Februari mama's 2010....Deel 8 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Dames ik ga naar bed, hoor morgen wel wie de finale van X factor gewonnen heeft!

Weltrusten en: TOT MORGEN!
    :D
    XxX

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Dat is vervelend!

Lila eet alles, mandarijn, banaan (wordt gepropt), meloen, ananas, appel, peer, aardbeien, druifjes, sinaasappel.. alles gaat erin! (en huilen als 't op is..)

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Veel plezier morgen dames :)

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dames, heel veel plezier met het uitje! Dat zal vast goedkomen denk ik zo hihi:p.

Hier wel lekker geslapen, alleen werd ik om 6 uur al wakker. Beetje jammer weer. Maar goed, het is weekend en manlief heeft ook een heerlijk lang weekend voor de boeg! Komt vast wel goed allemaal!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Lila, wat een mooi meisje is het toch:D.

6. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Bellie dat word nog wat met die kleine meid. Nu al je mama zo plagen door hard te trappen. Gelukkig dat er niks echt erg aan de hand was.

Meiden veel plezier op het uitje

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier bijna klaar voor vertrek!! Hihih heb er zin in :D!!

Dames tot straks!!

Xxx

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    meiden, veel plezier straks!

9. Ohhh ze is om op te vreten! Wat een schatje zeg.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dames veel plezier met het uitje vandaag. En heb een helehoop lol;)

Hier zo even naar de tandarts en denk wat boodschappen doen.

Vriend en ik hebben wat oneenigheid haha.

Ik ben zo doof als wat en ik vraag honderd keer wat zeggen jullie hij zegt ik zeg niets meer tien keer;) oke dan dan praten we toch niet.

Weet nu hoe een dove zich voelt of in elk geval een beetje.

Ben blij als ik me oren weer terug heb het is niks zo.:(

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    waha tis wel te merken zeg dat de dames life kwekken nu:D dr is nog niet veel gepost:D

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Pff ik hou het de laatste tijd echt niet bij met jullie, zeg. Wat schrijven jullie veel :D. Maar heb nu even de handen vrij, J is met papa op stap en M ligt in bed.

Allereerst: Veel plezier vandaag! Het is inderdaad wel te merken hier op ZP, wat rustig!

Lila, ik ben benieuwd of er iets uit je auditie komt, superstoer dat je bent geweest. En kwam van de week nog langs Didam, moest nog aan je denken :D.

Hier nog steeds geen lopend meisje dus ook nog geen schoenen, ze heeft nu meestal van die slofjes aan van Bambino (Kruidvat), maat L. Als ze echt gaat lopen ga ik maar eens voor schoenen kijken.

Gup, moeilijk hè, een naam. Wij hebben bij de dames ook zo getwijfeld, maar opeens wisten we hem.
    En nog van harte gefeliciteerd!

Supermummy, leuke foto's op schiphol! En balen dat er nog steeds geen zwangerschap in je dienst is geweest. Lijkt me superbijzonder om mee te maken.

Bellie, heb je je overbuurvrouw al gesproken over de hond. K** voor jullie maar ook rot voor de hond. Wie laat er nou zo'n beest een hele dag alleen :(. En spannend, beebje komt dus al over niet te lange tijd..

Nelta, mooie vakantiefoto's. En leuke foto van je neefje en nichtje. En supermooie echo zeg.

WHOOOEEE Knorretje, wat zie ik nu! Positief getest, wat super!!!!

Evenstar, succes met verhuizen vandaag!

Mir, knuf voor jullie. Sterkte met alles. En wat een ondeugende Elise :D.

Pnir, spannend, eerste voor een andere woning. Succes!

Bloempje mooie foto met Sam. Leuk om jou ook eens te zien.

Uitje: drukke week achter de rug, van de week ook al een uitje van de april 2008 mama's (was de allereerste keer ooit) en dat was ook al 2 uur heen en 2 uur terug. Dus een volgende keer ben ik erbij (bij Lila ;, dat is voor mij dichtbij)).

Wauw Dennismartine, ook weer zwanger. Gefeliciteerd!

Ladytijger, ik hoop dat de maansteen helpt en je snel weer zwanger bent.

Mammamia, leuk een nieuwe telefoon. Hier sinds vorige week de iphone, superding.

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, en nu strijken ... pff.

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo weer thuis van het uitje!! Was zeer gezellig!! Ben benieuwd naar de foto's!
    De kids waren helemaal uitgeteld, en vielen vrij snel in slaap.Devin is beetje van slag... gaat er dus vroeg in! Arme ventje... hihihi oneee kleine boef!!

Tja bevallingen... jullie raden het al vanochtend werd ik dus gebeld dat er een bevalling was en of ik er heen wou en kon. Nou ja graag maar kan helaas niet weg... :x:( Zul je altijd zien als je niet kan bellen ze je!!

15. Even alvast een leuke groepsfoto:

De rest komt in mijn fotoalbum.

16. mammamia

He meis,

Gave foto! Was een heeeeeele geslaagde ochtend/middag! Echt heel leuk om een aantal van jullie en jullie schatjes weer te zien/spreken:D Ik heb echt nu pas even tijd om wat te posten. Als straks Etienne op bed ligt zal ik wel ff wat foto's plaatsen als ze een btje gelukt zijn!

In ieder geval heb ik genoten van jullie gezelschap. Leuk clubje meiden en kids bij elkaar!

Tot snel...

Liefs, Stephanie

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hey meiden ik vond het erg gezellig vandaag!!! leuk uitje!

Leuke foto bloem!!

Ik kom vanavond wel effe kletsen als sem op bed ligt.

18. mammamia

Even wat spam van vanmiddag:D:

19. mammamia

Ninja, Bloempje, super m en kids:

20. mammamia

Angelique, Devin en Jaylinn:

Deel Deze Pagina