Hij neemt het in de mond...trekt een raar gezicht en dan huppakee, zo met dat tongetje het mondje uit!....Zo irritant!!! hihi!!!
misschien vind ie de smaak van puur fruit wel niet lekker of de stuctuur ervan. Wel lastig maar ja dan maar een potje er komt vast een tijd dat hij het wel eet
Zo, de regenbui is voorbij...Volgens buienradar tot half 5 droog. Aidan is alweer wakker....Ik heb nog geen minuut geslapen (dom van mijzelf...had die laptop ook uit moeten laten! hahahaha)....Dus ik ga zoonlief uit bed halen, was opvouwen en ff langs de supermarkt voor de boodschapjes mbt uitje morgen!!! Fijne avond alvast....en sommige tot morgen!!! en anders een fijn weekend gewenst!!! Tot snel weer spreeks!!!
zo, schoonzus belde net ff om te feliciteren. Zijn te ver weg met schip om langs te komen, jammer! had mn kleine neefje wel weer eens willen zien! nu mar weer was opvouwen. Baal er alleen van dat daniel niet wil gaan slapen
Guppekop gefeliciteerd meid!!!! Ik had je ook al eens op hyves gefeliciteerd maar hier ook nog maar eens. Balen dat je je neefje nu niet kan zien
Ja chocolade en heel pittig eten nog niet. verder eet ie alles wel mee gelukkig hij vind alles ook lekker haha
Belliebel wat spannend. En ik heb wel het idee dat belliebel bezig is weet niet waarom het is een gevoel Gup ik laat opzich karishma alles eten. Gisteren wij pizza zij potje nouuuuu ze MOEST EN ZOU OOK PIZZA, POTJE KON DE PULLENBAK IN ze wil eten wat wij ook eten haha Hier fruit is de laatste tijd echt iets wat er bij inschiet maar daar in tegen begint ze aardig mee te eten brood enzo vandaag drie boterhammen op uitzonderlijk voor madam. Wel instukjes en ze pakt zelf haar bordje naar binnen en zelf op de bank en zelf eten kortom ze wil allllees zelf doen. Maar van de week eens fruit kopen( eten hier bijna nooit fruit) geen van ons is een fruit klant maar het zou wel moeten. voel me gelijk een slechte mama
kga ff babyboom terug kijken. Wim is in bad in slaap gevallen en daniel had poepbroek dus net voor 2de x op bed gelegt in de hoop dat hij nog ff slaapt
wij eten ook geen fruit of weinig maar sem geef ik wel iedere dag fruit vind het wel belangrijk. Heel af en toe schiet het er ook bij in.
Alleen heel pittig eten en dingen zoals filet americain, gerookte zalm etc. Verder eet hij ook echt alles.