sorry mag ik heel even wat heb ik een .... van een zus we zouden vrijdag avond naar de toppers gaan en had er nu een hotel bij geboekt. vandaag nog aan mijn gyn gevraagd en die zei dat ik er lekker heen moest gaan. en wat doet mijn zus ze wil niet meer omdat 30 weken zwanger ben. en het te eng vind met mij op stap te gaan. ik ben erg teleur gesteld boos en verdrietig tegelijk 160 euro kwijt voor kaartjes 130 euro voor hotel. en wat voorn gezeur nu en ik wou alleen maar een leuke avond keer niks aan mijn hoofd ga nooit weer ergens heen met mijn zus of in ieder geval ik betaal nooit weer wat voor haar
Mirr, fijn dat alles goed is met jou, wesley en de kleine uk! Begrijp heel goed dat je er van bent geschrokken! Ik denk dat je morgen je spieren wel zult voelen van de val! Wat een naaistreek van je zus zeg dat ze nu opeens niet meer wilt! Sowieso snap ik niet wat ze loopt te klagen want jij hebt het nog betaald ook! Zoiets laat je toch niet zomaar schieten! Aaah gup, lekker daniel in de stuurhut gooien als je hem zat ben en even rust wilt. Ben je nog aan floradix gekomen? Schijnt echt enorm vies te zijn dat spul! SM: jeminee, wat een lange dag zeg! Gebeurd dat nou vaak dat ze je nog bellen als je al gewerkt hebt? Is er niet een maximaal aantal uur wat je per dag zou mogen werken? Het is toch een klein beetje absurd! @ hier: heb me aan me afspraak gehouden en helemaal niets gedaan vandaag. Naja alleen de tuin even aangeveegd bij me ouders. Maar zo groot is die tuin niet meer na een aanbouw van 4,5 meten whaha. Was erg snel klaar dus. Er lagen allemaal van die rode besjes die Dinand wel erg interessant vond, dus was wel even nodig om er een bezem overheen te halen! Maar verder heb ik lekker in de zon gezeten met wat tijdschriften!
bel, ja mn pa heeft floradix gehaald en toen naar bunkerstation gereden dus toen wij daar langskwamen hoefde we alleen maar ff te stoppen en daar opzij te gaan en kon het zij aanpakken precies 5minuten verlette tijd erdoor En is inderdaad niet het lekkerste drankje... Maar toen ik die zooi ging aanpakken zag ik sterretjes dus ga het toch maar ff gebruiken... hihi, hoef daniel nog geeneens zat te zijn daarvoor, want hij is er razend op om tijdens het varen in de stuurhut te zijn lekker buiten kijken naar de koetjes bèèèèh alles wat op het land loopt is bèh en alles wat zwemt of op een eend lijkt maakt ook hetzelfde geluid, maar dat weet ik niet te typen Netjes van je dat je het rustig heb gehouden vandaag! vond manlief het niet vreemd dat je niet heb schoongemaakt?
mijn buuf wil mee vrijdag joehoeeeeeee mijn zus kan de pot op, ben er wel even klaar mee bell idd heb ik alles betaald voor haar maar dat ze wou alles wel betalen nu ineensalswe maar niet gaan mijn ma belde net nog kan ook zijn dat die nog mee wil die beld morgen vroeg terug dus ik ga wel lekker
Hihi mannetje is nog niet thuis! Die moest tot 9 werken en is nu bij zijn ouders om zijn haren te laten knippen! Maar hij had al gezegd dat ik vandaag niets moest doen omdat ik vanmorgen erg futloos op de bank zat
kmoet mee naar bed van wim. Hij vind dat het genoeg is geweest vandaag en dat ik me te druk heb gemaakt. Is ook lang geleden dat hij dat zei tegen me hoop alleen dat Danemans doorslaapt, die heeft last van zn bekkie (tandje op komst) en zn koppie omdat hij van de wasmachien is geknikkerd mama lette ff niet op tot morgen!
Aaah gup, daan ook al last van zijn bekkie...hier werd Dinand net ook al huilend wakker. Ook last van zijn bekkie! Kga ook me bed opzoeken, ben het echt zat voor vandaag! Morgenochtend weer vroeg op, Dinand naar het KDV brengen en direct door naar de gyn!
Jawoor, ben ik online, lekker zitten lezen, belt mijn mannetje op, zit ik weer eindeloos met hem te bellen, is het alweer 11 uur, moet ik alweer pitten anders val ik morgen in slaap op mijn stage..... MAW na dit korte berichtje smeer ik 'm alweer. Iedereen een fijne nachtrust toegewenst! En misschien tot morgen!
Mir5555 wat lullig van je zus. Je kan gewoon makkelijk nog even lekker uit en over al in nederland kan je terecht mocht het nodig zijn! Vind het eerlijk gezegt een rare reden maar dat geef je zelf ook al aan! En zes uur aan de ctg pff wel tijdje zeg maar idd het zekere voor het onzekere! En gelukkig hebben jij en Wesley er niks aan overgehouden. Gup aan de ijzer! Hoop dat het snel werkt is niet leuk ijzer te kort met beide kids in de zwangerschap er last van gehad werd vaak duizelig en zwart voor me ogen. En leuk dat Daniel de stuurhut leuk vind met box en al haha. Hij heeft gelijk ook hij ziet de wereld zo als veel kinderen hem niet snel zien hij kent Nederland en de rest op zijn duimpje straks. Belliebel morgen veel plezier bij de gyn en hoop dat het gelijk duidelijk woord wanneer je mag bevallen met eventueel inleiden hoop dat je een schappelijk gyn treft. En mooi dat je niet veel gedaan hebt vandaag op het vegen na. Super m zo meis jij had een lange dag.! Helemaal naar Voorburg meis je was zo wat bij mij! Wat een eind weg! Goed op je zelf letten he niet te veel hooi op je vork nemen. Je bent zelf ook belangrijk. Hier het gaat weer ben nog niet helemaal me zelf ( zo als vanmiddag te lezen was) En sorry van me geklaag en fijn dat niemand er op geregeerd heeft hihih! Met k gaat het wel wel flinke soep ogen en ze is gewoon nog helemaal niet lekker. Hoop dat ze snel opknapt me meisje! En ik zelf dat ik ook snel weer me zelf weer wat beter gaat voelen. Ach ik mag niet klagen de laatste drie maanden ging redelijk! Dus deze kleine tegenslag moet ik maar even nemen en weer verder gaan! Slaap lekker allemaal en een fijne avond nacht!!!!!
Sorry dames, weer ff kort... morgen haak ik weer in... Heb vanavond 18 km. gefietst pfffff... das een end, ben helemaal buiten adem hahaha... maar wel super trots en weer een kilo lichter whahaha... Etienne had vanavond 38.9, bah hoop niet dat ie weer ziek wordt... hij hoest ook weer regelmatig. Ik ga maar naar bed, tis al laat... eens kijken wat de dag ons morgen brengt... Weltrusten allemaal! XxX
Goede morgen allemaal. Bellie succes bij de gyn en hopelijk kan je een bevalingsplan opstellen. Mirr hoe gaat het met jouw. Voelt je knie al wat beter? Mammamia knap hoor zoveel kilometer. En geweldig dat je weer een kilo kwijt ben. Gup hopelijk helpt het ijzerspul snel voor je. Ik ben trouwens ook weer een kilo kwijt. Er zijn er nu in totaal 10 af verder ben ik vandaag en morgen lekker vrij. Was ik ook wel aan toe na wat hectische werkdagen.
mogguh! kben een keer de eerste, is ook niet vaak Wel beetje bagger geslapen, om 12u piesen, om 1u begon rothond van de buren te blaffen, om kwart over 2 ineens megakramp in mn been, om 5u ging de wekker en daarna ook niet meer echt lekker geslapen. Tword tijd dat we namen weten, kga er al van liggen dromen dat het nog geen naam heeft als het geboren word en het echt Kees of Co word! pnir, voel je je eigen al beterder? ja echt super zoals daniel het in de stuurhut vind! hij is helemaal gek van kranen en die staan er nogal wat langs het water, is het heel de tijd: da da da! en zodra hij mensen ziet gaat hij lopen zwaaien, goed opgevoed he mamamia, sportief hoor! nu spierpijn? hoelang heb je erover gedaan? nou, kga maar ff was ophangen buiten, heerlijk zonnetje he! alleen hebben we best wel vaarwind dus word nog niet buiten zitten denk heb zin in het weekend! zoals het er nu uitziet liggen we het weekend in Mannheim, DE winkelstad onder schippersvrouwen Gaan dan waarschijnlijk ook ff naar babywalz winkel
Goedemorgen dames, Vanochtend om kwart voor 9 gewekt door een vrolijke kletskous. Gisteravond had hij nog 38.9, vanochtend 35.9 zo 'laag' heeft hij het nog nooit gehad. Moet ik me zorgen maken? Hij is verder wel lekker aan het spelen nu... zal straks nog eens tempen. Ik heb heen 9 km. gefietst, halfuurtje over gedaan, toen 2,5 uur bijbelkring en toen weer 9 km. terug, halfuurtje... maar die kilo eraf was meer een geintje hoor, ik schommel een btje tussen de 2-3 kilo. Ik woog gisteravond 68.3 en toen ik begon 3-4 weken terug 71. Dus nog zo'n 4 kilo en ik ben al blij, maar het liefst nog 8 kilo ofzo Als mannetje op bed ligt kom ik wel weer ff wat langer kletsen... xxx
Gup vervelend dat je zo rot geslapen hebt Mamamia even in de gaten houden! Die temp als je het niet vertrouwd de ha bellen. Ik kom ook net terug van de ha. En ik ben geen overbezorgde moeder.! K heeft nu wel dus een oorontsteking en wel dubbel ook.:x en een keel ontsteking die ze maandag al had nu heeft ze wel ab gekregen en gelijk een verwijs voor de kno. Ik laat me niet meer afschepen als overbezorgd! Mother now.s best. Helaas.
Ik hou het goed in de gaten hoor. Net voor het slapen gaan had hij alweer 37.2 dus netjes. Komt goed! Sjonge, wat vervelend zeg van K. en oor/keelonsteking. Wel fijn dat je nu bent door verwezen naar de kno-arts. Hopelijk gaan ze er snel wat aan doen. en goed van je dat je door hebt gezet, altijd je moeder instinct/gevoel volgen. Je bent een goede moeder Patries, twijfel daar nooit aan! Sterkte! @gup: lekker varen met dit weer? Staat er veel wind? Hier valt het mee vandaag... Fijne dag!
Middag allemaal! Hier druuuuuuk ochtendje! Vanmorgen eerst Dinand naar het KDV gebracht. En voor de 2e keer op rij heeft meneertje niet hoeven te huilen bij het afscheid! Dat korte afscheid nemen werkt echt super! Daarna door naar het ziekenhuis naar de gyn. Laat het nou de gyn zijn die Dinand ter wereld heeft gebracht. Superleuk. Met kleine uk is alles goed. Bloeddruk 65/105, ook prima dus. Ze schrok wat er met Dinand gebeurd is na de bevalling, en begreep heel goed dat dat voor ons een heftige tijd geweest is. Ze snapte ook wel dat ik daarna ben ingestort. Afijn, mocht nog even naar binnen spieken. Dame ligt nog steeds met haar koppie naar beneden (Jeeeeeej), en heb het over inleiden gehad. Normaal zijn ze er niet happig om om na een eerdere keizersnede in te leiden, maar ze snapte het (psychisch gezien) volkomen dat ik het allemaal zwaar vond worden. Ze vond erg goed dat ik hier al over na had gedacht. De kans bij inleiden is dat het litteken van de KS eerder scheurt als dat de bevalling uit zichzelf opgang komt. Overigens is die kans niet heel groot. Bij een spontane bevalling zonder inleiding is de kans 1 op 200 en bij inleiding is dat 3 op 200. Ze gaf zelf al aan dat het vrijwel niet gebeurd, maar dat je er wel rekening mee moet houden dat het dus kan gebeuren. Mocht dat gebeuren, dan zal het weer een keizersnede worden. Nu gaan we per afspraak bekijken hoe het gaat, en mocht ik het echt echt echt niet meer trekken, dan zal er een inleiding volgen. Tevens zei ze: Het zegt niets, maar ik denk dat jouw (gezien de draagtijd van Dinand die met 37 weken geboren is) misschien wel korter is dan de 40 weken. Ga er niet van uit, maar een eerste kindje wat met 37 weken wordt geboren komt qua percentage niet heel veel voor. De meeste vrouwen bevallen echt tussen de 40 en 42 weken van hun eerste kindje. Nouja, laten we het hopen hihi. Oeh, en vandaag 4 jaar samen met me mannetje. Heb een mooi horloge gekocht (althans vind ik) voor hem. Als hij hem niet mooi vind, mag hij hem komen ruilen! Nou ga ik eerst even wat doen, lees straks even verder bij!