@ lieve schatten. Ik ga weer mijn bedje opzoeken. ben iets wat moe... hihi. morgenvroeg weer vroeg dag... denk ik. hihi. Veel plezier allemaal!
goede morgen hier al weer optijd uit bed Anne klaar aan het maken zo carmen crulset erin enz. gup wat comunni is uhm ben van huis uit niet katholiek opgevoed maar bij de katholieke kerk is er bij elke dienst een soort van heilig avondmaal die iedereen dan ophaald voor in de kerk de pastoor zegt dan lichaam van jezus en dan moet je amen zeggen en neem je het stukje hostie in je mond ga je zitten en zeg je het onze vader of zo op. Anne mag dus vandaag voor het eerst dit ophalen. verder weet ik het ook allemaal niet helemaal. iedereen een fijne zondg ga gauw verder doche Elise en Wesley aan kleden enz. kwart voor 10 in de kerk zijn
Goedemorgen @ Pnir hoe krijg je dat nou weer voor elkaar!! Je tas in een pan olie.. @ Donder leuke schoentjes!! En super rokje hihih!! @ Hier net uit bed... kids zijn ook net pas wakker. Wel lekker dus!! Verder vandaag beetje opruimen in huis, dan vanmiddag met de kids ff naar winkelcentrum, daar komt Dora en is veel te doen voor kinderen... en uitverkoop van sommige winkels !! Vooral van name-it, koopjes vanaf 2 euro... dus moet toch ff kijken hihihi!! @ Mir hele fijne zondag!! En succes met Anne d'r communi!!
mogguh! zo, al heerlijk gedoucht, zo de broodjes de oven in, eten, daniel aankleden en richting kerk. Tis weer heerlijk weer hier! zon en klein beetje wind, dus komt goed! Daniel heeft trouwens een lelijke schaafwond op zn kin, is gister voorover van het bankje bij tramhalte geduikeld, kleine wildebras. SM, dan is het leuk winkelen ja! Mir, veel plezier dan!
Ja kinderen he! En hoe voel jeje ben je al wat opgeknapt. Mir fijne dag met de kinderen en een mooie communi! Dat ze veel cadeautjes mag ontvangen Gup je hebt een wildebrasje die Daniel. En veel plezier in de kerk. Hier gaat het goed redelijk geslapen k ook! Zelf voel me niet zo lekker voel koortsig keelpijn en een al geheel gevoel van gewoon niet lekker zijn vorig week ook al maar denk dat het nu wel door gaat zetten een brongitus ect ect we zien wel. Fijne dag allemaal.
Goeiemorgen! Even snel een berichtje! Lees vanavond even terug! Ben alleen maar aan het werk. Hier zo even naar leidschehage moet echt een nieuwe broek.. ik loop ze zonder broek uit! Verder gaat het goed met ons! Mijn waarde zagen er laatst beter uit! En thijs krijgt 2 kiezen en hij kan lopen!!!!!!!!!!!!! Alleen buigt hij tijdens het lopen zijn knieen niet dus ziet er lach wekkend uit! na de stad weer werken en daarna kom ik nog even hier buurten!! Fijne zondag!
Middag allemaal! Nog niet bijgelezen, denk ook niet dat dat vandaag gaat lukken! Was een lekker avondje gisteravond. De nieuwe pirates film was leuk, maar niet zo leuk als de andere films! Het was iig erg lekker om er even met zijn 2e tussenuit te zijn. Vanmorgen heerlijk "uitgeslapen". Als Dinand ergens anders slaapt, word ik 's morgens op de een of andere manier altijd heel vroeg wakker. Het was dus 7 uur toen ik wakker werd, maar ben lekker tot half 10 blijven liggen. Daarna lekker gaan douchen, totdat manlief opeens om het hoekje kwam met de telefoon. Oma is vanmorgen overleden. We hadden zo gehoopt dat ze het nog een week of 5 had vol kunnen houden, maar helaas. Voor haar is het wel beter hoor, ze heeft nu geen verdriet en pijn meer, en dat is toch ook wat waard! Strakjes gaan we naar Oud Zuilen toe waar ze ligt opgebaard. Zometeen met Dinand nog maar wat moois maken. Dinand was haar eerste achterkleinkind, en ze was dus ook he-le-maal verzot op dat manneke!
@ Super M, thanks! Ik vond het ook al zo leuk. hihi. En en! Wat heb jij allemaal gekocht? Nog leuke dingen gescored? @ Mirr hoe was de comunnie? Hoe vond Anne het? Ik hoop leuk. @ Hier vandaag lekker in mijn up met dochter rond gewandeld (zij op haar fiets) en papa was lekker aan het slapen. Had hij even nodig. En zome 2 lekker met manlief op de bank hangen een filmpje kijken en daarna nog opruimen als ik de puf heb. Wasjes draaien heel braaf. Meiden! ik hoop dat jullie verder allemaal een heerlijke dag hebben gehad! en tot morgen?
Bel: gecondoleerd! Mir: mooie communie gehad? Ik ben weer weg... ga lekker dvdtje met manlief kijken, de eetclub... ben benieuwd... Dit weekend 'al' 2x sex gehad hihihi... lang geleden dat we het 2 dagen achter elkaar deden en wie weet vanavond nog wel een keer hihihihi... Fijne avond! XxX
Uhhh nieuwe slaapzak en dekbedovertrekje voor Devin, 3 hemdjes voor Devin, 2 dvdtjes voor Jaylinn (dora en super baby's, en diego), korte broek voor mezelf. Jaylinn heeft van opa en oma nog een dora tentje gekregen. Jaylinn zei trouwens vandaag: Mam... ik wil een zussie Hahahah moest er wel heel erg om lachen!! @ Mammamia have fun!! Lekker van genieten Gebeurt hier ook niet zo vaak, maar soms heb je dat weleens hihihi
@nou, SM, dan weet je wat je te doen staat @mamamia, lekker actief geweest dus hebben jullie een verliefde bui ofzo? @hier: vanochtend naar de kerk geweest, was wel gezellig, vooral het koffiedrinken erna preek was/vond ik niks, totaal geen diepgang. Was ook niet een echte dominee (ziekenhuispastoor), niet dat dat alles wli zeggen maar toch vind ik vak wel dat je het merkt. Volgende keer beter zullen we maar denken! Vond het wel leuk dat dominee het telkens over "speelkameraadje" had ipv baby Daniel was vanmiddag best vervelend en vanavond 3diarreebroeken Nu ligt hij te mopperen in bed, is heel moe maar wil niet slapen.
@ Bel: Gecondoleerd meid! @ Mammamia: Mmm, komt het door je speeltje??? @ Donder: Wat een gave rok!!! En die schoentjes, zo cute!!! @ Uhhhh..... Kwam alleen hoi zeggen! Ga er weer vandoor! Ben moe....en niet lekker in orde! Drukke week voor de boeg, dus ik spring mijn bedje in!!! Fijne avond en tot snel!!!
AAARGH!!!! waarom gaat daniel nou niet slapen!?!?!? ligt al een uur te huilen en te zeuren en hij is MOE!!! toch maar melk geven denk, ben het echt zoooo zat!!!
@ all: thnx! Ben echt zo energieloos, echt veel te veel gedaan vandaag! Ga er maar optijd in vandaag!
@ Haai! Nog ff spieken! @ Super M! ZOW! jij bent ff lekker los gegaan. hihi. Leuke dingen gekocht zo te zien! Toppie! @ Knor, ach meisie! Beterschap! @ Gup, jammer dat de preek niet leuk was. En balen van die poepbroeken! ZOW! en nu ook nog eens niet willen slapen. hoop dat dat ondertussen wel het geval is. @ Bel, ga jij eens ff lekker rustig aan doen! Jij met je dikke buik! hihi. Je krijgt het straks nog druk genoeg. *wink wink* @ Mammamia... eh.... ga zo door?!? hihi *dubbel wink voor jou... hihi* @ Hier lekker lang bank gehangen, toastjes gehad en best wel goed gesprek gehad. We hebben het gesprek gelijk omgezet in actie. We zijn beide net bloeddonor geworden en gewoon donor voor als ons iets mocht overkomen. Gelijk de koe maar bij de horens gevat. We hadden het er nl al vaker over gehad. Maar nu was het van laten we het gelijk maar doen. anders vergeten we het weer... Dus! gedaan.