Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    maar gestopt met verven, het wil niet erg. Dekt erg slecht dus moet alles 2 of 3 x doen. Heb raamkozijn en binnenkant van de deur 1x gehad.
    En wim had grag dat ik in de hut kwam zitten

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goed zo, wel luisteren naar je vent he:p

Genieten van het mooie weer!

Hoe is het weer daar nu?

X

3. mammamia

Tot 10 tellen vind ik soms al moeilijk, laat staan tot 20000:p hihi...

Jah, ze krijgen nu echt een eigen willetje. Het opvoeden is begonnen en man wat vind ik dat soms moeilijk/zwaar. Ik hoop zo dat ik het goed doe!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    soms luister ik nog wel naar hem hoor:D begon mn buikie ook te voelen nadat we de luiken weer dicht hadden liggen dus maar rustig aan gedaan vanmiddag.

het weer...tis droog, maar grijs en koud

5. mammamia

@gup: waar zit je dan precies in DL?

@iedereen: lekker van het weer genoten vandaag? Tis hier rustig geweest... Wil er morgen eigelijk wel ff uit, naar het strand ofzo... eerst nog een hemelvaarts ontbijt in de kerk met muziek en gezelligheid.

Vandaag echt een !@#$^^%$ dag gehad. Natuurlijk al moe van een vroege vogel die niet meer wilde gaan slapen (echt de eerste keer dat het niet lukte om hem rustig terug te leggen en verder te slapen) en wat klaag ik eigelijk? Maar zodra ik moe ben is mijn hele dag anders, kan ik niet veel hebben... maar zullen wel meerdere mensen last van hebben toch?

en de rest van de dag was ook niet altijd gezellig. Gewoon een mannetje die huilt om alles en nog wat, echt vermoeiend, zeker als je zelf ook moe bent... zucht... maar we blijven lachen en tot 10 tellen, al vond ik dat vandaag ver* moeilijk! Hoelang duurt deze fase nog? haha...

en vanavond dus weer niet willen slapen he, terwijl hij dus echt hartstikke moe was. Ik heb hem huilend op bed gelegd en ben gewoon weggegaan en de muziek wat harder gezet hier beneden. Normaal gaat hij dan echt niet slapen, maar blijkbaar had hij zelf ook wel door dat ie moe was hahaha... nu hoor ik hem niet meer.

Kga nu maar een bakkie aardbeien maken (zijn die wel goed om te eten? haha...) met een grote dot slagroom erop, heb ik wel verdiend vandaag al zeg ik het zelf... en dan lekker met de beentjes omhoog en gtst kijken!

Fijne avond/nacht allemaal!

XxX

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gup, jou boot past niet in de sloot hier, maar ach, met een beetje proppen lukt alles hoor hihi:p.

Nog steeds grijs en koud daar?

Mammamia, tot 10 tellen is toch niet zo moeilijk? Ik zal het even voordoen...1,2,3,4,5,6,7,8,9,10! Whihi, nee ik snap je volkomen. Ik vind het soms ook verdomd lastig om maar consequent te moeten blijven. Maar de stoel is uiteindelijk de ideale uitkomst. Als ik het echt zat ben gaat hij gewoon zijn stoel in en brult hij maar even!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedenavond

Hier net kleine 3 kwartier thuis. Toch een gezinnetje gehad. En ja helemaal in Den Haag... PFfffff dus veel file gehad! Wel lief gezinnetje hoor maar de manier waarop! WErd vanochtend gebeld, heb zorg voor je in Den Haag en die en die zeiden dat je het niet erg vind en ik heb niemand anders dus je moet :O!
    Is het 3de kindje, nog 2 jongens van 6 en 8 jaar. Mw is 39, moest ook ff hulp inschakelen van collega want kindje was beetje suf en kreeg hem niet echt wakker voor de voeding... en toen moest ik controles mw doen... ooppssssss lang niet gezien :$

Nu dus kids in bed en ik maar ff GTST kijken en niks doen, op tijd naar bed. Nog 2 dagen... lange dagen pfffff!!

@ Mammamia mijn dag is ook heel anders als ik slecht geslapen heb hoor, kan dan ook minder hebben...

@ Pnirmal kijk idd maar uit voor je t weet zegt ze je na!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @mamamia, aarbeien met slgroom is neit goed om te eten:D
    zitten in de buurt van Heidelberg (zie google maps:D) en gaan richting Mannheim. Morgen de Main in naar Hanau en dan naar Gent, dat klinkt bekender denk ik:D

@bellie, ja nog steeds koud en grijs, wel droog gelukkig

@verven is toch nog aardig gelukt:) bij het opdrogen is het veel mooier geworden dan gedacht, maar ga deur denk wel nog x doen. Raamkozijn moet sowiso nog een keer

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    HEbben trouwens eindleijk een jongensnaam! nu nog voor een meisje...

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dikke knuffel voor jou. En geniet van je aardbeien en zonder kind haha heel soms hebben kids het door als mama het echt zat is als of ze het voelen;) vandaar die nu slaapt wedden .;)

Jullie hebben gelijk voor je het weet zeggen ze me na maar had vanmorgen echt een pest bui ik dan;) echt aktie reactie denk moeder en kinderen..

Super m helemaal in den haag meis nog even en je kan in delft kramen pff wat een eind weg zeg.

Nou ben bij de tandarts geweet bleek ik een uur te laat ook dat nog;) nu volgende week;)
    Maar was wel even lekker uit rondje bus met de kids. k op me schoot genomen denk vind ze leuk. Vond ze ook maar haar broer roepen en zoeken nog leuker samen kiekenboe spelen in de bus en niet op mijn schoot willen zitten ik zeg tegen k dit is voorlopig de laatste keer dat jij in de bus op mijn schoot mag haha je mag de volgende keer in de buggie;)

En ze heeft lekker gestapt van de bushalte terug naar huis vond ze prachtig!!! Ze loopt me nu nog achter na. En gelukkig niet de weg op maar dat koppie van ik mag zelf lopen niet te beschrijven...

Als ik me rot voel ga ik lekker wandelen met madam;)

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Patricia Bianca chantal evelien eva eefje johanna carlijn rebecca jasmijn...........

Hiih hoop dat je er snel uit komt samen voor een meisjes naam.

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hebben er wel 1 maar ben er niet tevreden over (naam die we bij daniel hadden). Maar die ik helemaal geweldig vind (deze week dan:D) vind wim niet mooi:( Paar keer gevraagt en krijg telkens nee te horen dus dat word em niet:(

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

die mannen ook hihih.

wie koos bij Daniel de naam? Als hij dat was mag nu jij zo iets..

Arun koos vriend karishma koos ik. we waren het er wel over eens dat de jongste ook een hindoestaanse naam moest krijgen het zijn tenslotten echte broer en zus van elkaar. zo iets ook voor jullie..

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel heb ik ook gekozen:D savonds tegen wim gezegt, krijg ik sochtends te horen: welke naam was het nou eigenlijk geworden?:D Maar als ik op wim moet gaan wachten is de naam pas bij aangifte bekend:D

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kga dr vandoor, moeten zo stoppen met varen en dan moet ik ff helpen en daarna is het bedtijd.
    Tot morgne!

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Slaap lekker en tot morgen.

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oeh, heb echt eng veel gedaan vandaag! Ben trots op mezelf hihi:p. Alleen mannetje verklaarde me voor gek dat ik vanavond ook nog heb staan strijken whaha:p. Ja eeeh sorry schat, dat is nu eenmaal de ernstigste vorm van nesteldrang die je kunt hebben, en ik heb er aan toe gegeven, en zeg nou zelf, dat vind jij helemaal niet erg! Eeeh nee, ik klaag ook niet, maar je moet wel een beetje aan jezelf denken he! Jaja schat, maar nu hoef ik dat morgen niet te doen hihi:p.

Gup, ik zal eens even gaan nadenken over een meidennaam. Zal het je morgen laten weten:D!

Ik ga lekker douchen en me bedje in! Truste allemaal!

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi va mijn foon.

@ mammamia, ken t heel goed, moe = minder geduld...

@ Hier heftige ruzie gehad. (expres laten gebeuren) Eindelijk kwam er wat frustratie uit bij manlief. Het was ff goed en nodig. We praten weer op 1lijn. Die waren we kwijt.
    Meisje krijgt weer kiezen. De ziel. Ze ziet er niet uit.
    Oh ja t rokje is binnen. Hij's geweldig¡!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier weer erg vroeg wakker. Zo de kids wakker maken en naar me ouders brengen en dan weer de weg op... richting Den Haag! Zit helemaal bij scheveningen in de buurt! Nog 2 daagjes... ben het nu al zat!

Fijne zonnige dag allemaal!!

Xxx

Deel Deze Pagina