Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuk!

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Februari 2010, meeting nr3....op 11 juni!!!

Wie heeft er zin om elkaar weer eens te zien???
    De zomer(vakantie) komt er alweer aan...Leuk tijdstip om op bezoek te gaan bij kinderboerderij, speeltuin of park voor een picknick...

Wie gaat er mee???

* Knorretje84,
    * Ninja2,
    * Guppekop, gaat helaas niet meer mee....
    * Pnirmal,
    * Mammamia,
    * Super Mummy,
    * Nelta,
    * Belliebel, gaat helaas niet meer mee....
    * 1Dondersteen,
    *

Waar: nader te bepalen

Suggesties voor locaties:

* Delft, Delftse hout (kinderboerderij + waterspeeltuin)
    * Rotterdam, Blijdorp (dierentuin)
    * Zeewolde, Hans&grietje pannenkoekenhuis+speeltuin (zie Hans & Griet | Het Grote Kabouterbos | Hans & Griet IJs | Hans & Grietje Pannenkoekhuis)
    * Best, BestZOO, dierentuin/kinderboerderij/speeltuin (zie www.bestzoo.nl)
    *Griftpark Utrecht (Griftpark)

And up!

Hoelaat spreken we af???

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jodel gaat ook mee!!! moet haar effe een bericht sturen met tijd en plaats.

Lilalief heb ik ook gevraagd maar nog niets van gehoord

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Februari 2010, meeting nr3....op 11 juni!!!

Wie heeft er zin om elkaar weer eens te zien???
    De zomer(vakantie) komt er alweer aan...Leuk tijdstip om op bezoek te gaan bij kinderboerderij, speeltuin of park voor een picknick...

Wie gaat er mee???

* Knorretje84,
    * Ninja2,
    * Guppekop, gaat helaas niet meer mee....
    * Pnirmal,
    * Mammamia,
    * Super Mummy,
    * Nelta,
    * Belliebel, gaat helaas niet meer mee....
    * 1Dondersteen,
    *Jodelliti

Waar: nader te bepalen

Suggesties voor locaties:

* Delft, Delftse hout (kinderboerderij + waterspeeltuin)
    * Rotterdam, Blijdorp (dierentuin)
    * Zeewolde, Hans&grietje pannenkoekenhuis+speeltuin (zie Hans & Griet | Het Grote Kabouterbos | Hans & Griet IJs | Hans & Grietje Pannenkoekhuis)
    * Best, BestZOO, dierentuin/kinderboerderij/speeltuin (zie www.bestzoo.nl)
    *Griftpark Utrecht (Griftpark)

12.00 lijkt me wel een prima tijd maar wat gaan we doen haha

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    beterschap knorretje!!

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Slapen alle kinderen tegenwoordig 1 of 2x???

Aidan slaapt van 12.30 tot 15.00....maar goed, daar kunnen we moeilijk rekening mee houden....

Dus....Tja....Uurtje of 12 lijkt me wel prima. Kinderen die 's ochtends nog naar bed gaan kunnen dan in de auto nog slapen....(zijn ze iig gezelliger dan Aidan!!! hahahahaha).....

En waar gaan we heen???

Bij mooi weer, Utrecht doen??? Is voor Mammamia "dichtbij"...en als er slecht weer voorspeld wordt kunnen we een indoor speeltuin opzoeken.....???!!!

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Jij ook beterschap knorretje.

Het uitje ik pas me aan.;) En zie wel wat het woord.

Ninja leuk een echo op 11 juni kunnen we gelijk spieken als het goed is naar je eerste echo;)

Belliebel meis het is te begrijpen dat je niet meer mee gaat met het uitje je loopt dan op alle dag en is denk best zwaar z.n uitje nog. Dus de volgende keer en dan met je jongste spruit er bij.

Gup geld voor jou ook dan ook met je tweede spruit er bij;)

Hier net terug van me oma ben even met k er uit geweest. Ze is wel ziek maar van thuis zitten word je ook gek haha. Daar was toevallig een muziekcorps dus k heeft lekker staan zwingen en in haar handjes staan klappen met oma en oudeoma.;)

Fijne avond allemaal.;)

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    volgende uitje word nog lastiger plannen met kleine ukjes erbij en nog ukjes in de maak:D

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ja sem slaapt smiddags ook en smorgen en savonds haha. Maar hij kan ook heel goed een dag zonder slaap, nouja meestal als er ander kinderen bij zijn vind ie het wel interessant haha.

Mij maakt het niet zoveel uit waar we naar toe gaan al is utrecht wel een stuk dichterbij.

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Vroeg me net ook af... waar gaan we heen?? Hihihi!! Devin slaapt in de auto wel...

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

hihihih :cool:

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, liggen weer vast. Morgen weer verder. Gaan zo denk nog ff filmpje kijken als wim uit de douche is en dan op tijd naar bed

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nou, eigenlijk de rest:D nr 3 gaat waarschijnlijk paar jaartjes overheen voor we daar voor aan de gang gaan;)
    Maar als bel, mir en ik zijn bevallen heb je nelta en bloempje die met dikke toeters gaan lopen, zo bedoelde ikhet:D

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    als het slecht weer word kunnen we misschien naar ballorig gaan in houten das toch bij utrecht ofniet haha

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Is bloempje zwanger??? dat heb ik gemist denk ik haha

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    rustig hier

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ow weer lekker bezig geweest:)
    laten we het zo zeggen dan, er zijn nog dikke buiken in aantocht!:cool:

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nou, kga ok maar naar bed. Hier is niemand om mee te kletsen:( Morgen nog 1 hele lange dag varen en dan weekend waarschijnlijk. Of zaterdagochtend nog paar uurtjes, maar moeten even kijken hoe het loopt morgen. Willen zaterdag sowiso naar een babywalz-winkel, nieuwe box uitzoeken:D

19. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi meiden,

Heb een btje bijgelezen, maar tis al te laat om nog terug te reageren. Ik moet er echt de tijd voor nemen en dat heb ik deze week nog niet echt gedaan...

Wilde alleen ff weltrusten wensen.

Helaas is Etienne toch ziekjes, hij had vanavond 38.7 maar het wonderlijke is dat hij heel lief/rustig is en goed lachs/zingen etc. dus het zit hem (nog) niet echt dwars, hopelijk blijft het hierbij... Hij heeft vandaag 2x geslapen en vanavond is hij weer lief gaan liggen. Was gisteren wel anders... nu de hele avond nog niet gehoord. Eet ook wel iets minder vandaag, misschien wat last van z'n buikje... Hopelijk is het morgen weer over...

Plannen voor het weekend: Morgen nog een dagje werken, 's avonds naar de pedicure. Zaterdag een buurtfeest hier op het schoolplein tegenover ons, eens zien of het nog een btje leuk is en kijken hoe het weer verloopt. Zondag mijn schoonouders naar Schiphol brengen en 's middags komen schoonzus, zwager en neefje. (tenzij Etienne echt ziek wordt, dan doen we rustig aan)...
    Maandag geen plannen, dinsdag werken en dan 6 dagen vrij!!! Joehoeeeeeeeee en het vakantiegeld is weer gestort! Wij kunnen ff behoorlijk voorruit deze maand:D

Weltrusten allemaal...

XxX

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Hier redelijk geslapen. Gisteravond ffies naar schoonouders geweest en 2 uur met me zus aan de telefoon gehangen hihi:p. Tegen de tijd dat ik met me zus ophing was het tijd om te gaan slapen hihi:p.

Dinand werd gisteravond nog wakker toen we net in bed lagen, gedroomd denk ik. Maar na een knuffel en een kus was het allemaal weer goed.

Mammamia: Jeeeeeuj, Etienne vandaag 16 maanden:D.

Uitje: Whaha, ik had het er met manlief over gisteravond. Het eerste wat hij zei: Ben je gek in je hoofd? Whaha hoezo? Nouja, je kan het stukje van hier naar de albert heijn nog maar net lopen, laat staan een hele dag rondhobbelen hihi:p. Eeeeh ja daar heb je gelijk in! Plus daarbij, stel je voor dat je vliezen breken...wat dan? Eeeeh ja, geen idee!

Plannen vandaag: Heb een strijk liggen, maar als ik ergens geen zin in heb, is het wel strijk. Blegh!

Deel Deze Pagina