zo is het meis bij beide zwangerschappen heeft de gyn niet veel gezegt en sommige zijn van die zuurpruimen hihh. En als je gewoon een indecatie hebt krijg je de bevalling gewoon helemaal gratis is ook iets om in je achterhoofd te houden.
Ik snap je volkomen hoor meid. Ik was het rond de 30 weken ook wel zat. Je merk dan goed dat die buik in de weg gaat zitten en dat het toch echt wel zwaar begint te worden. Zeker als je nog een kleine hebt rondhobbelen! Zit nu bij mijn ouders want mwil Dinand niet meeslepen naar het ziekenhuis, en zei ook al tegen mijn moeder dat ik gewoon weer over eventueel eerder inleiden beginnen. Begin er gewoon een beetje doorheen te zitten. Psygisch gezien gaat het goed hoor, maar lichamelijk vind ik het gewoon heel erg zwaar en trek ik het niet heel lang meer. Ben benieuwd wat ze ervan zullen zeggen! Misschien kan ik er nog een traan uitpersen whaha.
Ik heb net wel wat gegeten idd maar nu voel ik me nog beroerder haha Ik ben wel veel duizelig denk dat het ook door de glucose waarde komt dan. Bij sem was het steeds rond de 4 nu wel heel laag dus. Maarja beter te laag als te hoog
Ja, ik ga zo eens richting ziekenhuis rijden. Merk wel dat Dinand nooit bij mijn ouders naar bed gaat. Hij wordt om het half uur wakker, geeft 3 keer een brul en slaapt vervolgens weer verder whaha. Mja, om hem nou mee te slepen naar het ziekenhuis zie ik ook echt niet zitten. Manlief kan niet mee i.v.m. zijn werk, dus das ook balen. Afijn, alles zal vast wel in orde zijn denk ik! Hoewel ik het toch ook wel weer spannend vind zo'n echo! Zie jullie vanavond wel weer!
Zo ff wat fotootjes spammen. Eerst een buikfoto. Deze was met 10 weken. (dit is meer restant Stijn, dan nieuwe buik )
Bellie, succes bij de gyn. Ik hoop dat de kleine meid goed gegroeid is. Gup, volgens mij komt die buik idd nooit meer helemaal goed. Maar voor Stijn was hij ook niet super strak hoor. Ik hoop alleen wel dat ik er deze keer weer streeploos vanaf kom. Ninja, waarom liep je vorige keer bij de gyn? Hier hele aardige verloskundigen gelukkig; gyn lijkt me zo onpersoonlijk. Glucose van 1,8 is wel erg laag. Nuchter moet hij tussen de 4,5 en 5,5 zitten. Wel een super goede hb waarde zeg. Vervelend dat je zo misselijk bent. Ik heb er deze keer ook meer last van gehad als de eerste keer. Moest nu ook regelmatig overgeven, dat had ik bij Stijn niet echt. Dan was het meer dat ik wat moest eten. Maar het gaat gelukkig weer de goede kant op. Alleen is mn bloeddruk nog regelmatig laag, merk ook echt dat ik behoefte heb aan hartige dingen. Pnirmal, Stijn wil sinds hij kan lopen ook niet altijd meer in de buggy. Maar als hij er in zit gaat het meestal weer aardig. En mooi dat Karishma wordt geholpen aan haar amandelen en oortjes. Uitje, jammer dat we met een klein groepje uiteindelijk maar zijn. Misschien is Ballorig idd wel slim, zeker als de voorspellingen zo blijven. Ik heb er zin in iig.
hier ook nooit een wasbord gehad zoals mn zus heeft maar ga straks toch wel iets meer moeiten doen om platter te worden dan afgelopen jaar! strepen maakt me nu niet meer zoveel uit, bij daniel zoveel gekregen dat het toch niet meer mooi is vk's bij mij zijn ook heel aardig! ben alleen niet altijd blij met de adviezen rustiger aan doen, floradix gaan gebruiken... bleh bloeddruk blijft hier aardig stabiel rond de 110/60, vind het best netjes van mezelf. buggy: ik heb een luie donder wat dat betreft. Als we de buggy bij hebben klimt hij er zelf in en gaat heerlijk op zn gemak rond zitten kijken! al vind hij los lopen ook wel heel leuk, gaat dan echt op ontdekking uit. pfff duurt megalang zeg die sluis! is 1 hele grote dus je moet met veel tegelijk erin. Eerste ging er halfuur geleden in en nu komen er nog paar jachten bij, dan schutten en dan nog uitvaren...bij elkaar ben je gewoon meer dan een uur kwijt! blij dat niet elke sluis zo is!
Netla ik werd de vorige keer doorgestuurd met 35 weken wegens en oplopende bloeddruk en wat + in mijn urine en een hoog BMI. Hier zijn het echt van die botte trienen haha. De verloskundige in het zh waren alles behalve onpersoonlijk.
misschien domme/rare vraag, maar wie doet eigenlijk de controles in de kraamweek die de vk normaal doet als je al eerder odner behandeling van de de gyn komt? Doet je eigen vk dat dan nog gewoon?