Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijn dat jullie het goed hebben in oostenrijk! Oeeeeeh spannendddd een nieuw neefje of nichtje erbij:D.

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    is allebei niks naar mijn mening...

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha, het oerwoud. No way dat dat mij hier gaat gebeuren! Het is wel lastig om te scheren nu, maar ik probeer zo goed als ik het kan! Moet er niet aan denken zeg!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Vind het wel aparte namen! Zou er zelf nooit voor kiezen, maar vind ze opzich best mooi!

Schoonouders hadden hier ook het badje gevuld voor Dinand, maar er stond behoorlijk wat wind, dus hij is er niet in geweest! Denk dat je het gewoon even moet aankijken met zijn temp.

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haha, ik kom ook weer eens kijken, lekkere onderwerpen zeg *barf* arme SuperMummy!! Hoe kan iemand nou kinderen opvoeden in zulke smerigheid! Ik zou daar misschien wel extra melding bij het CB van maken waar die familie onder valt, grosss!

Bellie, mooie dikke buik zeg, wat een groei!! Kan me er nog even niks bij indenken :D en jij hebt er straks gewoon twee! :)

Mijn boek is trouwens af. :D

En we zitten nu midden in een verhuizing naar een enorm huis. Foto's volgen (op hyves ;)).

Zwaai!

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja begrijp dat het lastig is om je te scheren maar dit is wel erg overdreven hoor! Echt ieeeeeeuuuwwww!
    Tis dat ik voorstelde dat ze eerst ging douchen voor ik de controles ging doen, anders was dat denk niet gebeurd...
    De meeste vrouwen geven zelf aan eerst te willen douchen voor je de controles doet...

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Je boek af!!! super evenstar ben ook zeer benieuwd naar jullie huisje. Hoe is het met renske?? kom je ook naar de meeting trouwens of heb je het veelste druk haha

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja sommige vrouwen houden niet van netjes geschoren poesjes denk ik haha. Ja z,n dingen maak je ook mee SM...

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Pfff, ik ga zo me bed in! Ben echt zo moe, voel me net een oude taart! Heb schoonvaders vanavond lekker op zitten jutte hihi:p. Hij begon weer dat ik nog 2 weken mijn benen bij elkaar moest houden, want ze komen niet eerder terug van vakantie! Toen begon ik al: tja, laat ik nou mijn zinnen op volgendeweek zaterdag gezet hebben haha:p. Nee echt niet, je wacht maar mooi tot we terug zijn! Tja als het kind komt, dan komt het en kan ik het toch echt niet tegenhouden! Jaaa zegt SV, maar dat weekend erop gaan we ook nog touren met de motor! Dus je wacht maar tot 22 juni, daarna mag het! Whaha je gaat steeds meer eisen stellen! Begint SM, en niet op de 26ste he, dan ben ik jarig! Ja natuurlijk, ik hou er allemaal wel rekening mee! De 28ste mag van mijn ouders niet want dan is me zusje jarig...blijft veel over zo whaha:p. Oh wat ga ik lachen als hun zaterdag op zondagnacht weg gaan en ik aankomende maandag al beval. Zou toch een stunt wezen he hihi:p. Schoonzus zei ook al: Die 40 weken ga jij never nooit niet redden!

Afijn, we zullen zien. Heb vandaag sowieso wel last van me rug en buik. Ik waggel als een eend en met alles wat ik doe krijg ik een harde buik. Als ik lekker rustig zit is de kleine meid zo actief dat ik met haar mee kronkel. Tjee wat kan dat gevoelig/pijn doen zeg!

Ohja, me buik is echt mega gegroeid in 1 week tijd!

Deze is van vorigeweek:

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En deze heb ik vandaag gemaakt!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kga nog even een klein afwasje doen, nog even lekker met je handjes in het sop hihi:p.

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Belliebel mooie foto van je buik en idd vlink gegroeit en nog geen streep te zien dat heb je netjes gedaan haha. En wedden je bevallingsdatum. Doe het na de 22 dan krijg je een kreeftje gevoelige mensen anders krijg je nog een tweeling van sterrenbeeld maar kinderen komen wanneer ze komen willen. En slaap lekker.

Super m dat klinkt niet fris allemaal. Hier ook z.n muts die haar muts niet vaak scheert wel voor de bevallingen haha maar ben heel erg ontstekings gevoelig daar dus dat is wel een reden hihih maar het oerwoud hihih.

Evenstar wat goed dat je je boek af hebt. En leuk verhuizen straks even op hyves kijken.

Nelta leuk dat je weer tante woord en dat het erg leuk is de vakantie mis je wel hoor hihih.

Gupp hihih die Daniel in een koud badje springen met romper en al hihih. Tuurlijk koelen ze af maar als ze koorts hebben heeft het niks met het een of andere te maken. Wel met sterke daling of koude kan je een koortstuip krijgen.

Iemand vergeten sorry alvast.

Hier een rustige dag gehad. Boodschappen gedaan en wat geluierd met elkaar even bij mij oma geweest en nu weer lekker thuis k slaap Arun gaat ook zo naar zijn bed en morgen ook vrij dus die heeft een kleine vakantie week haast hihih...

Nou niet veel te vertellen verder dan dat het oke gaat en wat beter in me vel zit dan gisteren gelukkig.;)

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pnir, het rare is dat ik er voor de rest van de dag niks van gemerkt heb en hij ook niet warm aanvoelde, anders had ik wel eerder getempt

tot morgen!

14. mammamia

mammamia Niet meer actief

Navond,

Leuke tip voor namen:

Voornamen familie test! Past de babynaam bij de voornamen van het hele gezin?

Wij zijn nog niet eens voor een 2e bezig, maar zijn nu al zo goed als zeker uit de namen, zowel jongen als meisje;)

@gup: beterschap met Daniel!

@bellie: Zag je foto al op hyves voorbij komen, WOW! Dikkerd:p Maar wel een prachtige buik, jammer als ie straks weer weg is of niet? Maar dan krijg je er wel iets moois voor terug. en ben zo benieuwd hoe ze reageren op jullie gekozen naam;)

@evenstar: gefeliciteerd met je boek en ben benieuwd naar je foto's!

@super m: ieeeelll een oerwoud hahaha... klinkt niet echt fris en dan over het huishouden nog maar te spreken.

@pnir: fijn dat je je vandaag al minder down voelde dan gisteren.

@nelta: super dat jullie het zo naar het zin hebben in Oostenrijk en dat Stijn steeds meer dingen begrijpt. Zie leuke foto's voorbij komen op facebook. Fijne vakantie nog en tot de 11e. en alvast gefeliciteerd met je nieuwe neefje of nichtje:D Laat je het ff weten als het geboren is en wat de naam is?

@hier: vanacht iets langer mogen slapen van E. hij heeft wel lopen spoken tot een uur of kwart voor 2, maar is daarna tot 8 uur stil geweest. Vanavond deed de babyfoon een btje raar en dachten we dat hij lief was gaan slapen, maar toen ik wat drinken ging pakken hoorde ik hem heel zielig huilen en hij was helemaal bezweet. Na een bordje pap is hij lief gaan slapen. Ik heb gewoon et gevoel dat hij overdag te weinig binnen krijgt. Hij eet zo weinig boterhammen... zucht... ojah, ik zie wat plekjes op z'n romp zitten en het zou me niks verbazen als nu toch wel de waterpokken eraan komen... we wachten het af...

Ik ga lekker slapen, morgen een shop dagje met men moeder en 2 nichtjes (die van de miss teen wedstrijd haha)...

Vandaag een rustig dagje gehad in en om het huis, fietstochtje gemaakt en bbq, heerlijk!

Hier nog ff spam van onze deugniet:

Fijne nachtrust allemaal!

XxX

Ojah, heb me nog aangemeld om te zingen in de kerk, samen met een andere meid. Ben benieuwd...

Ps. Etienne doet weer es mee met 'baby' van de maand hihi. Met de foto met tulpjes op de achtergrond, willen jullie ff stemmen? Alvast bedankt! X

15. mammamia

@gup: vind voor een jongen de naam Aron ook wel bij Daniel passen.
    en voor een meisje ipv naomi, no-emi(weet niet precies hoe je het schrijft, maar zo spreek je het uit)

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Mammamia gestemd!! Leuke foto hoor!! Had al gezien op je hyves!!

@ pnirmal ja ieder zn reden!

@ 'oerwoud' k begrijp dat je er niet goed bijkunt, maar hier is echt maanden niks aan gedaan!! Gelukkig alleen vandaag nog! Word al misselijk als ik er aan denk!!

@ Hier vroeg op en kon me bed gewoon niet uitkomen... 5.30 ging de wekker en ben er uiteindelijk pas 6.15 uitgegaan, meteen maar onder de douche gestapt. Ga zo de kids wakker maken en dan richting opa en oma. Daarna mag ik weer op weg richting scheveningen!! Laatste dagje en dan WEEKEND!! Zo moest er ff uit!! Hihihih

Fijne dag allemaal!!

Xxx

Owjaa uitje: wat gaan we doen en wie neemt wat mee?!!

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    naomi en noëmi vind ik heel leuk maar wim blijft nee zeggen:(
    Aron is wel leuk, maar hebben een leukere:D

@hier: loop me vreselijk te ergeren aan de rotvliegen!:x en heb mn duim gekneust met luiken openleggen dus gaat lekker:( zo daniel maar ff aankleden en ff tempen. Ga zn temp maar eens ff heel de dag in de gaten houden. Was pas ook al dat hij na in koud water te hebben gelegen dat hij warm is. Dus nu maar eens kijken of hij niet gekookt is dan van te voren of dat zn lijfje op dat moment zo hard aan het werk is

18. mammamia

Probeer Wim over te halen, want het zijn idd ontzettend leuke namen!!!:D Gewoon de hele dag zeggen, dan raakt hij er zelf wel aan gewend... Succes!:p

Hier vermoedelijk de waterpokken, komen steeds meer rode vlekjes opzetten her en der verspreid... mooi zo, dan is ie er maar vanaf...

Net de dierenambulance aan de deur gehad. Gisteren een jonge kraai gevonden die gewond was en heeft vanacht in onze achtertuin gebivakkeerd... hopelijk kunnen ze nog wat voor hem betekenen...

Kga nu de trein pakken opweg naar Utrecht, lekker een dagje shoppen met moeders en 2 nichtjes...

Fijne dag allemaal!

XxX

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi, hier nog een kort berichtje vanuit oostenrijk.
    Stijn werd vanmorgen wakker met koorts en uitslag, grote rode vlekken. Wij eerst langs de apotheek. Die stuurde ons door naar een arts voor ab, maar eenmaal in het ziekenhuis moest stijn gelijk blijven. Hij heeft een middenoorontsteking met geperforeerd trommelvlies. Daar krijgt hij nu ab via infuus voor, minimaal tot morgen.
    Waarschijnlijk reageert zijn lichaam verkeerd op de infectie en zit hij daardoor nu onder de vlekken, maar ze weten het volgens mij ook niet goed. Ik hoop iig dat het morgen beter is rn hij mee mag. We gaan dan gelijk naar huis iig.

Mn schoonzusje is trouwens een paar uur geleden bevallen van een jongetje, lucas philip.

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @Nelta! Wat erg voor Stijn en jullie! Succes! En sterkte!
    Gefelie met neefje.

@ moeilijk reageren via de telefoon. Denk aan jullie

Deel Deze Pagina