een nieuwe (mooie) box kopen, deze is niet echt mooi meer, was al 2dehands dus die blijft nu maar mooi in de stuurhut
wesley die huilde maar heel even erna gelukkig en is de hele middag vrolijk geweest. gelukkig maar, is een rot gezicht en gevoel bah bah bah. heb nog goed last van mijn knie met lopen, maar was omdat ik een afspraak had staan vanmiddag anders had ik nooit gebeld naar de gyn, en dat je daar dan 6 uur voor moet blijven. ga zo proberen te doche wel even goed voor de spieren denk ik zo naar z´n val
Goedenavond Hier net weer thuis wat een f*cking lange dag!! Pfffff was bijna thuis werd ik gebeld door me werk, hadden een gezinnetje voor me. En jawel in Voorburg (helemaal bij Den Haag) Zwaar kl*** dus! Zegt ze ow joh ff opstartje en dan morgen 4 uurtjes... kom ik daar, ventje al tegen 7% afgevallen met mijn weegschaal al richting 10% wil niet aan de borst... ja logisch t arme kind heeft hoofdpijn van die vacuumpomp... dus ik vk gebeld, advies aanleggen proberen, indien niet lukt kolven en met fingerfeeden geven... dus was daar ook alweer 4,5 uur... en vanochtend nog 4 uur gewerkt en bijna 3 uur reistijd.... pfffff!! Ben echt gesloopt nu! Ben ook niet lekker dus ga zo lekker me bedje in!! @ Mirr idd schrikken, en tja 6 uur ctg is wel lang maar beter zekere voor t onzekere toch?! Sterkte iig!! @ Gup balen van je ijzer!! @ Bel lekker dat hij daarna goed geslapen heb! Begrijp dat je het een beetje zat begint te worden de zwangerschap... hoop dat je je meisje snel in je armen hebt en jullie lekker met zijn viertjes kunnen genieten!!