de klinken omhoog zetten dan kan ie er niet meer bij. Soms wel lastig he als je een kindje hebt wat al zo snel is.
ouwe deuren/klinken dus dat gaat niet Ja soms wel lastig, maar ben blij dat hij de box toch nog heel leuk vind zodat ik niet de hele tijd hoef te vangen en doen En dat ik nu niet veel hoef te tillen vind ik ook ideaal
Beetje, alleen wel erg moe! Kids hebben vanmiddag ook niet echt geslapen en zijn nu lekker vervelend... niet leuk dus!! Zelf ook niet ff kunnen liggen. Ze gaan er dus maar vroeg in en ik dan ook maar, hopelijk helpt het. Heb al wel iets gegeten, maar echt veel nog niet...
Hallo! @ Sam loopt! JOEHOE! @ Super M, jammer dat je je nog niet goed voelt. Hoop dat het nu snel over is! Beterschap! @ Gup, ze komt hier nog niet bij de deurknop. Maar ze doet haar best. hihi. @ Knor! 5 kg kwijt! WOW! En belachelijk dat mensen zomaar iets durven te geven aan je kleine zonder het te vragen! Ik zou het ook terug geven (zou hier sowieso moeten ivm die allergie...)! Maandag trouwens weer ziekenhuis ivm allergieën! @ Hier heerlijk met mijn meisje alleen thuis. Lekker gegeten en daarna in bad gestopt. Waanzinnig druk hier. Sorry dat ik zoveel afwezig ben! @ Uitje, ik kan er niet bij zijn. SNUF! (ook voor het eerst...) Schoonouders hebben hun vakantiehuisje verkocht en moet leeg gehaald worden. En dat is het enige weekeind dat dat mogelijk is... Stom he? Maar ja, het moet. zucht!
Geweldige toppic! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/273572-verborgen-gebreken-jezelf-d-13.html#post10025790
Navond! Men ben gesloopt! Terwijl we eigenlijk niks boeiends gedaan hebben whaha. Vanmiddag kwam mannetje thuis met rozen, vanwege de kaas, ham en brood wat hij had meegenomen. Ben me toch in lachen uitgebarsten toen hihi. Ik zei dat hij mijn hormonen niet zo serieus moest nemen. Maar wel erg lief van hem hihi! Eten: hier ben ik ook erg makkelijk in: wil je niet eten, prima, dan toch niet. Dan eet je maar als het weer tijd is! Hier heb ik het wel geteld 1 keer meegemaakt bij de C1000 dat ze vroegen of hij een plakje worst mocht hebben. Als het me gevraagd word vind ik het geen probleem. Trouwens Dinand pakt het niet eena aan van iemand die hij niet kent. Hij zit wel verlekkerd naar het plakje worst te kijken hoor, maar dat iemand anders dat aan hem geeft vind hij maar niets haha. SM: Nogmaals beterschap! Hopelijk ben je er snel weer bovenop! Verder: ben ut kwijt!
Goedenavond, Geen koorts meer te bekennen hier, net 37.3 voor het slapen gaan. Zal wel een tandje zijn geweest... is heel lief gaan slapen. Lekker gewerkt vandaag en vanavond naar de pedicure geweest Hoe ist hier? Zal eens een poging wagen om terug te lezen/reageren... X
@super m: beterschap! @knor: 5 kg. jij gaat hard. ik blijf steken tussen 2-3 kilo en ik moet zeggen dat ik weer dreig terug te vallen in het iets meer snoepen... grrrr... Hoe was het bij de tandarts? en lekker he vakantiegeld gestort. Hier idd een 'rijk' gevoel haha... al ging er alweer aardig wat af voor bepaalde dingen, maar we houden nog mooi wat over... Hier gaat het eten de ene dag beter dan de andere, maar ben al gestopt met een strijd van je MOET het eten... als ie niet wil, prima probeer ik het later nog een keer en anders zal hij er wel gewoon ff geen behoefte aan hebben. Hij is prima op gewicht, dus komt wel goed. Af en toe een extra nijntje koekje of cracker vind ik ook al goed. Ik ben niet zo van het zoete, heb ik in ieder geval nog niet in huis... Het enige wat hij als tussendoortjes krijgt is: cracker, rijstewafel, nijntje koekje, biscuitje, knijp yoghurt/danone, rozijntjes en soms wat gekleurde vruchtenhagel... verder komt al die 'troep' mijn huis niet in hihi... hier ook al weleens de mag hij een lolly? vraag gehad... tsss, wat denk jezelf? Hij heeft laatst een paar dummies op en vond het jammie, maar verders niet... @pnir: als je Arun bijvoorbeeld een 'onverantwoord' snoepje geeft, kun je K. toch gewoon een nijntje koekje o.i.d. geven? of accepteerd ze dat niet? @nelta: fijn dat jullie het zo naar het zin hebben daar in Oostenrijk. Geniet ervan. @bloempje: jeeeeej, Sam loopt @ninja: leuk 11 juni jullie eerste echo. Kan je em idd showen op het uitje. Gaat dat nog door trouwens nu er al een paar afmeldingen zijn en moeten we niet even definitief een knoop doorhakken waar we elkaar ontmoeten? @bellie: wat een verhaal van je tosti hihi... hormonen, grrrr haha... en manlief kwam weer met een bosje bloemen, de schat... Succes! @gup: is Daniel zo groot of hangen jullie deurklinken laag? hihi... idd de deurklinken naar boven plaatsen... @donder: jammer dat je niet mee kunt naar het uitje, volgende keer beter... @ikzalvastiemandvergetenzijn, maar ik weet het echt niet meer Fijne avond/nacht allemaal... Liefs, mij
Utrecht bij mooi weer en Houten bij slecht weer. Klinkt mij als muziek in de oren, daar ben ik namelijk zo Al zou ik niet weten waar dat park zit, dus moet ik nog ff kijken als ik met de trein in Utrecht ben, hoever dat van het station vandaan is... anders kan iemand mij dan oppikken van station Utrecht???
oja met picknicken wie neemt wat mee?? ik kan helaas geen gekoelde dingen meenemen ivm de echo van te voren. Ik wil wel iets van koekjes/drinken meenemen ofzo of iets voor de kids rozijntjes,koekjes oid wat jullie wensen.
Hallo dan allemaal.. jullie zijn 300 pagina's verder sinds ik er het laatst was.. schandalig! Gaat het goed met iedereen? Gefeliciteerd aan de (nieuwe) zwangeren.
hey lila, Leuk dat je er weer bent tis anders maar rustig hoor de laaste tijd haha. Hoe is het met de kleine meid?
Ja goed, het is al echt zo'n kindje, ze wordt zo groot! We zijn twee weekjes naar Turkije geweest en ze doet bijna niets anders dan RENNEN!! Soms best vermoeiend, haha.. Hoest met jou verder?
Ik ga er meteen weer vandoor, even relaxed tv loeren! Probeer gauw weer te komen, in ieder geval sneller dan de afgelopen keer!! Liefs!
ja ze worden snel groot he haha en ze worden eigenwijs....echte handen binders hoor nu haha. Hier gaat het goed hoor. Beetje misselijk en heel moe verder wel goed. Met sem ook enz haha
Februari 2010, meeting nr3....op 11 juni!!! Wie heeft er zin om elkaar weer eens te zien??? Wie gaat er mee??? * Knorretje84, * Ninja2, * Pnirmal, * Mammamia, * Super Mummy, * Nelta, gaat eerder terug? * Jodelahiti, Waar: Bij mooi weer: *Griftpark Utrecht (Griftpark) ..... Lekker picknicken!!! Bij slecht weer: * Ballorig Houten Hoelaat: 12.00 !!! Voor de dames die met de trein komen....er gaat een bus vanaf het cs station die stopt bij het griftpark. Voor meiden die met de auto komen, er is een parkeergarage bij het griftpark....1,50 euro per uur...dus dat valt alles mee!!!....(zie ook de link hierboven = (griftpark)....Daar staat precies beschreven hoe je er komt en wat er allemaal te doen is! Wat nemen we mee? * Iedereen iets van een kleed * Iedereen zorgt voor eten/drinken van eigen kind * Iedereen neemt iets te drinken mee * Iedereen neemt iets te eten mee (wat we dan onderling weer kunnen ruilen ofzo...Snappie? Gewoon op grote berg gooien en eten maar!) Ik (knorretje) heb nog servetten, plastic bekertjes en rietjes...zal die sowieso meenemen! Zo goed?!