Pfff je stukje gevonden hahha. Mooi dat alles goed gegaan is op het cb. Heimwee naar broers/zusjes ouders nou beetje te lang geleden voor mij hihih. Jaar of 20 Maar kan het me wel voorstellen hoor meis is niks mee. En donder slaap lekker en een goedenacht rust.
jouw 20jaar geleden is de tijd waar ik nu in zit zo ongeveer werd gewoon beetje boos dat mn ma de telefoon niet opnam hoezo hormonsters... en twas nog geeneens belangrijk wat ik wilde vertellen, alleen mn trotse moederhart luchten
heb jij misschien nog leuk idee voor taartje? mn ouders en mogelijk zusjes komen waarschijnlijk zaterdag nog ff schip bekijken en heb zin in taartje bakken dus dacht misschien kan het gecombineerd worden... alleen weet ik niet goed wat voor taart ik dan moet doen
Hihih maar dat is normaal hoor doe ik ook nog steeds haha. Ooit als we zelf oud zijn of oma dan komen onze kinderen naar ons toe van mama van hoor eens!!! Maar moet toe geven jij bent 21 toch. En vind je echt echt heel volwassen al zijn. Ik was het nog niet hoor op die leeftijd en nu nog niet haha. Maar ja wanneer ben je volwassen ergens blijf je altijd nog kind diep van binnen. Heerlijk toch. Wel grappig je bent 16 jaar jonger dan ik en toch delen we al een heleboel van de zelfde dingen.
Een licht blauwe taart, met kleine bootjes op de zijkant en op bovenkant home sweet home ? Heb niet zoveel inspiratie, sorry...
ja 21. Nee nog niet trouwens! zo snel gaat het niet! in juni word ik 21, dat is het pfff vergeet zelfs mn eigen leeftijd en wanneer je volwassen ben...weet ik ok niet voel me soms nog behoorlijk puberaal! en soms een oma dus ja
had ook wel aan bootjes zitten denken maar weet niet goed hoe ik die moet maken maar heb sowiso geen uitstekers (?) dus ga denk maar weer ff winkelen morgen
kunnen ze spierpijn ofzo krijgen van die prikken? daniel is zo onrustig! maar geen verhoging ofzo dus dacht dat hij misschien beetje last van zn armpjes heeft?
nee ik ben er nog! Sem is van de bank gevallen bij vrienden! Het scheelde maar een haar of hij had een gat in zijn hoofd. Hij stapte naast de bank en mijn vriend was te laat hij viel met zijn hoofd op de tafel daarna met zijn achterhoofd op de grond(tegels) er zit een hele dikke bult. Hij huilde 5 min en was daarna weer vrolijk ga straks nog een keer kijken
Goedemorgen Ahhh arme Sem, gelukkig vergeten ze het snel weer... Ankertje ja ook leuk niet eens aangedacht Hier vroeg op... straks weer werken. Kids liggen nog lekker te slapen dus ik laat ze ook maar nog even lekker liggen. Kan ik ff rustig ontbijten hihih!! B&J was ergggg lekker!! Dat mag hij vaker meenemen ! Nou tot laterzzz!!
MOguh allemaal! Hier ook heerlijk geslapen. Werd om 2 uur wakker van enorme kramp in mijn kuit. Aaarg wat doet dat pijn zeg. En het lukte me maar niet om die kramp eruit te krijgen. Ben er toen maar ff uit gegaan. Al hinkelend de trap af gegaan. Na 10 minuten op 1 been staan en masseren trok het eindelijk weg. Heb bij de zwangerschap van Dinand er ook vreselijk veel last van gehad. Was blij dat ik er tot nu toe geen last van heb gehad, maar vanaf afgelopen zaterdag heb ik elke nacht wel een keer last van die rotte kuitkramp! Mja als dat samen met maagzuur het enige is waar ik last van heb, mag ik niet klagen denk ik! Dinand heeft ook heerlijk geslapen. Toen hij vanmorgen wakker werd was hij meteen lekker aan het lachen en hoorde we poesje mauw voorbij komen. Hij neuriet dan lekker. Is zo lief om te horen. Ben blij dattie zo lekker geslapen heeft. Plannen hier, eeeehm wiegje straks in elkaar zetten! Jawel, hij is af. Zal er een foto van maken als ik hem opgemaakt heb.
Oh, gup ik denk dat ze wel last van die prikken kunnen krijgen hoor. Het zijn volgensmij dezelfde soort prikken (sterioprikken) als die je op 9 jarige leeftijd krijgt. Ik weet nog heel goed dat 1 arm loodzwaar was en pijn deed. Gewoon goed in beweging houden en masseren!