Thnx!! Op de een of ander manier lukt het gewoon! Alsof het zo had moeten zijn. Ik ben zo gewend alles alleen te doen, dat ik me hand er niet voor om draai. Ik voel me zo sterk daardoor geworden! Wat ik wel moeilijk vond is de bevalling alleen te doen. Gelukkig was me moeder erbij maar dan nog mis je iemand... Ik dacht ook nooit dat ik het kon! Maar nu vind ik het juist moeilijk om het met iemand te delen, ook omdat ik ergens bang en heb ik op dit moment niet het juiste toekomst beeld.
Nah, voor dat kleine stukje wat ik net verloor ga ik het ziekenhuis niet bellen hoor! Ik zie het allemaal wel! Tjee zeg wat een verhaal weer! Je zou bijna denken dat die moeder van Anne verstandelijk gehandicapt is! Sjesus, raar mens dat het is! Die moet zichzelf eens een keer nodig na laten kijken! Probeer wel lekker rustig aan te doen he meid! Ik weet het, het is makkelijk gezegd voor een buitenstaander, maar je hebt er niets aan als door al deze problemen je kindje te vroeg geboren wordt!
Ik denk wel dat je er in groeit dat je alles alleen zou moeten doen, je kinderen zijn op dat moment je alles. Maar het idee dat jij opdraait (noem het maar even zo) voor alles. De verzorging, de nachtvoedingen, de bezorgdheid over je kindje, afspraken enz. enz. enz. lijkt me gewoon zo zwaar en pittig!
Ja het is wel een extra belasting en de kids staan bij mij dan ook op nummer 1. Wat er ook gebeurd! Het is soms vervelend dat je die bezorgheid met niemand kan delen, ik voel het aan als er iets is, als er dan om je heen gezegd word dat er niks is, is frusterend... Mijn vader zegt dan altijd als je het niet vertrouwd gewoon hap bellen en na laten kijken... gelukkig en godzijdank heb ik mijn ouders. Zonder hen weet ik niet of ik wel zo sterk had kunnen zijn/worden!
Je mag inderdaad in je handjes knijpen met zulke ouders. Hoevaak ik ook over mijn ouders en schoonouders klaag weet ik wel dat we altijd op ze terug kunnen vallen als dat nodig mocht zijn. Wat dat betreft moet ik ook niet klagen whaha.
DAt zeker!! Is ook wel ff lekker soms, even klagen hihih!! Ga nu snel me meissie ophalen! Tot laterzz
Grinnik, de hefbrug hier in Waddinxveen naar beneden gekletterd. Geen gewonden of wat dan ook, maar het schijnt met een enorme vaart te zijn gegaan!
zo net naar de HA geweest glucose was nu wel goed 4,4 en heb pillen gekregen voor de misselijkheid voor 2 weken om te proberen. Ik hoop dat het werkt. spannend bellie ze zeggen vaak dat de 2de nog sneller komt en bij dinand was je al op tijd haha.
Hihi, ja ze zeggen het, maar verwacht het eigenlijk helemaal niet. Heb wel manlief op de hoogte gebracht, en die belde net op om te zeggen dat ik allebei de accu's van de camera maar even moet opladen. Die zag het al helemaal gebeuren whaha.
Mammamia: dingetjes voor de kids (koekjes/rozijntjes/drinken = pakjes???) Ninja: broodjes + beleg (bruin/wit, ham/kaas/zoet???) Nelta: 2 blikken soep (welke? tomaat en kip???) Knor: Drinken (sapjes, thee, optimel???) Super m: iets zoetigs, we zien nog wel wat Jodela: ? Had nog wat vragen....zie hierboven!
A.s dinsdag mag ik papieren laten zien bij de woningbouw. Ik sta eerste wat betreft een vierkamer woning. Dus als alles mee zit gaat pnirmal verhuizen En nu ga ik even een tukje doen.
Goedemiddag meiden, @ Belliebel: Whaaaa, het begint nu toch wel spannend te worden zeg!!! @ Super Mummy: En? Al een bevalling op komst? @ Ninja: Fijn dat je glucose goed was...En nu pillen tegen misselijkheid...Had je dat bij Sem ook??? @ Guppekop: Uhhh...wat wilde ik ook alweer zeggen?.... @ Nelta: Ik zie je zaterdag verschijnen, uurtje of 10....Kunnen auto van manlief meenemen...das wel relaxed! @ Pnirmal: Jammer dat je alsnog niet meegaat. En fijn dat K naar het kdv is....Heb je ff p-tijd! @ Slapen: Heb als een blok beton geslapen...Was zo moe...En niet eens gedroomd over beeb....(iig, kan het me niet meer herinneren). Vanmorgen nog een test gedaan met ochtendurine. Hij knalt nog niet...maar wel duidelijk zichtbaar!...Op basis van mijn kortste cyclus ben ik 10-2 uitgerekend. Op basis van langste cyclus 15-2....Dus ja....Ik zie het wel...Hou het voorlopig op 11-2 aangezien we toen het meest productief zijn geweest!!! hihi....Nav echo, kunnen ze vast een exactere datum vertellen. Wist het bij Aidan ook niet....is uiteindelijk ook wat anders geworden! @ Ego: Vanochtend heerlijk weze zwemmen met Aidan. Wat vind hij dat toch iedere week weer een feestje!...Na afloop ga ik altijd nog ff met hem in het pierenbadje. Merk dan wel dat hij zich erg geintimideerd voelt door al die lopende/rennende kinderen. Hij is de enige in de groep die nog niet loopt. Hij is dan zo timide en blijft de hele tijd rond mij kleven. Mensen krijgen zo zo'n vertekend beeld van hem. Thuis is hij niet te houden!!!...Maar ja, hoort erbij. En vind het wel lekker rustig. Aidan vermaakt zich prima en die andere moeders blijven maar achter hun kleintjes aanrennen omdat ze steeds het badje uit lopen! Ik ga nu echt aan de rapporten beginnen. Ze moeten morgen eigenlijk klaar zijn. Heb zo geen zin!!!...Maar ja, arbeit wacht! * geeft zichzelf ff een schop onder de kont...hup, aan het werk jij! *
optimel is wel lekker. Ik neem wel wat jam mee ofzo en wat kaas,vleesbeleg en wat bruin brood/broodjes voor de kids oja we moeten jodel nog wel effe een bericht sturen zal het wel effe doen op hyves al sem dadelijk op bed ligt
@ knorretje nee bij sem had ik het niet zo erg wel wat onpasselijk van eten enz maar nu ben ik heel de dag ziek en kan ook vrij weinig doen lastig met z,n kleine erbij haha wat je zegt van aidan herken ik ook heel erg in sem. sem hangt ook heel erg aan mij en kijkt eerst de kat uit de boom enz het gaat wel al wat beter. Ik ben benieuwd sem loopt ook nog niet vorige keer bij het uitje kroop ie niet en een paar weken na de hand ineens wel haha. Heb je geen foto van je testen knorr ben benieuwd haha
dadelijk word de kleine ook op 14-2 geboren haha grappig zeg. de vk zegt dat ik 18-1 ben uitgeteld das 1 maand voor sem zijn verjaardag. net geen 2 haha