Weet je wat het is. Hier is het soms gewoon lastig streng te zijn. Als Arun uit school komt heeft hij ook trek in iets lekkers kan dan moelijk k overslaan Hier zijn er dus al producten in huis die misschien pas horen bij oudere kinderen maar dat klopt dus heb al een ouder kind. En deze week is ze al de hele week ziek ben al blij dat er iets in gaat. Elke voedingstof is nu mooi mee genomen. Hihi. p.s nu niet denken dat ze de hele dag snoep/chips/koek krijgt het valt reuze mee.
in winkels heb ik eigenlijk nooit de vraag gehad. of wel, 1x of hij een lolly mocht Gaan lang niet elke zondag. Vaak moeten we dan alleen omdat er geen creche is en je daniel niet overal mee naar toe kan nemen. Zondag is er ook geen creche, maar daar nemen we hem altijd mee de kerk in, gewoon zorgen voor genoeg eten/drinken en als het echt niet gaat ga ik eruit met daniel.
@ Pnirmal: Het feit dat ze het "lekkere" wel eet....geeft aan dat ze dus wel trek heeft maar geen zin in het "gezonde" eten.... Dat klinkt toch als manipuleren...Snap je wat ik bedoel? Wij hadden het bijv gisteravond met Aidan... Aten bami...Daar hebben we ook altijd kroepoek bij. Aidan weigerde in eerste instantie de bami want hij zag de kroepoek liggen....Heb hem dat geweigerd...Hij werd boos, weigerde te eten...maar na 10 minuten bedacht meneer zich en at mooi zijn bord leeg...Als "beloning" heeft ie toen een stukje kroepoek gekregen.... Je mag K best dingen verbieden die Arun wel mag.....!
Een lolly???.....Tja, zullen maar zeggen dat de verkoper niet beter wist...of iig geen leeftijd kan schatten! Kijk, een plakje kaas vind ik nog tot daar aan toe, en bij de bakker een mini-krentenbol of eierkoek...oke...Neem dat aan, en dat kan hij 's middags krijgen... Vandaag op de markt kwamen ze aan met koekjes en spekkies...En ze gaven dat gewoon, zonder te vragen!!!....Heb het teruggegeven...
Uh meiden, ben niet zwanger hoor. En ook niet officieel bezig met zwanger worden. Manlief heeft idd gezegd, zonder condooms maar voorlopig voor het zingen de kerk uit. En Sam is eindelijk los gaan lopen gisteren en nu doet hij niet anders meer. Loopt hele afstanden op en neer.
en Aruns lekkers dan beetje meer afstemmen op K? of is dat niks? Mijn gevulde koeken etc zijn veel minder geworden omdat daniel ook wil mee eten, dus pak nu veel vaker "kindvriendelijke" koeken
Eindelijk duidelijkheid!!!...hihi.... Wow, wat gaaf van Sam!!! Super zeg!!!.... Het lijkt me zo leuk als ze zelf gaan lopen...Aidan weigert, aan de handen lopen = prima....maar los...uhhh nee, hij is "bang"....
Idd, of zijn "snoepen" verplaatsen naar de avond als K op bed ligt.... Dat zijn wij op een gegeven moment bij Aidan gaan doen....Niet meer lekkers eten als hij erbij was..(zoals chips/chocola).. Nu snoepen we helemaal niet meer!!!....ben al 5 kilo kwijt!!! En het gekke is, ik mis het niet!....Had dat nooit verwacht...zo'n choco-holic als ik ben/was.....
Sam is ook heel lang bang geweest om los te lopen want hij kon het al makkelijk. Hij begon al met oefenen met 8 maanden. Maar het voordeel van laat los lopen is dat ze meteen heel stabiel lopen. Hij valt bijna niet en kan ook dingen optillen enzo.
nou, het rare was, dat ze vlak ervoor nog had gevraagd hoe oud hij was (dorpswinkel, dus kletsklets) koekjes en spekjes: hangt denk van de tijd af of ik het weiger of niet. Pas heeft hij bij mn ouders gezellig met mn jongste zusje op de bank 2 spekjes gegeten, was toen rond half 4, dus drinktijd, maar heeft daarna niet meer zn "normale" koekje gehad.
hier is het bij het drinken een koekje, chips etc niet voor 9u savonds en dan slaapt daniel als het goed is
wat goed van sam!!!!! Volgens mij is sem de laaste die niet loopt hahah maar heb veel hoop in het uitje aangezien hij de vroige keer ook ineen ging staan in de box na het uitje haha. Ojee de misselijkheid is toegeslagen ik heb heel de tijd het gevoel te moeten kotsen. had gehoopt dat het weg zou blijven haha
gewoon met de klink ofzo? sem kan er nog niet bij haha maar hij krijgt de klep van de tv kast wel open enz.
sem kan wel traplopen sinds gisteren ook wel erg handig nu ik zwanger ben haha. Ik zeg gewoon dat meneer beer boven ligt en dan kruipt ie snel naar boven joh haha wel grappig om te zien
ja, op zn tenen kan hij bij de klink komen Buitendeurklinken zitten gelukkig iets hoger maar hou toch het traphekje (wat als deurhekje dient) dicht beneden...
ow dat is wel heerlijk ja! Ben ook heel blij dat daniel dat ook kan, scheelt een hoop getil op een dag!